Entertainment alle pijlers

Outcast Topic

01-06-2016 20:20 182 berichten
Welkom bij het Outcast topic! De nieuwe serie van de makers van de Walking Dead, vanaf maandag 6 juni om 22 uur op Fox.







Trailer:



https://youtu.be/gS20D-UKKcY



1e scène:



https://youtu.be/XOBcGgHMN_U



Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00. Als je eerder gekeken hebt, absoluut geen spoilers plaatsen!!! Diverse groepsleden kijken op Fox en reageren realtime mee, houdt hier rekening mee!



Link naar comics:



http://view-comic.com/category/outcast/
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken. De vele voorstukje zijn veelbelovend.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Lijkt me echt een supercoole serie, al heb ik wel het idee dat er al ruim een jaar reclame voor word gemaakt. Ik denk steeds; wanneer begint dat dan!?



Maar ik ga zeker kijken!
Alle reacties Link kopieren
De eerste aflevering staat toch al op de Facebook pagina van fox? Tenminste daar heb ik 'm al kunnen bekijken. Er stond toen wel bij dat ie live was dus ik weet niet zeker of dat nu nog mogelijk is. Het was in ieder geval een erg gave aflevering.




Heb de eerste aflevering al gezien op Facebook, dus ik hou nog even mijn mond
Alle reacties Link kopieren
Ja de pilot staat op Facebook en a.s. zondag (maandag in NL?) begint het!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen Fox trouwens, ga via Kodi kijken als man een keer thuis is
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire tvp. Anders vergeet ik te kijken en het lijkt me een toffe serie!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste aflevering ook al gezien (op Dutch Comic Con), maar ik ga maandag misschien wel weer kijken.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!



Ik denk dat ik het ga volgen, als het te eng wordt, kan ik altijd nog afhaken.
verdwaald op het nieuwe forum
Tvp. Heb de eerste aflevering al gezien op de Facebook stream van Fox.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al geprogrammeerd op de recorder :-) Ben benieuwd.
Tvp. Ik ga het gewoon doen. En als het te eng is slaap ik wel beneden bij de hond X- D
Alle reacties Link kopieren
Present
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel erg benieuwd naar deze serie
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
quote:Starshine-2 schreef op 01 juni 2016 @ 21:09:

Tvp. Ik ga het gewoon doen. En als het te eng is slaap ik wel beneden bij de hond X- DIk twijfel nog steeds. Ik denk dat ik de aflevering ga opnemen en overdag ga kijken (met heel veel niet enge dingen om me heen zoals de zon en zingende vogeltjes ).
Alle reacties Link kopieren
Reuze benieuwd. Het sinistere sfeertje bevalt me wel. Ga zeker kijken dus.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:nerdopviva schreef op 06 juni 2016 @ 13:23:

[...]





Ik twijfel nog steeds. Ik denk dat ik de aflevering ga opnemen en overdag ga kijken (met heel veel niet enge dingen om me heen zoals de zon en zingende vogeltjes ).Dat is wel aan te raden Ik heb vorige week al gekeken op Facebook en het is behoorlijk, uhm, intens.
Alle reacties Link kopieren
Yesyesyesss zin in!
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Misschien een hele domme vraag, maar is Fox net zoiets als Netflix of is het een zender?
Ik lees overigens de comics ook. Samen met de Walking Dead ( van dezelfde schrijver) 1 van de best lopende stripreeksen. Ben heel blij dat hier nu ook een serie van gemaakt is.
quote:eenhoornn schreef op 06 juni 2016 @ 13:56:

Misschien een hele domme vraag, maar is Fox net zoiets als Netflix of is het een zender?Een zender Iedereen met digitale tv heeft Fox in het standaardpakket

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven