Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Newlywed game Sam & Cait



Quiz



Sam en Cait zijn wel heel cute samen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Wen er dan maar aan dat ze niet in Schotland zijn....

Ze zijn straks overal behalve in Schotland.....vind het ook jammer, maar helaas...
Alle reacties Link kopieren
Trouwens...ik heb nog een prangende vraag. Heel in het begin, toen Claire nog happy was met Frank in Inverness...Frank kwam terug van dominee Wakefield geloof ik, en Claire was alleen in het pension. Toen hij in de stromende regen terugkwam zag hij een ouderwets geklede Highlander in kilt bij het monument op het plein..dit persoon zat naar Claire te kijken dacht hij. Hij dacht later dat het een geestverschijning was geweest. De verschijning was op mysterieuze wijze langs hem gelopen en verdwenen.. wie was dit, was dit Jamie?..heeft me steeds bezig gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op het internet gelezen dat het nog steeds niet bekend is wie het is, maar iedereen denkt dat het Jamie is. In de boeken (lezers: correct me if I'm wrong) staat dat Jamie na Claire's vertrek ook hele echte dromen had waarin hij Claire zag, zoals die scene bij het raam dat ze haar haren aan het borstelen was, met allemaal felle lichten erom heen (lampen). Dus dat hij in zijn dromen wellicht naar de toekomst kon?

Edit: Moet je maar even googlen ''Outlander who is the ghost'', dan krijg je meer uitleg en speculaties.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ja verdomd...ik geloof dat je gelijk hebt. Ik meende zelf ook al zoiets..
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is dat Jamie! Als geest blijf je rondwaren he dus hij is niet naar de toekomst gegaan dan.



Jamie heeft Claire nooit in zijn dromen gezien, hij ziet Brianna en de kinderen in zijn dromen. Dan is Claire gewoon bij hem. Hij beschrijft dan onder andere het huis van Roger.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Hmmm oké Cleopatra, ik had wel andere dingen van lezers gelezen, maar ik kom er vanzelf wel achter.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Wat had je dan gelezen?
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Staat me ook iets vaag van bij dat Jamie dromen heeft gehad over Claire..volgens mij heeft ie dat ergens in de boeken terloops gezegd maar ik weet het niet meer zeker, en ga het niet meer opzoeken ben in boek 6 bezig nu, het zal vanzelf een keer ergens duidelijk worden.
Alle reacties Link kopieren
Frank heeft een compositietekening laten maken van 'de geest' en die leek precies op Jamie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Tja...het kan ook bijna niet anders toch?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk heeft Jamie gedroomd over Claire toen zij in de toekomst was, maar hij zag haar niet in de toekomst. Hij miste haar gewoon. En pas later, als Roger en Brianna en de kinderen terug moeten naar de toekomst, ziet hij hen in zijn dromen in de toekomst. Dat is in boek 7 geloof ik? Of boek 8.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 14 april 2017 @ 19:16:

Ik heb op het internet gelezen dat het nog steeds niet bekend is wie het is, maar iedereen denkt dat het Jamie is. In de boeken (lezers: correct me if I'm wrong) staat dat Jamie na Claire's vertrek ook hele echte dromen had waarin hij Claire zag, zoals die scene bij het raam dat ze haar haren aan het borstelen was, met allemaal felle lichten erom heen (lampen). Dus dat hij in zijn dromen wellicht naar de toekomst kon?

Edit: Moet je maar even googlen ''Outlander who is the ghost'', dan krijg je meer uitleg en speculaties.Diana( de schijfster) heeft toegeven dat het Jamie is die naar Claire keek, hoe of wat weet ik niet meer precies maar heb et tijdje terug gelezen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze het bevestigd ja? Njah, kan ook haast niet anders natuurlijk.



Ik had van iemand dit gelezen ''Jamie tells Claire that he had a dream that he could see her inside a house brushing her hair, and he saw electric lights, he comments on how he assumed they were electric because they looked different to him. But the point about how Frank see's him and almost touches him there isn't an answer to yet.''



En dat komt grotendeels overeen met de scene van Claire toen ze binnen stond, al begon zij daarna te vloeken.



Het is ook logischer als het indd Jamie's geest is nadat hij dood is gegaan, maar het is dus nog niet helemaal duidelijk hoe en wat als ik het goed begrijp? Of wel maar niet iedereen die het heeft gelezen begrijpt het.



Ik kwam ook nog dit tegen, mensen die erover discussiëren: http://outlander.wikia.com/wiki/Thread:4867
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Nou...ik ben dus niet de enige met een vraag over dit item gezien het artikel hij houdt ons wel bezig, die Jamie
Alle reacties Link kopieren
Ok dames...ik ga jullie jaloers maken nu...zo als het nu lijkt gaan we deze zomer naar Aviemore, een mooi plaatsje in Cairngorms National Park. Niet ver van Inverness...en midden tussen de zweterige woeste Highlanders en hun Highlandgames

Wat zal ik het warm krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Ahh, wat super leuk RockOla! Neem je dan ook wat Outlander locaties mee die daar in de buurt zitten?
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is wel de bedoeling. We gaan zeker naar Inverness, en ook naar Cullloden denk ik. En verder moet ik het even uitzoeken. Ik weet niet precies wat er allemaal in de buurt ligt. Wordt een drukke vakantie denk ik.

Maar dat is niet erg, vorig jaar met dezelfde mensen naar Engeland geweest, en elke dag een drukke planning. Was een super vakantie toen, heel veel gezien!
Alle reacties Link kopieren
Zoo leuk! Moet je even googlen, dan kom je dat wel tegen.



Hebben jullie trouwens al nagedacht wat er zou gebeuren als je zelf in die tijd terecht zou komen?

Zelf zou dat nogal dramatisch voor mij worden. Ik heb hele slechte ogen (-6), waardoor ik altijd mijn lenzen of bril nodig heb. Dus ik ga daar blind zijn, wat niet heel handig is. Daarnaast, hoe ga je uitleggen waar je vandaan komt en waarom je daar bent? Claire heeft zich daar nog wel een beetje uit kunnen redden, maar die is Engels. Mijn Nederlandse accent verraad me sowieso, maar daarnaast zie ik er niet helemaal vol Nederlands uit dus raken ze vast in de war van wat ik ben. Daarbij weet ik ook weinig van die tijd, dus zou ik ook niet goed in kunnen spelen op wat er gaande is en doen alsof het normaal is. Potverdorie.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
hmm goeie ik klink als een platte Amerikaan als ik Engels praat maar zal me uiterlijk niet mee hebben haha ''donkere'' mensen hadden toen nog nooit van gehoord en dan ben ik nog een lichte varriant
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Haha...tja, als ik in die tijd terecht zou komen kan ik nog me nog het beste voordoen als vikingvrouw denk ik lang en ook lang blond haar. Maar ik ben een echte koukleum, dus dat wordt een groot probleem denk ik. Ik zal dan echt wel een grote schot nodig hebben om me te warmen
Alle reacties Link kopieren
Dan veins ik dat ik van boord ben geslagen van een schip en aan geheugenverlies lijd. En als ik dan wat Nederlands tussen mijn gebrekkig Engels doorgooi ben ik ook nog geloofwaardig. Ze horen het verschil toch niet tussen Scandinavisch en Nederlands :rofl:komt helmaal goed, ik heb er al helemaal over nagedacht
Alle reacties Link kopieren
Maar brillen bestonden toen al! Claire en Jamie hebben ook een bril. Ik dacht eerst ook neeee ik zou echt niet kunnen leven zonder bril, maar toen kregen zij ook een bril en toen dacht ik oh brillen bestonden toen dus al:P



Ik zou tandpasta en tandenborstels het meeste missen. Daar kan ik ook echt niet zonder leven, mijn tanden zouden binnen de kortste keren gaan rotten ben ik bang. En de slechte hygiëne zou ik niet mee kunnen leven, ik heb smetvrees.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Hahahah goed uitgedacht RockOla.



Bestonden brillen toen? Ik wist het niet zeker meer. Maarjah ik heb als nog hele slechte ogen dus dat wordt dan een fikse bril. Daarnaast geen make-up en lekkere uitgroei van mijn haar. Ik ga er in ieder geval niet knapper op worden.



Ik denk dat ik normale wc's het meest zou missen en indd de hygiëne die wij gewend zijn. Daarnaast ben ik ook een koukleum dus dat zou echt niks worden.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
S2 afl. 10 net gekeken op Netflix. Op de 1 of andere manier is het ff doorbijten. Ik lig nu al een week stil met koekeloeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven