Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.



De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
Gitarist John Geils (J. Geils Band) overleden.
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/show/kom ... hy-57-overleden~a1ee5a46/



Komiek Charlie Murphy (57) overleden

Comediant Charlie Murphy is vandaag op 57-jarige leeftijd overleden aan leukemie. De oudere broer van Eddie Murphy (56) is in New York heengegaan. Dat bevestigt zijn woordvoerder Domenick Nati.



Charlie Murphy heeft de films Norbert en Vampire in Brooklyn geschreven waar zijn broer de hoofdrol in speelde. Charlie was een Amerikaans acteur, komiek en stemacteur.



Acteur en komiek Kevin Hart kan het niet geloven. Hij plaatst een foto op Instagram van Charlie Murphy met daarbij de tekst:



,,Wow.... Dit is gek. Het enige wat ik kan zeggen is rust in vrede. Niet alleen bedankt dat je mijn vriend was, maar ook dat je in mij geloofde toen ik nog een jonge komiek was. Ik ben een geluksvogel dat ik je heb mogen kennen en ik ben nog meer een geluksvogel dat ik heb kunnen zeggen dat ik een vriend was. Je zult worden gemist man. #RIPCharlieMurphy
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Op nu.nl



De Amerikaanse soulzanger Cuba Gooding Sr. is donderdag op 72-jarige overleden. Zijn lichaam werd gevonden in zijn auto in Californië, meldt entertainmentsite TMZ.

Gooding Sr. is de vader van Oscar-winnaar Cuba Gooding Jr.. Volgens TMZ? hebben hulpdiensten nog geprobeerd om de zanger te reanimeren, maar mochten die pogingen niet meer baten.



Bronnen bij de politie melden dat de zanger mogelijk door een overdosis om het leven is gekomen. In de auto werden lege capsules gevonden waarin drugs zaten.



Gooding Sr. maakte onderdeel uit van de soulgroep The Main Ingredient, die in 1972 een hit scoorde met Everybody Play's the Fool.



De zanger laat naast Gooding Jr. nog drie kinderen en een vrouw achter.
Alle reacties Link kopieren
quote:bureaulampjes schreef op 21 april 2017 @ 06:50:

Op nu.nl



De Amerikaanse soulzanger Cuba Gooding Sr. is donderdag op 72-jarige overleden. Zijn lichaam werd gevonden in zijn auto in Californië, meldt entertainmentsite TMZ.





Ik dacht dat het hier al gestaan zou hebben, maar bij deze: Erin Moran is overleden. Zij speelde joanie cunningham in happy days.

Ze is 56 geworden.

Alle reacties Link kopieren
Dat is ook verdrietig, zo jong
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok best van het bericht van Erin Moran. Ik keek vroeger vaak naar Happy Days.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik ze allemaal wel gezien heb.
Alle reacties Link kopieren
BATON ROUGE, LA (WAFB/AP) - Soul musician Percy Sledge, known for the classic 1966 hit "When a Man Loves a Woman" died Tuesday morning at his Baton Rouge home. He was 74 years old.



The East Baton Rouge Parish coroner confirmed the singer's death. Dr. William "Beau" Clark said Sledge died just after midnight. According to the Fans of Percy Sledge Facebook page, he passed away peacefully early Tuesday morning at his home surrounded by his wife Rosa and their children after a long battle with cancer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dat is inmiddels 2 jaar geleden...
Alle reacties Link kopieren
Percy Sledge is op 14 april 2015 overleden Yas
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Het kwam net voorbij op mijn Facebook!







Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 23 april 2017 @ 17:42:

Het kwam net voorbij op mijn Facebook!







Ja het internet in de provincie is niet zo snel natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 23 april 2017 @ 17:42:

Het kwam net voorbij op mijn Facebook!







Dat gebeurt wel vaker met Facebook. Oude berichten als nieuw plaatsen. Ik trap er soms ook in hoor
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:poppetje2006 schreef op 23 april 2017 @ 10:52:

Ik schrok best van het bericht van Erin Moran. Ik keek vroeger vaak naar Happy Days.Erg sneu dat ze zo aan lager wal is geraakt. Een drugsverslaving kan zoveel kapot maken.
Ja, ik heb ook een nieuw brilletje nodig.



https://nl.wikipedia.org/wiki/Michele_Scarponi Deze wielrenner is dor een triest ongeval om het leven gekomen. Michele Scarponi

Ook door dit filmpje bekend http://nos.nl/video/21695 ... met-papegaai-frankje.html
Chriet Titulaer is overleden. Hij werd 73.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 april 2017 @ 17:52:

[...]





Ja het internet in de provincie is niet zo snel natuurlijk.





Ik lig helemaal krom hier
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 23 april 2017 @ 17:42:

Het kwam net voorbij op mijn Facebook!







Ik hoor het ook voor het eerst, van jou dus
Chriet titulaer is ook overleden
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Chriet Titulaer. Hoe heette dat programma ook al weer van hem? De Wondere Wereld of zoiets?
It's 5 o'clock somewhere
quote:poppetje2006 schreef op 23 april 2017 @ 23:07:

Jeetje, Chriet Titulaer. Hoe heette dat programma ook al weer van hem? De Wondere Wereld of zoiets?Ja tros wondrere wereld ofzo ja
Alle reacties Link kopieren
Rip Chriet.
Alle reacties Link kopieren
Ach Chriet Titulaer. Ik keek vroeger altijd naar de Wondere wereld.
Chriet met het ringbaardje zonder snor. https://nl.wikipedia.org/wiki/Chriet_Titulaer

Hij is ook een oom van Boris die Idols heeft gewonnen.



Hier is hij met een telefoon op de fiets. https://www.youtube.com/watch?v=zh-kMbuFgbM

Toen moest de CD nog worden uitgevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven