Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.



De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
Alle reacties Link kopieren
Jaa klopt.
Alle reacties Link kopieren
En een verwijzing naar AD met een tijd die nog moet komen.
Alle reacties Link kopieren
Aahhh wist ik niet.

Lullig om met zulke onderwerp te spotten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het gisteren met Patricia Paay ook tenenkrommend hoor maar het is natuurlijk wel de reden waarom ze haar gevraagd hebben aanwezig te zijn. Dit hele verhaal heeft ze tientallen jaren geleden al eens verteld. En toch kreeg ik nog steeds meer jeuk van die Wende. Brrrr.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond in DWDD: Patricia Paay over haar ervaringen met vier potentiële Kamervoorzitters

‘Ton Elias was vroeger zo’n zweverig figuur’

12 januari 2016 door Wim Schluter en Jop Eikelboom

Vanavond staat de uitzending van de DWDD volledig in het teken van de verkiezing voor een nieuwe Kamervoorzitter. Diva Patricia Paay zal alles vertellen over haar ervaringen met de kandidaat-Kamervoorzitters.Aan ons gaf ze alvast een voorproefje: “Ton Elias kende ik al toen hij nog directeur communicatie bij Aegon was. Hij was zo’n zweverig figuur. Hij vroeg aan mij of ik zin had in een avontuurtje. Dat heb ik geweigerd. Hij had toen nog veel te weinig status.”

De Speld.nl



"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:jennie77 schreef op 12 januari 2016 @ 14:27:

2 dagen voor z'n dood.

[afbeelding]Nee, voor de kerst genomen, op zijn verjaardag geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 13 januari 2016 @ 13:32:

Vanavond in DWDD: Patricia Paay over haar ervaringen met vier potentiële Kamervoorzitters

‘Ton Elias was vroeger zo’n zweverig figuur’

12 januari 2016 door Wim Schluter en Jop Eikelboom

Vanavond staat de uitzending van de DWDD volledig in het teken van de verkiezing voor een nieuwe Kamervoorzitter. Diva Patricia Paay zal alles vertellen over haar ervaringen met de kandidaat-Kamervoorzitters.Aan ons gaf ze alvast een voorproefje: “Ton Elias kende ik al toen hij nog directeur communicatie bij Aegon was. Hij was zo’n zweverig figuur. Hij vroeg aan mij of ik zin had in een avontuurtje. Dat heb ik geweigerd. Hij had toen nog veel te weinig status.”

De Speld.nl



Toch vind ik dit wel heel erg flauw ook als is het De Speld. Dit verhaal was al bekend en is dan ook de reden dat DWDD Patricia Paay heeft uitgenodigd. Ze wilde dit verhaal horen want een andere connectie had ze niet met David Bowie en dat was waar de hele uitzending om draaide. En ondertussen zitten ze haar een beetje uit te lachen. Lekker respectvol.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 13 januari 2016 @ 13:39:

[...]





Nee, voor de kerst genomen, op zijn verjaardag geplaatst.O dat is dan ook nog niet zo lang geleden.Ik vond hem er ook niet zo ziek uitzien eigenlijk.Maar ja dat is de buitenkant he.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Iedereen die Patricia Paay uitlacht, is baby groupies vergeten. Als je toch naar iemand wil wijzen, wijs dan wel naar de juiste persoon.
Toch mooi, die foto van Bowie. Valt me wel op dat zowel David als Lemmy Kilminster tot kort voor hun dood dus nog gewoon publiekelijk rondliepen. Mijn moeder heeft de maand voor haar dood in bed doorgebracht. Je hoort vaker dat kankerpatiënten al een tijd niet meer actief zijn voor hun dood. Waar zou dat aan kunnen liggen dat deze twee zo lang ziek waren zonder dat je er veel van merkte (OK, van Lemmy verbaasde het mij iets minder want die kwakkelde wel met zijn gezondheid de afgelopen maanden, maar hij trad wel nog op)?
Patricia Paay had er ook voor kunnen kiezen niets te zeggen...



Niet eens uit respect voor Bowie, maar uit zelfrespect.

Ik vind het wat triestigs hebben, op deze leeftijd nog prat gaan op je seksuele escapades.

Niet chique.
quote:FleetFox schreef op 13 januari 2016 @ 15:43:

Toch mooi, die foto van Bowie. Valt me wel op dat zowel David als Lemmy Kilminster tot kort voor hun dood dus nog gewoon publiekelijk rondliepen. Mijn moeder heeft de maand voor haar dood in bed doorgebracht. Je hoort vaker dat kankerpatiënten al een tijd niet meer actief zijn voor hun dood. Waar zou dat aan kunnen liggen dat deze twee zo lang ziek waren zonder dat je er veel van merkte (OK, van Lemmy verbaasde het mij iets minder want die kwakkelde wel met zijn gezondheid de afgelopen maanden, maar hij trad wel nog op)?Deze mensen hadden natuurlijk al een veel actiever leven dan de gemiddelde mens. En ik denk ook dat David er zelf uitgestapt is (euthanasie) ipv overleden aan een uitgeteerd lichaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibi1973 schreef op 14 januari 2016 @ 09:00:

[...]

Deze mensen hadden natuurlijk al een veel actiever leven dan de gemiddelde mens. En ik denk ook dat David er zelf uitgestapt is (euthanasie) ipv overleden aan een uitgeteerd lichaam.Euthanasie is verboden in Engeland, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk elke keer dat er nog iemand dood is, maar het gaat nog steeds over Bowie dus

En Paay
668, the neighbour of the Beast
quote:fiool schreef op 14 januari 2016 @ 09:34:

[...]





Euthanasie is verboden in Engeland, helaas.

Hoeft niet via de officiele weg gegaan te zijn natuurlijk.

Ik had ook het idee dat hij er zelf uitgestapt was. Mede doordat de familie erbij was en er werd gemeld dat hij vredig is overleden. Vond het klinken als euthanasie.
Alle reacties Link kopieren
Bowie is in New York overleden: http://www.telegraaf.nl/p ... a_dood_gecremeerd___.html
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:fiool schreef op 14 januari 2016 @ 09:34:

[...]





Euthanasie is verboden in Engeland, helaas.Hij is in NY overleden. En is er wel meer verboden.
Alle reacties Link kopieren
Ook dood: Alan Rickman.



Dit is echt een hele slechte maand voor Britse iconen van 69.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.




Rip Alan Rickman
quote:Maechtje schreef op 14 januari 2016 @ 13:45:

Ook dood: Alan Rickman.



Dit is echt een hele slechte maand voor Britse iconen van 69. Ik hoorde t net op radio. Wat erg Geweldig acteur!
Alle reacties Link kopieren
Jee....zo'n prachtige acteur. Zijn stem was prachtig!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maechtje schreef op 14 januari 2016 @ 13:45:

Ook dood: Alan Rickman.



Dit is echt een hele slechte maand voor Britse iconen van 69.



Huh?

Waarom gaan alle goeien ineens tegelijk?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik zat in het oude topic. Alan Rickman....
Alan Rickman ik vond het een hele mooie man.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nu al een stom jaar.

Drie op een rij dood waar ik toch echt wel iets mee had. Lemmy (al was dat nét vorig jaar), Bowie en nu Alan Rickman :(
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven