Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.



De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 20 januari 2017 @ 12:03:

[...]

ach arme connieEuh ze waren gescheiden en ze heeft al een nieuwe man in haar leven. Maar desalniettemin waren ze nog steeds goede vrienden geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 januari 2017 @ 12:03:

Hans Breukhoven is overleden 70 jaar.

Vreselijk Wat jong zeg. Rip Hans.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 20 januari 2017 @ 12:12:

[...]



Euh ze waren gescheiden en ze heeft al een nieuwe man in haar leven. Maar desalniettemin waren ze nog steeds goede vrienden geloof ik.

Euh dat weet ik..

Maar alsnog doet het haar sowieso verdriet.. Denk ik..nou ja lijkt mij logisch...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Cateautje schreef op 20 januari 2017 @ 12:11:

[...]



Ik ben opgegroeid met MUD, maar welk nummer je bedoeld dat weet ik niet. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=XSuA_km4-bE <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<



Ja, in Jan, Jans en de kinderen werd gewoon het dagelijks typisch Nederlandse leven weerspiegeld en gelukkig vaak bekeken vanuit de ogen van kinderen. Jan Kruis was daar erg goed in.

Ik ben het afgelopen jaar abonnee geweest van de Libelle, maar de strips zijn niet meer zo leuk als ze geweest zijn. Helaas!



Ik geloof dat die in het allereerste album van hem zit. Ik heb het fragment er achter geplakt naar Youtube.



Nee, die stripmaker is niet meer Jan Kruis.... geloof ik. Wat hij deed is tekenend voor meerdere generaties.

Is net zoiets als Kikker van Max Velthuijs + en Nijntje van Dick Bruna. IJzersterk om met een paar vormen en strepen zoveel te kunnen uitbeelden.



EDIT: Peter Straaten hoort daar ook bij.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 20-01-2017 12:32
Reden: Zie >>>>>>>>>>>>>>> ...... <<<<<<<<<<<<<<<<<
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 20 januari 2017 @ 12:16:

[...]



Euh dat weet ik..

Maar alsnog doet het haar sowieso verdriet.. Denk ik..nou ja lijkt mij logisch...Het zal de kinderen met wie hij nog contact heeft ook verdriet doen denk ik. De oudste is een verhaal apart.
Was te verwachten maar desalniettemin vind ik het wel een rotbericht dat Hans Breukhoven is overleden.



Kwam altijd heel sympathiek over. Volgens mij echt een lieverd met een heel groot hart
Alle reacties Link kopieren
De Televaag weet nu al te vertellen dat Connie niet op de uitvaart komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 20 januari 2017 @ 12:20:

[...]



Het zal de kinderen met wie hij nog contact heeft ook verdriet doen denk ik. De oudste is een verhaal apart.Ja maar ook die zou er wel wat van of over voelen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Pikkie22 schreef op 20 januari 2017 @ 12:20:

[...]



Het zal de kinderen met wie hij nog contact heeft ook verdriet doen denk ik. De oudste is een verhaal apart.Volgens de bladen (en wat daarvan waar is natuurlijk) was niet alleen de oudste een zorgenkind. Waarschijnlijk wel de grootste zorg maar ook met de andere dochter liep het niet altijd even lekker. Geldzorgen. Hoe bestaat het dacht ik wel eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 20 januari 2017 @ 12:23:

De Televaag weet nu al te vertellen dat Connie niet op de uitvaart komt Tuurlijk niet, die is verliefd, gaat trouwen en de buit is driedubbel en dwars binnen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:dianavankrimpen schreef op 20 januari 2017 @ 12:26:

[...]





Volgens de bladen (en wat daarvan waar is natuurlijk) was niet alleen de oudste een zorgenkind. Waarschijnlijk wel de grootste zorg maar ook met de andere dochter liep het niet altijd even lekker. Geldzorgen. Hoe bestaat het dacht ik wel eens.

All is possible



Er is 1 winnaar, en die woont met haar van zijn vrouw afgepikte minnaar op 350m2, in de P.C.Hooftstraat......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Was hij ziek?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 20 januari 2017 @ 12:31:

Was hij ziek?Ja hij had kanker.
quote:Eindeloos schreef op 20 januari 2017 @ 12:31:

[...]



All is possible



Er is 1 winnaar, en die woont met haar van zijn vrouw afgepikte minnaar op 350m2, in de P.C.Hooftstraat......
quote:Eindeloos schreef op 20 januari 2017 @ 12:31:

[...]



All is possible



Er is 1 winnaar, en die woont met haar van zijn vrouw afgepikte minnaar op 350m2, in de P.C.Hooftstraat......Wat een aannames. Jij weet niet hoe het testament op is gesteld en hoe de relatie onderling was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Joni_de_tweede schreef op 20 januari 2017 @ 12:46:

[...]



Wat een aannames. Jij weet niet hoe het testament op is gesteld en hoe de relatie onderling was.Wat een aanname, ik weet meer dan jij denkt!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 20 januari 2017 @ 12:51:

[...]





Wat een aanname, ik weet meer dan jij denkt!Goed bezig dan zeg..
Alle reacties Link kopieren
Maar ik hou op het topic te bezoedelen, het gaat om Hans Breukhoven



Moge hij rusten in vrede
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hans Breukhoven had in Londen nog 5 sportscholen maar kon daar amper van leven.

Bijna alles verloren...



http://www.telegraaf.nl/d ... na_alles_verloren___.html
quote:Habbekratz schreef op 20 januari 2017 @ 13:01:

Hans Breukhoven had in Londen nog 5 sportscholen maar kon daar amper van leven.

Bijna alles verloren...



http://www.telegraaf.nl/d ... na_alles_verloren___.htmlWat triest om dit te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een boel mensen die zijn overleden in amper 24 uur. Moge Jan Kruis, Hans Breukhoven en de moeder van Joop rusten in vrede.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hoofdredacteur VPRO overleden
Alle reacties Link kopieren
http://nos.nl/artikel/215 ... uel-ferrer-overleden.html



Nog één....
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
quote:Eindeloos schreef op 20 januari 2017 @ 12:52:

Maar ik hou op het topic te bezoedelen, het gaat om Hans Breukhoven



Moge hij rusten in vrede



Hans Breukhoven vond ik een lieve man.

Moge hij zeker rusten in vrede!



Jan Kruis ook. Jan, Jans en de kinderen
http://www.telegraaf.nl/b ... rt_Anker_overleden__.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven