Entertainment alle pijlers

Ontvoerd

20-04-2014 20:37 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint er weer een nieuw seizoen van Ontvoerd. Wie kijken er allemaal? Ik vind het altijd vreselijke verhalen. Heb echt te doen met ouder(s) en kind.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 juni 2014 @ 21:18:

[...]





Hier is het al zondag ....Verhip, ja. Desalnietemin, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Ik begrijp wel dat je als moeder alles aangrijpt en ook wel dat die John van den Heuvel fijne resultaten beoogt, maar dit is traumatisch.
Ach verdomme moet ze die kinderen daar laten
Eigenlijk kan dit niet zo, te traumatisch voor moeder en kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt nog nooit zo'n triest verhaal gezien..

Echt heel erg.

Zo over de rug van die arme kinderen en die kinderen er zo in betrekken. Bah, bah, bah....
Alle reacties Link kopieren
Triest.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moeder is overigens juist steeds heel realistisch geweest in het belang van de kinderen.
Pippi zonder hoofdddoek
Oh wat een drama, dit is zo verdrietig voor moeder en kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo, zijn ze helemaal gek geworden daar. Idioot gedoe. Gelukkig zijn ze weer terug.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pffff, man wat een opluchting! Allemaal bij moeder!
Dat was een reactie op de slaag enzo.
Ja maar wat gebeurt er als papa straks uit de bak komt. Als ik haar was zou ik continue bang zijn.
Och gossie. Ik dacht: die kinderen vinden Sjon misschien eng, maar zeggen sorry tegen hem. Wat ontzettend hartverscheurend.
Alle reacties Link kopieren
Ohh, wat een fijne hereniging.

Superblij hier, eind goed, al goed!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hoezo op een veilige locatie? Iedereen kent het verhaal nu en de Marokkaanse gemeenschap is groot, dus hoe lang blijft het een onbekende locatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 01 juni 2014 @ 21:34:

Ja maar wat gebeurt er als papa straks uit de bak komt. Als ik haar was zou ik continue bang zijn.Ze gaan proberen het contact weer te herstellen met de vader. Nou dat is vragen om problemen natuurlijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:gismo72 schreef op 01 juni 2014 @ 21:34:

Ja maar wat gebeurt er als papa straks uit de bak komt. Als ik haar was zou ik continue bang zijn.



Je kunt wachten op ellende. Hij bleef zelfs liever zitten dan de kinderen teruggeven en samen opvoeden.



Ik begrijp dat voorwaardelijke deel echt voor geen meter. Voorwaardelijk terwijl hij niet meewerkt en de misdaad in stand houdt, dan vervalt dat toch?
quote:coolpack2 schreef op 01 juni 2014 @ 21:35:

Och gossie. Ik dacht: die kinderen vinden Sjon misschien eng, maar zeggen sorry tegen hem. Wat ontzettend hartverscheurend.Oh echt hé, wat lief, en wat erg waar die kinderen doorheen zijn gegaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel natuurlijk de situatie in de dierentuin.

Niet in Marokko
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 juni 2014 @ 21:36:

[...]





Ze gaan proberen het contact weer te herstellen met de vader. Nou dat is vragen om problemen natuurlijk.Nou dat denk ik dus ook, zou als moeder doodsangsten uit staan!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat zij ergens op een geheime plek wonen?

Pfff.....die mensen gaan zich daar nooit bij neerleggen, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
O sorry, ik loop een kwartier achter...
Alle reacties Link kopieren
|Wat vresenlijk dat je atlijd maar aan die vader moet denken. Om het contact weer te herstellen of te proberen te herstellen.

Na alles wat hij zijn kinderen heeft aangedaan.



Moet je daar als moeder nog aan mee werken aan die onzin om het contact met vader te herstellen.

Vader heeft zijn kansen verkeken vind ik in dit geval.
up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven