Entertainment alle pijlers

Nieuwe afleveringen CSI Las Vegas?

07-03-2006 12:58 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk graag naar CSI Las Vegas.

Er worden nogal wat herhalingen uitgezonden op RTL en we zijn weinig thuis, dus ik hou het allemaal niet zo goed meer bij.

Gisteravond viel ik in een aflevering van CSI, die ik volgens mij nog niet gezien had.

(Maar als het wel een herhaling is, zie ik dat ook niet zo snel. En eigenlijk weet ik nooit meer wie nu precies de dader was. Dus toch nog een beetje een verrassing. Ik zit wel steeds met zo'n gevoel van: volgens mij heb ik deze al een keer gezien.)



Nu is dus mijn vraag: Was het gisteren een nieuwe aflevering van CSI? Zo ja, zijn ze al lang bezig met de nieuwe afleveringen?

Ik hoop van niet, want dan heb ik er een paar gemist.



Misschien zou het makkelijk zijn als er in de TVgids het seizoen en aflevering genoemd wordt, dus bijv. 5/15 (seizoen 5, aflevering 15). Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn. ;) Ze zetten er niet eens een H bij als het een herhaling is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem nog niet gezien (die van gisteren) wel opgenomen en volgens de aankondiging moet dit weer een nieuwe zijn. Is dan wel de eerste, want hiervoor waren nog allemaal herhalingen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond was de eerste aflevering van een nieuw seizoen, het ging verder na de dubbele aflevering waarin nick levend begraven was.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was inderdaad de 1e aflevering van het nieuwe seizoen. Per toeval zette ik om 9.30 de tv aan. Anders had ik het dus echt gemist. Normaal gesproken wordt in onze gids (Veronica) aangegeven als er een serie weer begint. Ik vind het ook slecht dat er nooit bijstaat dat het een herhaling is of niet en ze mogen best erbij vermelden welke aflevering en welk seizoen b.v.

Alle reacties Link kopieren
Nou hé hé eindelijk weer nieuwe afleveringen. Ik was die herhalingen wel zo giga zat!

En (volgens mij) vanavond ook weer nieuwe Miami. Die kijk ik ook. En ik kijk ook naar New York. Volgens mij vind ik die nog de beste.

Garry Sinise hé. Die doet het hem net.



Ik ben een echte fan van (alle) CSI's.



Maar ik dacht dat Nick wel helemaal zou flippen toen die kaver op zijn arm zat. Hij zat toen in grave danger toch helemaal onder.

Ik zou echt helemaal door het lint gegaan zijn!!!

En Warrick getrouwd ;( hoe kon hij het doen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ga nog steeds voor Gil. En hoop nog steeds op iets moois tussen hem en Sara. En zag je dat gezicht van Catherine, zij hoopte zeker op iets moois tussen haar en Warrick.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze aflevering dus maar een heel klein stukje gezien. Ach, hij zal vast nog wel een keer herhaald worden. :P

Gelukkig heb ik dus niet veel gemist.



Vanaf aankomende maandag gaat de video dus weer aan. Dan kijken we het meestal op zaterdagavond. Dan is er toch vaak niets op TV. Lekker CSI kijken. En reclames doorspoelen, want die duren altijd een eeuwigheid.
Alle reacties Link kopieren
Keek ook naar CSI voor het eerst op aanraden van mijn zus die het zo'n gave serie vindt. Maar het was zo plotsklaps afgelopen, horen we nog wie de dader was? Ik snap het geval van die auto die dwars door de caravan ging, maar er was toch ook nog een stripper vermoord? Wie had dat dan gedaan?
Alle reacties Link kopieren


Keek ook naar CSI voor het eerst op aanraden van mijn zus die het zo'n gave serie vindt. Maar het was zo plotsklaps afgelopen, horen we nog wie de dader was? Ik snap het geval van die auto die dwars door de caravan ging, maar er was toch ook nog een stripper vermoord? Wie had dat dan gedaan?



Die stripper is vermoord door een zwerver, waar ze los geld van wilde stelen, om te bellen.

Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm gemist!!!!!!!





En Warrick getrouwd?? Zonde! Met wie? Vast een veel te mooie vrouw.





Hé, er moet nog ergens een csi topic zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
Kan het oude topic niet meer vinden...





Was weer een goede aflevering gisteren, wel onhandig met dat dubbele

beeld. Waarom moest dat nou? Net of het iets is wat net uitgevonden is

en dus hartstikke hip. :o





Alle reacties Link kopieren








Hopelijk weer veel Gary vanavond..
Alle reacties Link kopieren








Hopelijk weer veel Gary vanavond..
Volgende aflevering dus....:$
Alle reacties Link kopieren


Ik heb 'm gemist!!!!!!!



En Warrick getrouwd?? Zonde! Met wie? Vast een veel te mooie vrouw.



Hé, er moet nog ergens een csi topic zijn toch?

Met ene Tina, maar we hebben haar nog niet gezien. En Catherine was idd sneu dat hij zomaar getrouwd was, omdat ze zelf ook wel graag iets met Warrick gehad had willen hebben....soort van.....:)
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een spannende aflevering.

En leuk dat Mac er bij kwam....(ik kan nog niet zo goed aan hem wennen als "good guy").

Meteen al 4 doodgeschoten in Miami!!!



En nu op klopjacht door New York!!!
Alle reacties Link kopieren


Ik vond het een spannende aflevering.

En leuk dat Mac er bij kwam....(ik kan nog niet zo goed aan hem wennen als "good guy").

Meteen al 4 doodgeschoten in Miami!!!



En nu op klopjacht door New York!!!
Dit gaat over de Miami/New York uitwisseling toch? Was inderdaad een spannende aflevering. Maar er waren er toch meer dan vier dood geschoten, die vier bij dat vliegtuig, die studentes en volgens mij ook een man wiens auto daarna werd gestolen. Bah, je zal zo iemand tegenkomen.

Nou ja, donderdag gaan we verder in New York.
Alle reacties Link kopieren




quote: coral reageerde



Ik vond het een spannende aflevering.

En leuk dat Mac er bij kwam....(ik kan nog niet zo goed aan hem wennen als "good guy").

Meteen al 4 doodgeschoten in Miami!!!



En nu op klopjacht door New York!!! Dit gaat over de Miami/New York uitwisseling toch? Was inderdaad een spannende aflevering. Maar er waren er toch meer dan vier dood geschoten, die vier bij dat vliegtuig, die studentes en volgens mij ook een man wiens auto daarna werd gestolen. Bah, je zal zo iemand tegenkomen.

Nou ja, donderdag gaan we verder in New York.



Ik wil niet lullig doen hoor maar ik zei meteen in het begin al 4 neergemaaid!!
Alle reacties Link kopieren
Yep, excuses, ik zag het toen ik al gepost had (was wat overenthousiast :$) Hoopte eigenlijk dat het niet zou opvallen...
Alle reacties Link kopieren
Die snor en dat haar van Nick!
Alle reacties Link kopieren
Jep. What was he thinking?????? :o
Alle reacties Link kopieren
Nou, echt erg. Ik dacht dat we naar een hele oude aflevering zaten te kijken.

Het is zo'n lekker ding, maar dat was deze aflevering bijna niet te zien.

Zelfs Gary maakte er een opmerking over. ;) Snorremans.



Ik vond de aflevering ook niet leuk. En dan komt er volgende week het vervolg, dus waarschijnlijk nog zo'n aflevering. :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het opgenomen en naar pirates of the caribbean gekeken.

Dat leek me leuker.................en ik heb er dus goed aan gedaan???

Ik kijk vanavond voor dat C.S.I. Miami begint.
Alle reacties Link kopieren
.................Kan ik lekker de raklame door spoelen:D!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wij nemen het normaal ook altijd op. Dan kijken we het op zaterdagavond.

Dit is omdat we er niet zijn. Maar dat je de reclame door kunt spoelen, is zeker een groot voordeel. 8 minuten reclame is niets.



Ik wilde de aflevering toch afkijken, misschien zou het nog wat worden. Maar mijn man vond er echt helemaal niets aan.

Kwam aan het eind "To be continued" in beeld, zegt hij: "Jezus, moeten we nog zo'n klote-aflevering kijken". :P
Alle reacties Link kopieren
Wij nemen het normaal ook altijd op. Dan kijken we het op zaterdagavond.

Dit is omdat we er niet zijn. Maar dat je de reclame door kunt spoelen, is zeker een groot voordeel. 8 minuten reclame is niets.



Ik wilde de aflevering toch afkijken, misschien zou het nog wat worden. Maar mijn man vond er echt helemaal niets aan.

Kwam aan het eind "To be continued" in beeld, zegt hij: "Jezus, moeten we nog zo'n klote-aflevering kijken". :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven