Entertainment alle pijlers

Noppen en Naaldhakken is terug!

06-05-2007 21:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat ik vanavond lekker te zappen zie ik ineens een gloednieuwe aflevering

van Noppen & Naaldhakken :?

Ik wist helemaal niet dat het weer kwam!!! en het was ook nog eens een dubbele aflevering maar ik heb alleen de laatste helft gezien...;(



Heeft iemand het ook helemaal gezien?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien en ik snapte er niks van ;-(



Was Amber nou ineens met die man van die blonde? ( sorry, ben even de namen kwijt hoor ) En was Conrad dood? Ik weet het einde van het vorige seizoen helemaal niet meer.



Wel een goeie serie he? Dan is Voetbalvrouwen ineens wel erg "nederlands"



groetjes

Lady
Alle reacties Link kopieren
Godverdegodver... is het opeens weer op tv, ik weet ook van niks! Op welke zenden en hoe laat? En een herhaling komt er zeker weer niet... (waarom niet eigenlijk?!)

xx lisa.
Alle reacties Link kopieren
Jammer, gemist.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Bij toeval herinnerde ik het me, heb dus alles gezien, een korte update:



Connie is neergeschoten door de man van die blonde, toen zij ontvoerd was door die weirdo. Maar die blonde (Lucy) en haar man hebben dat tegen niemand gezegd.



Lucy en haar man wilden trouwen maar het bleek dat hij al getrouwd was dus het feest ging niet door.



Amber heeft contact met de geest van Conrad, en heeft doorgekregen dat Brutus (de man van Lucy, ik ben z'n naam kwijt) er iets mee te maken heeft.



Lucy schopt Brutus het huis uit en Brutus mag bij Amber wonen, zo kan zij wraak nemen op Conrad



Harley is 'm gesmeerd met het meisje wat verkracht was door die andere nerd.



Shannon legt het nu aan met die andere nerd.



Nieuw is de zwarte Beckham. Goddelijk lijf, hij kwam helemaal bling bling uit het gevang. Zijn vrouwtje stond hem op te wachten in een enorme limousine



Vervolgens doet zijn vrouwtje het met haar zweedse persoonlijk assistent.
Alle reacties Link kopieren
Hier was al een topic over. Ik quote Med's reactie in dat topic, kunnen we daar verder gaan. Ok? :)
Alle reacties Link kopieren
Heb gevraagd of Angel dit topic dan wil verwijderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven