Entertainment alle pijlers

Nieuwe buren (RTL4)

14-09-2014 20:17 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21:00 de eerste aflevering van Nieuwe Buren op RTL4



Gebaseerd op het boek van Saskia Noort





Site met info



Wie gaat er kijken?
Ja. Best leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook geen idee eigenlijk wat ik ervan vind! Ben het iig eens met vele van jullie , die Thijs bah! En vind Katja ook niet zon goeie actrice maar goed...
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 14 september 2014 @ 21:19:

Ah, Thijs Römer speelt gewoon zichzelf: een enorme eikel.Daarom ben ik een beetje allergisch voor die man. Die zelfingenomen kop. Hij straalt het uit. Katja vind ik dan wel weer leuk, beetje gek wel.
Alle reacties Link kopieren
Meh, ik ben nog niet overtuigd.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
Katja vind ik niks, en heb het ook nooit wat gevonden.

Thijs eikel eerste klas, bah.

Heb het wel weer gezien, ik ga zappen..
Op zich goede acteurs (iig bekende namen), mooi gefilmd, interessant onderwerp maar het boeit mij niet.



En ik weet niet waarom!!??
Thijs is net zijn opa Piet: die was ook zo zelfingenomen (verder over de doden niets dan goed).
Alle reacties Link kopieren
Ik zag Sinterklaas!!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Daan tegenwoordig zelfs bíjna aantrekkelijk. Katja heb ik een zwak voor, ze lijkt me een leuk mens en vind het een heel mooie vrouw.



Wel slim om ook twee wat oudere acteurs erin te doen, die twee kunnen bij mij weinig fout doen. Alleen zat ik de eerste minuten wel te kijken naar die oude man van wie bén jij toch? En toen opeens dacht ik Het is Sinterklaas!!



Ik vind het tot nu toe minder slecht dan verwacht. Maar mijn verwachtingen lagen ook wel erg laag.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, volgens mij wordt dit wel wat
Alle reacties Link kopieren
En dan op het meest dramatische moment: "Zometeen Geer en Goor!" in beeld.
Wie weet kijk in volgende week weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 14 september 2014 @ 21:52:

Ik zag Sinterklaas!! Ja hè! Toch raar een sneaky sinterklaas.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Janken! Bracha acteerde dat zeer realistisch. .Zelfs mijn man zei " zoo, das niet leuk om naar te kijken.."
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 14 september 2014 @ 21:52:

Ik zag Sinterklaas!!



Dat is sinterklaas niet

Bram is sinterklaas
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens wel tóch een beetje raar dat sinterklaas in zo'n gehypte show speelt. Voor hetzelfde geld zien kinderen een voorstukje en herkennen hem.
quote:bregje88 schreef op 14 september 2014 @ 22:03:

[...]





Dat is sinterklaas niet

Bram is sinterklaas



Ahh...we moeten die man een eerlijke kans geven. En Bram ging vrijwillig weg...



Er is al zoveel gedoe over Zwarte Piet...
quote:Tomatensoep schreef op 14 september 2014 @ 22:04:

Ik vind het trouwens wel tóch een beetje raar dat sinterklaas in zo'n gehypte show speelt. Voor hetzelfde geld zien kinderen een voorstukje en herkennen hem.Dat doen ze echt niet hoor. .mijn vader heeft wel eens voor sinterklaas gespeeld en ze hadden echt niets door.
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaas heeft ook een stukje hard gelopen in de film de marathon, goede voorbereiding op deze rol
toch wél spannend
quote:jumper1 schreef op 14 september 2014 @ 22:10:

Sinterklaas heeft ook een stukje hard gelopen in de film de marathon, goede voorbereiding op deze rol Ja en gezopen in amsterdam, hoerenkeet bezocht en zijn Mercedes was hij kwijt
en dat als Rotterdammer
Alle reacties Link kopieren
Dat met de baby die komt te overlijden vond ik slecht...

Totaal ongeloofwaardig. Eerst ligt kindje in couveuse, en ineens als hun naar de notaris gaan heeft het kindje een infectie aan de nier...

Beetje jammer. Maar kan aan mij liggen. Ik blijf overigens wel kijken

Maar we mogen hier onze vrije mening uitten toch ?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je hier op het forum je mening geeft hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er best hoge verwachtingen van maar het viel mij een beetje tegen. Ik twijfel of ik volgende week ga kijken.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven