Entertainment alle pijlers

Nieuwe buren (RTL4)

14-09-2014 20:17 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21:00 de eerste aflevering van Nieuwe Buren op RTL4



Gebaseerd op het boek van Saskia Noort





Site met info



Wie gaat er kijken?
quote:*nightsky* schreef op 24 april 2017 @ 22:34:

[...]



En die is nu uit de serie.Zo zonde, kijk nu niet meer.
quote:_alice_ schreef op 24 april 2017 @ 22:34:

[...]



oke. Dacht dat lex en stef in dat huis woonden?

Ja? Oh dat kan ook best hoor.

Alhoewel dat toch een heel ander huis was, andere indeling, met keuken verbonden met de achtertuin met tuindeuren toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 24 april 2017 @ 22:29:

Hoe zat het nou met Lilly in deel 1?

Was zij toen verlamd, in een rolstoel? Hoe is ze genezen toen dan?Nee zij zat toch niet in een rolstoel. Haar man was ziek. zij zelf niet
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 25 april 2017 @ 08:19:

[...]





Nee zij zat toch niet in een rolstoel. Haar man was ziek. zij zelf nietHij had toch boven die studio met camera's waarmee hij de hele buurt in de gaten hield en wilde daarom toch geen traplift omdat zij dan boven zou komen? Of was het dan net andersom? Zat zij de buurt te stalken dan?
quote:*nightsky* schreef op 24 april 2017 @ 22:30:

Waar is Carl???!Doodgeschoten denk ik omdat hij zich niet aan de afspraken hield.
quote:_alice_ schreef op 24 april 2017 @ 22:28:

Yes Eva dood geschoten?Denk het niet......
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 25 april 2017 @ 09:00:

[...]



Hij had toch boven die studio met camera's waarmee hij de hele buurt in de gaten hield en wilde daarom toch geen traplift omdat zij dan boven zou komen? Of was het dan net andersom? Zat zij de buurt te stalken dan?hmmm... nou je dat zegt idd... ik weet t ook niet meer.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:*nightsky* schreef op 25 april 2017 @ 09:00:

[...]



Hij had toch boven die studio met camera's waarmee hij de hele buurt in de gaten hield en wilde daarom toch geen traplift omdat zij dan boven zou komen? Of was het dan net andersom? Zat zij de buurt te stalken dan?Nee hij had een camera gericht op de slaapkamer van Steef en Rebekka. Hij heeft toen ze niet thuis waren ook hun huis doorzocht en een motorpak van Steef meegenomen wat zijn vrouw later gevonden heeft. Steef is erachter gekomen en is toen verhaal gaan halen bij hem.
Lilly had een heup operatie gehad die niet goed gelukt was, en liep met een rollator en had een traplift, haar man overleed aan een hersenbloeding.
Maar waarom zeggen Steef en zijn zoon dat Eva Rebekka heeft vermoord? Peter heeft dat toch per ongeluk gedaan...
Oh my God! Heb het niet vaak dat ik tegen de tv schreeuw maar gisteren wel, toen Eva zei tegen milo dat lex in IJmuiden was.. wat een takkewijf inderdaad.
Als je echt goed oplet zie je dat deze serie van geen kanten klopt, het is gewoon een soap, die kloppen dus ook nooit, dus niet teveel nadenken.
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 24 april 2017 @ 22:31:

Nee, zijn tante, zus van Katja, zijn moeder. Wonen in het huis van Steef, Sem en Katja Schuurman.

Die Jessica is gewoon een buurtgenote hoor, die Sem in huis heeft genomen.

Ik dacht: 'Huh, de zus van Katja, hoe heb ik dát nou weer kunnen missen?!'

Maar heb het even opgezocht, en ik heb dus zowaar een keer niets gemist



Wat was het spannend zeg, gisteren!

En wat is Eva inderdaad een darm van een wijf.

Ze verdient het om neergeknald te worden door Steef, maar dat zou toch jammer zijn voor serie 3.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 25 april 2017 @ 19:37:

[...]



Die Jessica is gewoon een buurtgenote hoor, die Sem in huis heeft genomen.

Ik dacht: 'Huh, de zus van Katja, hoe heb ik dát nou weer kunnen missen?!'

Maar heb het even opgezocht, en ik heb dus zowaar een keer niets gemist



Wat was het spannend zeg, gisteren!

En wat is Eva inderdaad een darm van een wijf.

Ze verdient het om neergeknald te worden door Steef, maar dat zou toch jammer zijn voor serie 3.



Hoi Lotte, even een vraagje.

Zou je mij even kunnen uitleggen hoe er inenen geschoten wordt in de garage. alsjeblieft

Ik keek gisteren de afl.10, begon het met de schietpartij,

Ik heb dit bij de vorige aflevering niet meegekregen, wel dat leuke vrouw de gun meeneemt naar het werk, echter de rest ben ik kwijt



Ik begreep ook niet hoe Peter in haar huis kwam, ( heb ik een uitzending gemist) neeeee, in 9 ging ze toch Fedja verleiden in de car wash?.

Ik kan 9 niet meer terugkijken.

Snap er niets meer van (leeftijd)



Ik ga 10 niet eerder kijken voordat ik het weet



Superbedankt alvast
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nou, die Milo komt dus met de broers van Steffi de garage binnen, en ze beginnen op Lex in te hakken.

Dit loopt uit op een vechtpartij.

Lilly vraagt aan die collega van Lex (heet hij Aziz, ik weet het even niet meer) of ze 112 moet bellen.

Die zegt dat ze dat maar niet moet doen (omdat het natuurlijk één grote criminele zooi is).

Het vechten loopt zo uit de hand, dat Lilly het pistool uit de kluis haalt en daarmee de garage inloopt.

Ze schiet zonder echt goed te kijken wat ze doet.



En Peter ging volgens mij gewoon door de open schuifpui naar binnen.

Spannender kan ik het helaas niet maken
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 26 april 2017 @ 11:51:

Nou, die Milo komt dus met de broers van Steffi de garage binnen, en ze beginnen op Lex in te hakken.

Dit loopt uit op een vechtpartij.

Lilly vraagt aan die collega van Lex (heet hij Aziz, ik weet het even niet meer) of ze 112 moet bellen.

Die zegt dat ze dat maar niet moet doen (omdat het natuurlijk één grote criminele zooi is).

Het vechten loopt zo uit de hand, dat Lilly het pistool uit de kluis haalt en daarmee de garage inloopt.

Ze schiet zonder echt goed te kijken wat ze doet.



En Peter ging volgens mij gewoon door de open schuifpui naar binnen.

Spannender kan ik het helaas niet maken



Super meis, hàrtelijk dank.



Het zal dan de cliffhanger geweest zijn, soms haakt hij met opnemen een paar minuten eerder af.



Ik ben weer bij, en ga straks heerlijk afl. 10 kijken.

Heb nog niks gelezen hier.



Arme Lilly



Thanx again Lotte !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan hoor!

(Ik was allang dolgelukkig dat ik die scène snapte )



Geniet van de laatste aflevering.

Hij is echt spannend!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
[quote]Lotte35 schreef op 26 april 2017 @ 13:12:

Graag gedaan hoor!

(Ik was allang dolgelukkig dat ik die scène snapte )





Lotte ik vind je altijd zo grappig! Ook in het meerdijk topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog even de hoop toen Milo/broers het ziekenhuis verlieten omdat Steffi overleden was, dat de arts die toen binnenkwam haar met reanimatie weer aan de praat kreeg. Helaas stonden er later toch 2 kisten bij de uitvaart.

Ik had niet verwacht dat Lex en Steffi er beide maar 1 seizoen in zouden zitten. Hebben we nog een acteursechtpaar voor serie 3??
Echt tof trouwens dat Fockeline Ouwerkerk meedoet in het nieuwe seizoen. Echt een leuke actrice!
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 26 april 2017 @ 16:25:

Hebben we nog een acteursechtpaar voor serie 3??

Jazeker hebben we dat.

Abby Hoes en Tobias Kersloot doen mee.

Ik heb nog nooit van de beste mensen gehoord, maar ze schijnen 'in het echt' ook bij elkaar te horen.



@marretje23: Wat een leuk en lief compliment, dank je wel!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Dat zei ik dus al, dat Milo (Tibor Lukacs) met Fockeline Ouwerkerk een nieuw burenstel wordt in het nieuwe seizoen. Maar hoe ze dat in de serie willen schrijven ? Of gewoon net doen of wij gek zijn ? Ben benieuwd...

Abbey Hoes speelde in Zwarte Tulp.
Alle reacties Link kopieren
Tibor gaat in het echt met Hadewych Minis.

Jammer dat zij geen Nieuwe buren stel worden.
Tibor is echt goed. Hadewych ben ik geen fan van..
Jan Jaap van der Wal en Eva Duijvestein ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven