Entertainment alle pijlers

Over mijn lijk

02-10-2014 21:31 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 22.20 uur begint er weer een nieuwe serie van over mijn lijk op BNN.



Ik was benieuwd of jullie gaan kijken? Het is heel indrukwekkend en mooi gemaakt maar ik wordt er ook heel verdrietig van dus twijfel of ik ga kijken.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Wel fijn dat Max zoveel lieve vrienden heeft.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Wel heftig dat ze nog voor een kind willen gaan.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dat niet snappen.

Bewust voor kinderen kiezen terwijl je weet dat je dood gaat
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Max's vriendengroep.. Het lijkt wel zo'n vriendengroep uit een film!

Heerlijk voor hem en elkaar dat ze zo hecht zijn.



En Calvijn,

Ik zou het, denk ik, ook willen.

Het is toch een beetje uitstellen van afscheid nemen. Je liefde nog dagelijks terugzien.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het snel afgelopen vandaag, of ligt dat aan mij? Heftig voor Mark volgende aflevering, dat hij bijna niet kan praten
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Net de aflevering gekeken. Wat weer heftig. Annemiek die zich al heeft neergelegd bij het geen toekomst hebben in haar beroep. Sylvia die haar vriend oppept als hij het even niet meer ziet. De vrienden van Max die er voor hem zijn en het zichtbaar moeilijk hebben met de situatie. Het stel dat nog wil gaan voor een kindje.



Zo fijn dat Patrick Lodiers dit weer presenteert. Door zijn stijl weet hij heel dicht bij deze mensen te komen, zonder dat hij zich opdringt of het ongepast wordt.
Alle reacties Link kopieren
.
Ik hoop voor de vrouw van Mark dat hij die trio niet doorzet. Het is allemaal leuk hoor, die laatste wensen, maar als echtgenote zou ik toch niet zomaar akkoord gaan met een trio omdat hij nu eenmaal dood gaat. Je kon aan haar reactie zien dat ze niet stond te springen.
Alle reacties Link kopieren
quote:liebling schreef op 09 oktober 2014 @ 22:54:



En Calvijn,

Ik zou het, denk ik, ook willen.

Het is toch een beetje uitstellen van afscheid nemen. Je liefde nog dagelijks terugzien.Ik ben het wel eens met Calvijn. Ik wil de keuze van dat stel niet veroordelen. Ergens snap ik het wel hoor maar ook vraag ik me af of het afscheid niet nog veel moeilijker is als je net een baby hebt. Dan wordt je wel heel hard op de feiten gedrukt, je maakt van het kind nauwelijks iets mee. Of als je vriendin nog zwanger is en je dus weet dat je de geboorte moet missen? Dat risico zat er in. Het is natuurlijk een hele persoonlijke keuze maar ik zou een onvervulde kinderwens als gevolg van ziekte misschien beter kunnen plaatsen dan een kind krijgen en er zo snel afscheid van moeten nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook en Jip uit het vorig seizoen is mij ook heel erg bijgebleven (vooral zijn positieve instelling) en was nu ook weer erg onder de indruk van Max en Annemiek. Het verhaal van de jongen met de melanoom (weet ff zijn naam niet) raakt mij ook, maar dat komt omdat mijn moeder ook een melanoom met uitzaaiingen heeft (al is mijn moeder natuurlijk geen 27 meer).
Alle reacties Link kopieren
Heb gisteravond de eerste twee afleveringen gekeken via Uitzending gemist. Pff heftig..hier ook de sluizen open. Heb zelf kids dus kan mijn gevoel van Annemiek wel voorstellen. Dat gevoel dat je je kinderen zie groot ziet worden. Ook die jongen met huidkanker. Heb zelf een een moedervlek weg laten halen die niet goed. was. Daarna wel. maar gisteren voelden alle bultjes en moedervlekken ineens vreemd. bah.



Jammer dat het Patrick Lodiers laatste seizoen is. En zoals eerder al Valerio denk ik wel geschikt maar nog veel te jong denk ik en ook al zou jij willen , ik denk dat de programmabazen mensen hem daar ook tegen zouden beschermen denk ik. Maar los daarvan zou hij het wel goed doen.
Puck
Vanavond geen Over Mijn Lijk, ivm uitreiking televizierring.
En ik vind het ook erg jammer dat Patrick de volgende serie niet doet. Ik ben absoluut geen fan van Valerio, en vind het dus niks dat hij het gaat presenteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al dat ik een aflevering gemist had maar vorige week was er geen uitzending i.v.m. de uitreiking van de televizier ring. Zijn er mensen die kijken?
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk.

tissues weer binnen handbereik.



Valerio is nog teveel de 'kijk mij de coole hipster' zijn voor dit programma. Ik vind hem wel leuk hoor, maar nog niet voor dit.
Alle reacties Link kopieren
Yvonne Jaspers was ook totaal niet geschikt.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Sanne heb ik nog niet eerder gezien
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook.

Leuke meid die Sanne zeg, heftig verhaal ook weer.
Alle reacties Link kopieren
Zit nu al met kippenvel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig van Mark!
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat gaat het hard allemaal. Annemiek zit al in een rolstoel
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Stuk voor stuk zulke sterke bewonderingswaardige personen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wow nog een keer chemo voor Annemiek.
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk allemaal.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Wat een k... ziekte is het toch. Vooral als je nog zo jong bent en je hele toekomst aan diggelen ziet vallen. Niet dat het minder erg is als je oud(er) bent maar met zo'n klein ventje dat je niet meer kunt zien opgroeien ... .
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven