Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.



De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
Alle reacties Link kopieren
Elvis is dood.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Chriet was leuk.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Chriet
Alle reacties Link kopieren
Chriet https://youtu.be/01A6gx7UZ4o
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 april 2017 @ 17:52:

[...]





Ja het internet in de provincie is niet zo snel natuurlijk.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Chriet, RIP.



Zo jammer dat deze man op jonge leeftijd ziek is geworden en vanaf de jaren '90 nauwelijks meer op de TV was. Wondere wereld was een leuk programma. Ook heeft hij een aantal zaken redelijk goed voorspeld en ons ook gewaarschwud voor al deze ontwikkelingen.
Ik vind het echt geweldig dat hij achteraf gezien van alles goed gezien had. Weliswaar in iets andere vorm ( die enorme computer op de fiets ), maar de essentie klopt.

Of dat hij voorspelde dat je koelkast zelf een telefoontje naar de supermarkt zou plegen om melk te bestellen. Dat kan inderdaad ook. Computers houden voorraden bij en bestellen zelf bij als het onder een grens komt.

Ook heerlijke zelfspot met zijn nerdy imago altijd. Inderdaad echt jammer dat hij ziek werd.
Alle reacties Link kopieren
Chriet Titulaer. Wat nou echt bizar was: gisteravond liet ik aan iemand mijn boek zien met handtekening van hem. Het boek: De mens in het heelal. En ik zat te vertellen dat ik altijd naar de maanlandingen keek, met het commentaar van hem. Ik heb nog meer boeken van hem in mijn kast staan (alle verhuizingen overleefd).

En dan hoor ik net dat hij overleden is
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Kerry Turman, de bassist van de Temptations is overleden.
Ach Chriet Titulaer is overleden, wat hebben we die vroeger vaak nagedaan. Ik vond zijn programma's geen bal aan maar het was toch een bekendheid en een vertrouwd gezicht op tv vroeger.

R.I.P. Chriet Titulaer.
Actrice Erin Moran, vooral bekend van haar rol als Joanie Cunningham in de serie Happy Days, is op 56-jarige leeftijd overleden.



Dat meldt entertainmentsite TMZ. De politie in de Amerikaanse staat Indiana kreeg zaterdag rond 16.00 uur (lokale tijd) een melding over het levenloze lichaam van een vrouw. Toen hulpdiensten arriveerden was Moran al overleden.

De actrice werd bekend in de jaren zeventig toen ze de rol van Joanie op zich nam in Happy Days (1974-1984). Ook in de spin-off Joanie Loves Chachi speelde ze die rol.

Moran was na Joanie Loves Chachi nog sporadisch te zien in films en series. In 2008 deed ze mee aan het realityprogramma Celebrity Fit Club.

De politie heeft een onderzoek ingesteld naar de doodsoorzaak.

Reacties

Op sociale media hebben Happy Days-collega's van de actrice gereageerd op haar dood. "Nu heb je eindelijk de vrede die je zo graag op aarde wilde", twitterde acteur Henry Winkler.

"Zulk verdrietig nieuws", liet acteur en regisseur Ron Howard weten. "Ik zal je altijd herinneren in onze show, scènes beter maken, grapjes maken en het tv-scherm kleur geven."
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, die Chriet. De meeste mensen vonden hem toch een beetje zonderling, maar hij was zijn tijd ver vooruit. Alleen die baard al - helemaal hip nu
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Annapicobella schreef op 24 april 2017 @ 10:35:

Ach ja, die Chriet. De meeste mensen vonden hem toch een beetje zonderling, maar hij was zijn tijd ver vooruit. Alleen die baard al - helemaal hip nu



Sorry, misschien ietwat ongepast in dit topic maar toch:



Journalist Mustapha Oukbih is op 53-jarige leeftijd overleden. De Midden-Oosten-correspondent begon zijn carrière als freelancer voor onder meer dagblad Trouw en de Groene Amsterdammer en werd in 2003 correspondent voor de NOS.



Hij deed als een van de weinige Nederlandse journalisten verslag van de oorlog in Irak.

Zijn oud-werkgever NOS meldt zaterdag dat Oukbih is gestorven na een langslepende ziekte.
...ik las dat Chriet Titulaer pas 73jr oud was?

Dacht serieus dat die man ergens in de 90 was.

Hij leek toch in dat filmpje op die fiets met die telefoon van 20/25jr gekeden ook al minstens 70?
Alle reacties Link kopieren
73 pas. Ik dacht dat hij ouder was.

Kan me zijn deskundige commentaar bij de NASA ruimtereizen herinneren. En Wondere Wereld, geweldig programma.

Hij had een grappig accent. "Ruimtebrommer" klonk bij hem als "chuimtebchommech".
Chriet op de fiets met telefoon was een 1 april grap.

De glasvezelkabel voorspelling was zijn grootste voorspelling.

(O ja, en Boris is geen familie. Ze hebben dezelfde achternaam en hebben iets met Venlo. Verder is er geen relatie.)
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ze bij De Wereld Draait Door hem lacherig hebben weggezet door met name zijn uiterlijk en accent te benadrukken, Titulaer was zo veel meer. Jelle Brand Corstius probeerde leuk uit de hoek te komen door met een "Limburgs" accent Chriet te imiteren maar sloeg de plank finaal mis.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Het leek wel alsof Jelle Brand Corstius dacht dat Chriet een parodie deed oid. Vond het zelf niet echt een leuk stukje nee.
Ach, dat Chriet iemand anders in het bad liet zitten. Dat vond ik wel grappig.

Maar ik verdenk Chriet wel van een flinke dosis droge humor. Dat maakte zijn verhaal ook leuk om naar te kijken.

Het verhaal over de glasvezelkabel was 100% serieus verteld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 24 april 2017 @ 15:09:

...ik las dat Chriet Titulaer pas 73jr oud was?

Dacht serieus dat die man ergens in de 90 was.

Hij leek toch in dat filmpje op die fiets met die telefoon van 20/25jr gekeden ook al minstens 70?



Vroeger leken de mensen vaak ouder



Maar ik dacht ook dat hij ouder was hoor. Minstens in de 80.
Alle reacties Link kopieren
Las gisteren ergens dat je Chriet uitspreekt als 'kriet' en niet als 'griet'. Weer wat geleerd.
quote:minnimouse schreef op 25 april 2017 @ 19:20:

Las gisteren ergens dat je Chriet uitspreekt als 'kriet' en niet als 'griet'. Weer wat geleerd.Ik heb het altijd uitgesproken als 'griet'
Iedereen.
quote:minnimouse schreef op 25 april 2017 @ 19:20:

Las gisteren ergens dat je Chriet uitspreekt als 'kriet' en niet als 'griet'. Weer wat geleerd.Eigenlijk best logisch. Christian spreek je ook uit als Kristian en niet Gristian.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven