Entertainment alle pijlers

Ontvoerd

20-04-2014 20:37 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint er weer een nieuw seizoen van Ontvoerd. Wie kijken er allemaal? Ik vind het altijd vreselijke verhalen. Heb echt te doen met ouder(s) en kind.
Lastige zaak....

Meisjes zijn te lang daar, denk ik. Hebben ook nieuwe broertjes erbij, waarvan ze natuurlijk houden. EN zijn door vader geïndoctrineerd....( Wat een EIKEL, trouwens).



Ik denk, als moeder, dat ik meisjes niet gedwongen naar huis zou halen. Ik zou wel een heeeeel goed gesprek met ze willen, Zodat ik er overtuigd van zou zijn dat ze eerlijk zeggen wat zij willen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er in het vervolg van volgende week gekeken wordt of de meisjes willen kiezen waar ze willen wonen.

Denk dat het beter voor ze is als ze daar blijven. Hoe erg het ook is.
@Frizz om welk jongentje ging dat dan?
Alle reacties Link kopieren
kijkt er nog iemand vanavond?
Yep. Wat een,toestand
Alle reacties Link kopieren
Wat zielig zeg! En dan ben je zo ver gekomen en moet je noodgedwongen het land uit voor je eigen veiligheid en je kinderen zitten daar.



Na 10 jaar zal het zwaar worden om een band op te bouwen, maar dat moet zeker gegund zijn. Maar wat voor toekomst heb je als halfbloed in Caïro? De meiden horen gewoon in Nederland bij hun moeder en broer, betere toekomst.



Het zal je kind maar zijn, moet er niet aandenken! Vaak zijn het wel de relaties met een ouder uit een ander land, ander cultuur, ander gedachtengang. Weet waar je aan begint.





Kinderen horen nooit de dupe te worden van ouders die elkaar niet meer kunnen luchten op zien!
Alle reacties Link kopieren
Iemand afgelopen zondag gekeken?



Ik heb het gevoel dat het om veel meer gaat dan om alleen het geld. Als het maar om 5000 euro ging, dan had het programma toch die oma 5000 euro kunnen geven? Geld genoeg!



Ik zou alles op alles zetten om mijn kinderen weer mee te nemen.



Maar goed we zien maar een klein deel natuurlijk.



Ik vind dat die dochter het heel goed heeft gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Dochter was erg wijs. Ze deed het heel goed. Wat betreft dat geld snapte ik het ook niet, maar misschien dat RTL ook denkt dat als we het geld geven dan heeft oma haar zin. Terwijl ze misschien wel nergens recht op heeft. Wat een akelig mens trouwens. Manipuleren met kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Die oma die kinderen als 'onderpand' gebruikt is niet goed wijs..

Geloof best dat die moeder haar nog geld verschuldigd is, maar om dat over de rug van de kinderen te spelen maakt die oma een slechte oma. Het heeft ook wel wat weg van een gijzeling op die manier, al leken die kinderen het daar niet slecht te hebben..

Je zag wel hoe ze ontvreemd waren van hun moeder.. Triest..
Alle reacties Link kopieren
Vogelbekdiertje, daar zat ik ook aan te denken, maar als het maar om 5000 euro gaat zou ik het geven. Dan heeft oma maar haar zin met dat geld.



Wat een vreselijk mens trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mademoiselle85 schreef op 27 mei 2014 @ 15:51:

Die oma die kinderen als 'onderpand' gebruikt is niet goed wijs..

Geloof best dat die moeder haar nog geld verschuldigd is, maar om dat over de rug van de kinderen te spelen maakt die oma een slechte oma. Het heeft ook wel wat weg van een gijzeling op die manier, al leken die kinderen het daar niet slecht te hebben..

Je zag wel hoe ze ontvreemd waren van hun moeder.. Triest..Heel triest. Die jongens hebben hun moeder 5 jaar niet gezien, arme, arme kinderen.
Wat een sterke vrouw zeg.
Ik heb zo'n vermoeden dat ook deze week de kinderen niet mee terug komen helaas .
arme moeder
mijn god
Ik word er naar van
Wat een vreselijke situatie.
Verschrikkelijk
Wat een heftige toestanden voor ons vermaak op de zaterdag avonden. Arme kinderen, arme moeder..
Alle reacties Link kopieren
Zo wat heftig dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 01 juni 2014 @ 21:16:

Wat een heftige toestanden voor ons vermaak op de zaterdag avonden. Arme kinderen, arme moeder..Hier is het al zondag ....
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad arme kinderen en arme moeder! Wat een verschrikkelijke situatie.
Alle reacties Link kopieren
Pffff, ik ben er beroerd van......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zit hier ook met een steen in mijn maag, wat hartverscheurend!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de situatie ook gevaarlijk, voor zowel moeder als de kinderen...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven