Entertainment alle pijlers

Nieuw seizoen Dubbeltje op zijn kant, deel 2

11-10-2014 15:57 2557 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met het discussiëren over het programma Dubbeltje op zijn kant.



Deel 1
World of Warcraft: Legion
quote:*nightsky* schreef op 21 oktober 2014 @ 22:32:

Tako L****** (@Takkie_197*) heeft getweet om 10:04 PM on di, okt. 21, 2014:

@rtl4 echt heel fijn 😠😈 die herhaling bij #edozk!! En als je je dan afvraagt als kijker hebben ze wat gehad a/d hulp... NEE & NEE nog es NEE



Dat komt dan enkel en alleen omdat meneer de intelligentie heeft van een bezopen aardwurm...

Wat een lamzak zeg, hij leek wel een verslaafde met zn Donald Duck gezeik...

(dat mag je meteen ff terug tweeten )
Alle reacties Link kopieren
quote:bloes schreef op 21 oktober 2014 @ 22:32:

Je moet even zoeken op #edozk. Bij mij staat ie als 6e in het rijtje met tweets. En hij is heul boos. ...dan gaat er een wereld voor je open!
World of Warcraft: Legion
Hij heeft op twitter zijn ogen bedekt met een zonnebril, dus misschien kunnen jullie hem daarom niet vinden.
*1x is voldoende*
Alle reacties Link kopieren
Van dit programma krijg je ook geen hoger IQ als je eraan meedoet.



Ik ben nog steeds voor sterilisatie. Hoe hebben ze dat huis ooit kunnen kopen/huren?
quote:harry60 schreef op 21 oktober 2014 @ 22:23:

[...]





Dat is ook het probleem, er is natuurlijk iets mis met deze mensen, dat zie je in al die afleveringen... nog nooit gekeken wat er binnenkomt, laat staan wat ze uitgeven, ik bedoel maar even, dan spoor je al niet. En daar zit ook het probleem, overal schulden en gewoon naar het strand,. dat zegt al genoeg.



En denken dat een andere baan wel even aan komt waaien en er geen reet voor doen. Idd., dit soort mensen zijn niet te redden.

Sneu eigenlijk hoor, vooral voor zo'n kind.

(ik zeg verplicht de prikpil voor IQ's onder de 100 ...)



Juubje: High five , en nee je wordt er niet slimmer van maar daar kan het programma niks aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk programma, jammer dat dit voorlopig de laatste was. Nu moeten we ons op dinsdagavond ergeren aan interventies van familieleden van verslaafden *gaap*
Ah, ik heb mevrouw Donald Duck ook gevonden. Ze volgt hem (uiteraard!). Ze lijken nog bij elkaar te zijn. En haar laatste retweet is het bewijs dat zij het echt is.



Alle reacties Link kopieren
Oei, heeft hij geen geheimhoudingsclausule bij rtl getekend?
Alle reacties Link kopieren
quote:beschuitmetpluisjes schreef op 21 oktober 2014 @ 22:38:

Heerlijk programma, jammer dat dit voorlopig de laatste was. Nu moeten we ons op dinsdagavond ergeren aan interventies van familieleden van verslaafden *gaap*Jammer. Stiekem is het een feelgood programma.
Alle reacties Link kopieren
Ja, we voelen ons zo beter dan een ander. Best een nare eigenschap eigenlijk. :-)
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Die verslaafden lijken me heel naar, daar ga ik echt niet naar kijken. Die dwangneuroses ook niet, is allemaal veel te ernstig.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:carpe_diem schreef op 21 oktober 2014 @ 22:40:

Oei, heeft hij geen geheimhoudingsclausule bij rtl getekend?Waarschijnlijk wel, ze tekenen van alles zonder te weten wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Lollig, zij blijkt de echte DD-fan in huis.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 21 oktober 2014 @ 22:42:

Ja, we voelen ons zo beter dan een ander. Best een nare eigenschap eigenlijk. :-)Zeker als je een rottijd hebt, is het zo makkelijk jezelf complimentjes geven. Ach liever dat dan in dat programma te moeten zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 21 oktober 2014 @ 22:43:

Die verslaafden lijken me heel naar, daar ga ik echt niet naar kijken. Die dwangneuroses ook niet, is allemaal veel te ernstig.Geef mij je angst ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 21 oktober 2014 @ 22:43:

Die verslaafden lijken me heel naar, daar ga ik echt niet naar kijken. Die dwangneuroses ook niet, is allemaal veel te ernstig.Ik ook niet, te heftig om vermakelijk te zijn. Lijken me beide akelige programma's.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel gek zijn maar ik krijg ze niet gevonden. Ook niet op #edopzk.
Mijn laatste bijdrage voorlopig aan dit topic is een retweet van Taco. En meteen een samenvatting van de aflevering, lijkt me. Komt ie!



"@DonaldDuckNL</a> ♪♪♫♪♪ Vandaag is rood... de kleur van mijn banksaldo... ♪♪♫♪♪ bij mij ooook alleen niet vandaaaag ♪♪♫♪♪ maar al het hele jaar"



(Een beetje sneu is het wel )
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet, minni.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloes schreef op 21 oktober 2014 @ 22:48:

Mijn laatste bijdrage voorlopig aan dit topic is een retweet van Taco. En meteen een samenvatting van de aflevering, lijkt me. Komt ie!



"@DonaldDuckNL</a> ♪♪♫♪♪ Vandaag is rood... de kleur van mijn banksaldo... ♪♪♫♪♪ bij mij ooook alleen niet vandaaaag ♪♪♫♪♪ maar al het hele jaar"





(Een beetje sneu is het wel )



Oké, hem heb ik gevonden



Nu haar nog,
Alle reacties Link kopieren
quote:beschuitmetpluisjes schreef op 21 oktober 2014 @ 22:38:

Heerlijk programma, jammer dat dit voorlopig de laatste was. Nu moeten we ons op dinsdagavond ergeren aan interventies van familieleden van verslaafden *gaap*Dat is vanaf volgende week dinsdag tussen 20:30 en 21:30 uur? Dus toch niet in de plaats van Dubbeltje op zijn kant?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Op 30 maart is hij 36 jaar en twee weken later is hij 35 jaar.
Anneke D** (@Anneke_D*m_1983) heeft getweet om 10:21 PM on di, aug. 27, 2013:

#rtldubbeltje t is een huurhuis mensen!!
Alle reacties Link kopieren
Zij liet zich ook ontvallen dat ze nog een studieschuld hadden, verder niets over gehoord, maar dat hebben ze bijna allemaal. Je zit al dik in de schulden en je kan dan nog rustig een studieschuld opbouwen, die je nooit terug betaald, want dit soort mensen eindigt vaak met niet draagkrachtig te zijn.... en dan hoef je niets meer te betalen.... wij doen het heel fout zegt mijn vrouw net..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven