Entertainment alle pijlers

Onzin in reclame

27-02-2011 22:00 464 berichten
Soms denk ik wel eens dat reclamemakers ons, de consument, maar domme mensen vind.



Nu net gezien, van Lancaster. Die heeft een nieuwe gezichtscreme. Die het dna van je gezichtshuid dagelijks reset.

Pardon? Ik mag toch echt hopen dat ie dat nou juist níet doet. Mijn dna resetten...



Of nog zo'n rare zin, weet zo niet meer in welke reclame het voorkwam, maar dat was iets als nr 1 in meer dan 7 landen. Huh? In hoeveel dan? 8? 9? 16?



Wat valt jou op aan onzin(zinnen) in reclames?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de zin 'ondersteunt je baby van binnenuit' heel raar.



Kan niet zo goed uitleggen waarom. Die zin had ook eerst met darmflora te maken geloof ik.



Ben wel benieuwd of anderen dat ook hebben met die zin.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Nou doe mij maar gereset dna vel hoor..





*de rimpels worden met de dag erger*
Alle reacties Link kopieren
Always iets over: "als je ongesteld bent weet je tenminste dat alles werkt naar behoren" ofzoiets Alsof je menstruatie iets zegt over je vruchtbaarheid.... Have a happy period

Lijkt me best een kutreclame als je vruchtbaarheidsproblemen hebt
Alle reacties Link kopieren
Ja, valt mij ook op de laatste tijd!



Sanex: "De 7 fundamentele rechten van je huid.'

Pardon??? Volgens welk wetboek zijn die geregeld?



En ook die van Nutrilon: "Zo kan je kindje veilig nieuwe vriendjes maken..." (o.i.d.)

Heel gek hoor, maar dat kunnen mijn kinderen ook zonder Peutergroeimelk...




Een potje dna resetter voor Bieb... Succes er mee.
Alle reacties Link kopieren
De dingen die ik hoor in die reclames voor gezichtsverzorging vind ik belachelijk!



Woorden waarvan ik de betekenis niet eens weet (of zelf niet eens kan uispreken), worden als bestanddelen benoemd die je rimpels gladstrijken of je huid een lift geven.
kost vast een godsvermogen..

ik smeer wel lekker verder met mijn Aldi creme
quote:biebelien schreef op 27 februari 2011 @ 22:18:

kost vast een godsvermogen..

ik smeer wel lekker verder met mijn Aldi creme Normale prijs 69,00 euro, nu voor 58,65...
Alle reacties Link kopieren
De kleine lettertjes vind ik altijd het leukst bij reclames voor bijvoorbeeld gezichtsverzorging: gebleken uit onderzoek onder 37 vrouwen



En het dan doen voorkomen als iets "waarvan de werking wetenschappelijk is aangetoond".



Ze denken zeker dat we gek zijn ofzo? Gezichtscreme voor dummies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 27 februari 2011 @ 22:15:

Always iets over: "als je ongesteld bent weet je tenminste dat alles werkt naar behoren" ofzoiets Alsof je menstruatie iets zegt over je vruchtbaarheid.... Have a happy period

Lijkt me best een kutreclame als je vruchtbaarheidsproblemen hebtSowieso met recht een kut-reclame om te zien als je ongesteld bent.. pff heb nog nooit '1 ''happy period'' gehad .. Vast door mannen verzonnen ofzo.. En met die laatste opmerking heb je ook gelijk, onzin om te zeggen dat alles gewoon werkt als je ongesteld bent..
quote:Ratteke schreef op 27 februari 2011 @ 22:29:

[...]



Normale prijs 69,00 euro, nu voor 58,65...



...at zeg ik, een godsvermogen.

Daar kan ik hele week boodschappen voor doen
Alle reacties Link kopieren
Het leven zit al vol met ergernissen, en daar wil je geen diarree bovenop
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneBoleyn schreef op 27 februari 2011 @ 22:32:

[...]





Sowieso met recht een kut-reclame om te zien als je ongesteld bent.. pff heb nog nooit '1 ''happy period'' gehad .. Vast door mannen verzonnen ofzo.. En met die laatste opmerking heb je ook gelijk, onzin om te zeggen dat alles gewoon werkt als je ongesteld bent..





..Have a happy period Always ...



Dit moet gewoon verzonnen zijn door een vent, want ik ken geen enkele vrouw die een Happy Period hebben gehad.



Alle reacties Link kopieren
Idd die Have a happy period...Always! Maandverband maakt je period juist minder happy, doe mij maar een o.b. dan. Voel je er tenminste minder van.
Alle reacties Link kopieren
'nu nog lekkerder'

Dus het was eerst niet te vreten??
Alle reacties Link kopieren
'heractiverende deodorant' van gilette.. (?!?)



Kan iemand mij uitleggen wat dat is?

Zag het zojuist voorbij komen.
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
Alle reacties Link kopieren
En hoeveel 'produkten van het jaar' heb ik inmiddels al voorbij zien komen??
Alle reacties Link kopieren
Rennie, je kunt het vaak gebruiken!

Hoezo, kun je op ook mee betalen ofzo? Of als vaatwastablet gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic dit!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind reclames waarin acteurs vertellen hoe geweldig het product is in een interview altijd zo grappig.

Int.: Neemt u een slok van het ijskoude water!! Hoe voelt dat?

Act.: Wauw ik voel helemaal niks!



Zucht.

De diarree en happy period zijn hier thuis ook al voorbij gekomen als irritatiemomentjes...
Alle reacties Link kopieren
Het past niet helemaal in dit topic omdat ik geen idee heb of het onzin is. Ik snap alleen niet dat je een naam verzint voor een middel die niet is uit te spreken. Ik googelde net op occi ....... meer wist ik niet, kreeg geen afbeelding. Wel toen ik googelde op "middel tegen verkoudheid". Maar een hele irritante reclame.





Wat andere al zeiden, happy period heb ik nog nooit gehad, vreselijk die reclame.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
"Tot wel vier weken gladde benen"



Kortom maximaal vier weken gladde benen! Als je geluk hebt.
Alle reacties Link kopieren
ik zat vanavond ook even raar te kijken toen ik de tekst van die "paula" vla naging.met die zingende nagesynchroniseerde kinderen. bla. bla. vanille, voor paula met haar brillen. welk in nederland wonend persoon spreekt vanille nou zo uit dat het rijmt op brillen???
Alle reacties Link kopieren
quote:siesa schreef op 27 februari 2011 @ 22:46:

'nu nog lekkerder'

Dus het was eerst niet te vreten??Ah je bent mij voor. Dat denk ik ook altijd namelijk. Vernieuwd, oh heb ik eerst een product gebruikt die niet goed was?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven