Log nu in om te reageren
  1. Jaaa! Dougal is verdomd sexy! Een hele mooie stoere man. Helemaal mijn type :love:
  2. Of Murtagh?
  3. Hahaha, maar niet als dwerg van de Misty Mountains.
  4. Ik houd ook wel van ruig en manly. Dougal vind ik niet eens heel knap, maar hij heeft iets wat mij aanspreekt en hem sexy maakt. Dus toch dat ruige en stoere denk ik dan.

Murtagh vind ik een poepie maar niet al te knap. X-D

Je suis prest
  5. Zonder baard ook niet verkeerd.
  6. Ja Murtagh is een lieverd, maar een man moet in mijn ogen sex uitstralen. Leeftijd doet er niet toe. Dus doe maar Dougal!
  7. Maak kans op een reis naar New York!

Wandelen door Hyde Park. Lunchen in Times Square. Wie heeft een tripje naar New York nou niet op haar bucketlist staan? Goed nieuws: dit is je laatste kans om een reis naar deze modestad te winnen! Doe snel mee om nog kans te maken. #adv

Lees verder

8. Je suis prest
  9. Onze Jamie wat minder Schots.
  10. En dan nu in de engerds categorie:

Je suis prest
  11. Dougal acteur was me jaren geleden al opgevallen. Graham McTavish heeft ook wel eens de slechterik gespeeld. En jullie weten: de slechterikken zijn soms ook heel lekker..
  12. quote:
    RockOla schreef op 21 april 2017 @ 13:24:
    Dougal acteur was me jaren geleden al opgevallen. Graham McTavish heeft ook wel eens de slechterik gespeeld. En jullie weten: de slechterikken zijn soms ook heel lekker..
    Vanaf kinds af aan vond ik de slechterikken altijd al leuker. :-d

Je suis prest
  13. Als 'moddul'.

:rofl:
  14. Ja de Comte was ook niet verkeerd....jammer dat ie zo lelijk aan zijn eind kwam. Hij had nog wel wat langer mogen meespelen..
  15. quote:
    -catnip schreef op 21 april 2017 @ 13:23:
    En dan nu in de engerds categorie:

[afbeelding]
    Ik vind het jammer dat ie dood is!! Had veel in zijn mars als lekker hapje met slechte inborst.
  16. Hahaha wat een babyface. :rofl:
    Gelijk een stuk minder aantrekkelijker. Doe liever maar besmeerd met bloed en viezigheid en warrig haar.

Je suis prest
  17. Ja ik houd ook wel van een beetje slecht...
    Vind Sam Heughan een heerlijke vent, maar hier is ie me toch te jeugdig..
  18. Zonder pruikje prima eye candy.
  19. quote:
    2Italy2 schreef op 21 april 2017 @ 13:26:
    [...]

Ik vind het jammer dat ie dood is!! Had veel in zijn mars als lekker hapje met slechte inborst.
    Ja vind ik ook! Het is best een knappe kerel, maar wel gladjes en eng. Daarnaast was zijn character ook gewoon interessant.

Je suis prest
  20. Grrrrr.....
  21. quote:
    -catnip schreef op 21 april 2017 @ 13:27:
    [...]

Ja vind ik ook! Het is best een knappe kerel, maar wel gladjes en eng. Daarnaast was zijn character ook gewoon interessant.
    Precies. Ik zou als trotse Franse haan ook woest zijn op zo'n bemoeizuchtige betweterige stiff upper lip. :lmao:
  22. Oeh zonder pruik!

Toch blijkt Randall voor mij de eerste klas engerd:

Wel een hele sterke acteur, jammer dat ik hem verder nooit ergens zie.

Je suis prest
  23. Ooohhh..wat zijn vrouwen soms toch erg... ;-)
    Kan er soms zo van genieten..mannenvlees..
  24. Vond ik mooi. Niet te ver bukken. Of juist wel.