Entertainment alle pijlers

Opmerking Harry Mens

26-10-2014 11:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit het programma van Harry Mens met een half oog te kijken. Hij heeft als gast ene Guido den Aantrekker, een journalist die voor roddelbladen werkt. Deze man is bij BN-ers dus niet populair en schijnt daarnaast nogal een Casanova te zijn geweest. Hij komt vandaag omdat hij een boek heeft geschreven. Er wordt met name gepraat over het kind dat zijn vrouw en hij verloren hebben. Dit staat ook in het boek beschreven en deze Guido is sinds dit gebeuren veel milder geworden. Harry zegt zoiets als: vroeger was je een rokkenjager, je hebt wild geleefd." Guido: "Klopt, in mijn jonge jaren was ik een soort Harry Mens, een vrouwenmagneet."

Zegt Harry: "Maar ik heb vier dochters gekregen en dat is jou nooit gelukt."

BAM, dacht ik. Die man zit hier te vertellen over zijn overleden kind en dan zegt Harry Mens zoiets.... Harry Mens, die toen hij nog met Suze was getrouwd en jaren een relatie met een andere vrouw op na hield en daar twee kinderen bij kreeg. (Toen zijn Suze daar achter kwam, is ze meteen van hem gescheiden. Na een paar jaar werd zijn maîtresse ook ingeruild.)

Ik vond het zo lomp om dit op tv te zeggen. Volgens Fireflyman trek ik me de opmerking aan omdat wij zelf een dochter verloren hebben. Dat kan idd best kloppen. Maar ik vind de opmerking erg kwetsend naar Guido toe. Waar zijn de grenzen van fatsoen gebleven?

Je zegt toch niet tegen iemand die een kind heeft verloren dat het hem "niet gelukt is" om kinderen te krijgen......?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Harry Mens is een lul. Big time.
Alle reacties Link kopieren
(Ik heb geen kind verloren maar) die opmerking gaat idd mijlen te ver m.i.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Harry Mens

Staat volgens mij met foto en al in het woordenboek achter het woord kwal.
Nou wat een ontzettend kwetsende opmerking zeg wat een lul is die Harry .
Alle reacties Link kopieren
Who cares about Harry Mens. Harry Mens is amper iemand. Je moet niet naar iedereen luisteren.
Jemig wat een domme opmerking

Kwam het over alsof hij iets eruit flapte of zich versprak of iets dergelijks? Ik bedoel, zoiets zou je toch niet opzettelijk willen zeggen?
Wat een lompe opmerking zeg.



Hoe reageerde Guido er op?
Alle reacties Link kopieren
Kan niet inderdaad, wat een eikel.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Nee, hij versprak zich niet....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Wat een schoft is dat zeg.

Ik heb hem nooit gemogen maar dit is wel erg kwetsend naar Guido toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:toefjeslagroom schreef op 26 oktober 2014 @ 11:29:

Wat een lompe opmerking zeg.



Hoe reageerde Guido er op?Die verstrakte even, maar praatte verder alsof er niets aan de hand was. Hij is overigens getrouwd met de zus van Adam Curry.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft die Guido twitter, dan kan je het hem zelf vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Wow heb het niet gezien, maar dat is wel echt een bizarre opmerking zeg.
Moet altijd aan Rambam denken als ik zijn naam hoor



En de gebreide trui van poep..



http://www.npo.nl/rambam/29-08-2011/VARA_101271866
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 26 oktober 2014 @ 11:33:

[...]



Die verstrakte even, maar praatte verder alsof er niets aan de hand was. Hij is overigens getrouwd met de zus van Adam Curry.



Met Tiffany (??), dacht dat zij zijn enige zus was en zo ja dan was zij eerst met iemand anders getrouwd want ik was op die trouwreceptie...



Heb dat stuk van Business Class trouwens niet gezien, kijk wel graag naar het programma.
Alle reacties Link kopieren
Harry Mens.. Het zou me niet meer moeten verbazen.. . Zoiets zeg je niet. Punt.



@Annapalona: geweldig item inderdaad
If we don't get lost, we'll never find a new route
Alle reacties Link kopieren
Hij had beter Harry Onmens kunnen heten.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Misschien probeerde Harry die "journalist" terug te pakken ivm een gemeen artikel wat een poos terug was gepubliceerd?



Zo niet dan idd een zeer weinig tactvolle opmerking
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er uberhaupt in gesprek met Harry...
Alle reacties Link kopieren
Oei, dat vind ik niet kunnen.



Maar Guido den Aantrekker bestaat dus echt onder deze naam?! Ik las wel over hem maar dacht dat het een verhullende naam was...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het al een idiote opmerking vinden tegen iemand die 'gewoon' geen kinderen heeft, of minder kinderen dan vier. Alsof de hoeveelheid kinderen die je hebt iets is om over op te scheppen of zo. In dit geval is het natuurlijk helemaal smakeloos.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Jezus, wat een ontzettende kut-opmerking! Sowieso is zo'n opmerking not-done, maar in dit geval extra kwetsend.
Uitzending



Vanaf 38:20



Vreselijke opmerking!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch sowieso geen opmerking. Ik kan echt geen enkele context bedenken waarin mensen hartelijk moeten lachen om zo'n opmerking... wat een zak hooi is die man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven