Entertainment alle pijlers

Ontvoerd

20-04-2014 20:37 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint er weer een nieuw seizoen van Ontvoerd. Wie kijken er allemaal? Ik vind het altijd vreselijke verhalen. Heb echt te doen met ouder(s) en kind.
Ik kijk met een half oog...

Wat tragisch van zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het op staan maar heb niet mee gekregen wat er nou precies met die vrouw is gebeurd.
VOlgens mij is dat ook niet helemaal duidelijk....
Alle reacties Link kopieren
Zijn vrouw is overleden in haar slaap aan een hartaanval of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Ze had nierstenen en was plotseling overleden aan een hartstilstand. Schoonfamilie wilden haar binnen 24 uur begraven en niet op haar man wachten. Hij is toen niet naar Suriname vertrokken want hij zou de begrafenis net niet halen. Daar vind ik het verhaal raar lopen, want z'n zoontje was daar immers toch? Verder vind ik het wel een treurig verhaal. Sneu voor die man. Ik snap alleen niet dat hij niet naar Suriname gegaan is toen zij overleed om z'n zoontje op te halen. Wat mij betreft heeft hij daar toch een steekje laten vallen. Of zie ik dat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd een beetje eng, gewoon heb altijd een spannend gevoel of zo, vast de muziek
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
God de tranen springen in mijn ogen dat hij zo zijn papa mee trekt. Super lief!
Alle reacties Link kopieren
Dat kindje is nog zo jong en dan al 3,5 jaar zijn vader niet gezien....



Mij verbaast het hoe makkelijk je een kind kan meenemen van een schoolplein.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel altijd of dit zo goed voor zo'n kind is. Om hem voor de tweede keer zo uit zijn omgeving te halen
Alle reacties Link kopieren
Vond ik nou ook hobbelpaardje..

Ze maken het wel reuze spannend.
Alle reacties Link kopieren
Ze belden wel regelmatig. Je weet niet hoe hij het bij zijn opa en oma had. Kan best niet leuk zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:deenje schreef op 20 april 2014 @ 21:30:

Ik twijfel altijd of dit zo goed voor zo'n kind is. Om hem voor de tweede keer zo uit zijn omgeving te halenNatuurlijk is het niet makkelijk om uit zijn omgeving te zijn, maar die jongen hoort bij zijn vader.
Alle reacties Link kopieren
Ja goed is het misschien niet, maar volgens mij is het gewoon beter bij de vader te zijn dan bij de ouders van zijn moeder. Die staan wat verder weg vind ik dus nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas het begin gemist.. Waarom was moeder met kind in Suriname terwijl vader in NL was??
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Ooh t was zo spannend!! Ff met de pauze knop bekeken dus misschien beetje laat Pff ok nu laatste afl divorce
Alle reacties Link kopieren
quote:jongemama20 schreef op 20 april 2014 @ 21:56:

Ik heb helaas het begin gemist.. Waarom was moeder met kind in Suriname terwijl vader in NL was??Ze zouden samen terug gaan, maar moeder kreeg nierbekkenontsteking en mocht niet vliegen en vader moest solliciteren of had net een nieuwe baan geloof ik. Zoiets.
De vrouw is overleden aan een hartaanval in haar slaap, hij werd pas uren later gebeld door de schoonouders in Paramaribo, triest.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de extra info hier, had ook het begin gemist ;)
Alle reacties Link kopieren
Vanavond niet gezien, maar vindt het een verschrikkelijk programma. Traumatische ervaringen voor een kind en programmamakers die even voor het gemak zijn vergeten pedagogen te raadplegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 21 april 2014 @ 01:40:

Vanavond niet gezien, maar vindt het een verschrikkelijk programma. Traumatische ervaringen voor een kind en programmamakers die even voor het gemak zijn vergeten pedagogen te raadplegen.Dan heb je het inderdaad niet gezien, want die pedagogen zijn wel degelijk geraadpleegd.
Alle reacties Link kopieren
Dan hebben ze zeker geleerd van vorig seizoen. En vond de pedagoog van gisteravond een onaangekondigd plotseling vertrek uit de thuissituatie van dit kind een goed idee?
Alle reacties Link kopieren
Toch krijg ik soms een naar gevoel van dit soort programma's. Wat als het 2 ouders betreft waarvan er eentje van origine in het buitenland woont en waarvan de ouders allebei vinden dat ze "recht" hebben op het kind. Zij zien het kind bij zich hebben niet als ontvoering. Wij zien maar in vogelvlucht wat er gebeurt en horen vaak maar 1 kant van het verhaal. Dit soort zaken zijn te complex om een sensatieprogramma over te maken. Want zo komt het op mij over. Het gaat vaak over de rug van de kinderen heen.



Dit bewuste verhaal vind ik anders omdat het niet over 2 ouders gaat en de grootouders verder van het kind af staan dan de vader.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik het voor de eerste keer bewust gekeken. Vond het heel heftig! En vraag me inderdaad ook af hoe het nu verder gaat met het kind, nu het bij vader in Nederland woont.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 21 april 2014 @ 09:53:

Dan hebben ze zeker geleerd van vorig seizoen. En vond de pedagoog van gisteravond een onaangekondigd plotseling vertrek uit de thuissituatie van dit kind een goed idee?





Ja dat vonden ze een goed idee. Ze zeiden dat het kind natuurlijk zal schrikken, maar dat het uiteindelijk goed was.

En logisch ook, de vader heeft het gezag, daar hoort de jongen thuis. Dat is zijn thuissituatie, niet bij zijn opa en oma die hem niet af willen staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven