Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.



De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 17 februari 2017 @ 15:02:

[afbeelding]





Deze vind ik wel erg mooi!mooi was dol op Nijntje boeken toen ik klein was
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste boekje was "Nijntje op de fiets" .

Het boekje " Lieve oma Pluis" dat over doodgaan gaat wordt regelmatig gebruikt las ik ergens.

nijntje was toch zo verdrietig

nijntje had een dikke traan

weet je waarom nijntje huilde ????

oma pluis was doodgegaan

Er is een condoleanceregister geopend en daar heb ik iets geschreven, in de kranten online lees je al heel veel. Gek dat hij bijna steeds alleen tekenaar wordt genoemd en niet schrijver en dat vind ik toch echt dat hij dat is ookal schreef hij eigenlijk alleen in rijm.

Wie deed de vertalingen in al die landen vraag ik me nu af en klinkt het dan ook zo mooi als in het Nederlands of Fries ????

Dick Bruna wordt in besloten kring begraven en ik hoop dat hij een nog mooier graf krijgt dan Annie M.G. Schmidt (dat zag ik op Wikipedia) dat is in een soort van mozaïek maar een beetje vaal.

Beide schrijvers zullen voor altijd door blijven bestaan ' Wie schrijft die blijft '
De figuurtjes van Dick Bruna zijn heel moeilijk uit de hand te tekenen.

Heel knap. (Ik ga de gelukspoppetjes van de Bruna zoeken...)



Dat nummer "You are a lady" kan ik zo de muziek bij bedenken. Een echte evergreen.

Die zanger kon ik er zo niet bij bedenken.
Ach, moet je het verhaal van Peter Skellern eens lezen. Hij werd vlak voor zijn dood tot priester gewijd. Hij stierf aan kanker. https://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Skellern

Vooral veel titelsongs van TV series gezongen.

Ik heb het nummer niet in een cover gevonden. Maar is ongetwijfeld wel eens in films gebruikt.



De series zijn hier te vinden. De acteur van een van die series zat wel in George and Mildred die weer een afsplitsing was van ... LET OP: is uit de oude doos. Alleen interessant voor een select groepje die die serie kennen.

Kom ik hier op uit. Zij is al in 1980 overleden op 53-jarige leeftijd. Die serie is pas uitgekomen na haar dood. https://www.youtube.com/watch?v=HnWNMx62GXI

http://www.imdb.com/name/nm0431626/bio? ... _ov_bio_sm
Alle reacties Link kopieren
Ongepast



Excuus
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 22 februari 2017 @ 16:46:

Niet helemaal gepast in dit topic, maar bij Nicolette Kluiver is longkanker in een voorstadium ontdekt.Eerlijk gezegd vind ik dit inderdaad helemaal niet gepast. Beter een nieuw topic openen?
Alle reacties Link kopieren
[quote]calvijn1 schreef op 22 februari 2017 @ 16:46:

.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:calvijn1 schreef op 22 februari 2017 @ 16:46:

Niet helemaal gepast in dit topic, maar bij Nicolette Kluiver is longkanker in een voorstadium ontdekt.Helemaal niet gepast zal je bedoelen.
quote:Vlinder1963 schreef op 22 februari 2017 @ 16:48:

[...]



Helemaal niet gepast zal je bedoelen.Nou nogal de prognose is goed zegt ze zelf maar hier ten dode opgeschreven
quote:Pretzel66 schreef op 22 februari 2017 @ 16:50:

[...]



Nou nogal de prognose is goed zegt ze zelf maar hier ten dode opgeschrevenInderdaad, ze heeft een lange weg te gaan, maar genezing is mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 22 februari 2017 @ 16:50:

[...]



Nou nogal de prognose is goed zegt ze zelf maar hier ten dode opgeschrevenNee hoor, maar wilde er geen speciaal topic over openen
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 22 februari 2017 @ 16:53:

[...]





Nee hoor, maar wilde er geen speciaal topic over openenEn het zit je toch zo hoog dat je het dan zomaar ergens neer plettert?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 februari 2017 @ 16:59:

[...]





En het zit je toch zo hoog dat je het dan zomaar ergens neer plettert?Nee, maar ik wist niet waar anders
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Maar goed. Iemand een voorstel waar je een dergelijk bericht dan plaatst?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Zo ontzettend niet gepast hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 22 februari 2017 @ 16:46:

Niet helemaal gepast in dit topic, maar bij Nicolette Kluiver is longkanker in een voorstadium ontdekt.Doe normaal mens, dat meld je hier toch niet
quote:soetkees schreef op 22 februari 2017 @ 17:05:

Maar goed. Iemand een voorstel waar je een dergelijk bericht dan plaatst?In een (nog te openen) topic 'ziek, zwak of misselijk in showbizzland' ?
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 22 februari 2017 @ 17:05:

Maar goed. Iemand een voorstel waar je een dergelijk bericht dan plaatst?Op Aktueel bv ??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al weggehaald





Zou niet weten waar ik het dan moet plaatsen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Zo verschrikkelijk ongepast hier, geen woorden voor !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat een domheid.
Alle reacties Link kopieren
Het is al weg!!!!!!!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 22 februari 2017 @ 17:10:

Ik heb het al weggehaald





Zou niet weten waar ik het dan moet plaatsen.Open een nieuw topic als je het kwijt wil...
ik heb op dit (of voorgaande topics) wel vaker berichtjes gezien dat die-en-die ziek is. Maar nooit discussie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 22 februari 2017 @ 17:17:

ik heb op dit (of voorgaande topics) wel vaker berichtjes gezien dat die-en-die ziek is. Maar nooit discussie.



Dat dacht ik ook



Eberhard vd Laan werd hier ook genoemd
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven