Entertainment alle pijlers

Paris Hilton is vrij

07-06-2007 17:20 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, ze is nauwelijks interessant ;), maar dit vind ik toch wel vreemd:





Paris

Hilton is vrij!'

door onze

redactie

AMSTERDAM - Paris Hilton

is vrijgelaten uit de gevangenis! De steenrijke hotelerfgename is

vanmorgen vroeg ontslagen uit de Century Regional Detention Facility

in Los Angels wegens goed gedrag.




Paris was oorspronkelijk tot 45 dagen cel veroordeeld nadat

ze was aangehouden wegens het rijden zonder geldig rijbewijs. Nadat

haar straf al met de helft werd verminderd, blijkt nu dat ze na drie

dagen al het gevang heeft mogen verlaten. Dat hebben de lokale

autoriteiten bevestigd.



Volgens bronnen is de blondine om gezondheidsredenen vrijgelaten,

maar een politiewoordvoerder mag geen nadere uitspraken daarover

doen.



Maar helemaal vrij is de 25-jarige diva niet; Paris krijgt

elektronisch huisarrest. Ze moet nog 40 dagen met een enkelband lopen

en mag niet weg. Het besluit zou zijn genomen 'om medische redenen'.
Alle reacties Link kopieren
Logisch dat ze daarmee akkoord is gegaan, ik zou ook liever 45 thuis zitten dan 23 in de bak. Ze is ermee akkoord gegaan op voorwaarde dat ze naar huis mocht, niet dat ze in de gevangenis moest blijven.




vin ik ook!

go Paris!
Alle reacties Link kopieren


Logisch dat ze daarmee akkoord is gegaan, ik zou ook liever 45 thuis zitten dan 23 in de bak. Ze is ermee akkoord gegaan op voorwaarde dat ze naar huis mocht, niet dat ze in de gevangenis moest blijven.



Maar daar gaat het niet om. Op het moment dat zij ermee instemt heeft ze afstand gedaan van haar 'recht' om 23 dagen in de cel te zitten i.p.v. 45. De oorspronkelijke straf was 45 dagen. Als het huisarrest later weer wordt teruggedraaid moet ze dus gewoon 45 dagen in de cel zitten. Dat is haar ongetwijfeld verteld en er is mijns inziens dus niets zieligs aan.
Alle reacties Link kopieren
Is la Hilton nu wel of niet in de gevangenis??? Of lekker thuis in haar geheel in haar stijl ingerichte huis?
Alle reacties Link kopieren


Volgens mij ligt ze in de zieken boeg af te kikken.

Ze was zo aan het bibberen dat de rechter niet meer wist wat ze erger vond. Weer de cel in.............of haar dealer missen!!!


Alle reacties Link kopieren
Al met al is het natuurlijk ook geen kattepis voor iemand als Paris om 45 dagen te moeten zitten. Het leven dat ze gewend is en de watten waar ze altijd in heeft gelegen hebben haar werelvreemd gemaakt, en ik vermoed dat ze helemaal geen besef heeft wat het nu allemaal inhoudt. Ik denk dat het een goed idee is als ze iemand heeft die haar door deze perionde heen helpt. Niet iemand uit haar luxelevewereldje, of familie, want die kunnen alleen maar problemen "oplossen met geld". Desnoods een deskundig iemand, maar wel een "outsider".



Paris is overigens niet de eerste celebrity die moet zitten, velen zijn haar voorgegaan en ze hebben het allemaal overleefd hoor.
Maar daar gaat het niet om. Op het moment dat zij ermee instemt heeft ze afstand gedaan van haar 'recht' om 23 dagen in de cel te zitten i.p.v. 45. De oorspronkelijke straf was 45 dagen. Als het huisarrest later weer wordt teruggedraaid moet ze dus gewoon 45 dagen in de cel zitten. Dat is haar ongetwijfeld verteld en er is mijns inziens dus niets zieligs aan.
Ik weet niet of haar dat verteld is,maar dat maakt ook niet uit.

Nogmaals, ze heeft er mee ingestemd om de straf thuis uit te zitten, niet in de gevangenis.Die voorwaarde gold dus voor thuis en niet voor de gevangenis.

Alsof zij van te coren had kunnen weten dat ze weer terug moest, bovendien is het nogal aanlokkelijk, 45 dagen thuis of 23 dagen in de cel.

Ik vind haar ook niet zieliog trouwens



Waarom ze in het gevangenisziekenhuis ligt snap ik dan ook niet. Omdat ze drie dagen niet heeft gegeten? Of overspannen is? Ach ja, het zal wle.
Alle reacties Link kopieren
Joh, het is een trillend rietje (waarom weet ik ook niet) die niet eet en de hele dag huilt, voor de verantwoordelijken waarschijnlijk genoeg reden om haar op te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of haar dat verteld is,maar dat maakt ook niet uit.

Nogmaals, ze heeft er mee ingestemd om de straf thuis uit te zitten, niet in de gevangenis.Die voorwaarde gold dus voor thuis en niet voor de gevangenis.

Alsof zij van te coren had kunnen weten dat ze weer terug moest, bovendien is het nogal aanlokkelijk, 45 dagen thuis of 23 dagen in de cel.

Ik vind haar ook niet zieliog trouwens



Waarom ze in het gevangenisziekenhuis ligt snap ik dan ook niet. Omdat ze drie dagen niet heeft gegeten? Of overspannen is? Ach ja, het zal wle.





Het gaat er om dat haar straf 45 dagen was, is het altijd geweest. Dat ze maar 23 dagen uit hoefde te zitten is een heel ander verhaal en staat daar los van. Dit ' recht' (van 23 dagen) heeft ze opgegeven toen ze ervoor koos haar straf thuis uit te zitten. Toen ging haar oorspronekelijke straf van 45 dagen weer gelden. Het maakt dus niet uit of ze wel of niet wist dat ze weer terug moest. Nu ze weer terug naar de gevangenis moest is het dus gewoon voor 45 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Update - Gillende Paris maakt gevangenis gekdoor onze redactieAMSTERDAM - Ondanks haar koele verklaring eerder zondag, is Paris nog steeds hysterisch. Volgens bronnen in de gevangenis staat er buiten de cel van La Hilton 24 uur per dag een bewaker om op haar te letten. "Ze gilt en schreeuwt dag en nacht. Ze weigert nog steeds een oranje overall aan te trekken. Niemand weet wat ze met haar aan moeten." Ads door Google GevangenisOp zoek naar een afwisselende baan? Kom solliciteren in de gevangenis!www.werkenmetgedetineerden.nl Paris Hilton vervelend?Deze ringtones zijn heel erg leuk! 1e Gratis. Meld je direct aan.nl.celldorado.com Scootmobiel HulpdienstHulp bij Pech in heel Nederland! Veilig en Onbezorgd op pad.www.ScootmobielHulpdienst.nl Volgens de bronnen hopen alle gevangeniscollega's dat de 26-jarige schreeuwlelijk snel wordt vrijgelaten. "De herrie die Paris maakt, is ondraaglijk. Ze gil aan één stuk door: 'Het is onrechtvaardig! Ik wil naar mijn moeder toe!' Wij willen dat ze in een geluiddichte isoleercel wordt gestopt", zei één van de inmates tegen een bezoeker.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
O sorry, vergeten het middelste stuk te deleten
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren




Ik weet niet of haar dat verteld is,maar dat maakt ook niet uit.

Nogmaals, ze heeft er mee ingestemd om de straf thuis uit te zitten, niet in de gevangenis.Die voorwaarde gold dus voor thuis en niet voor de gevangenis.

Alsof zij van te coren had kunnen weten dat ze weer terug moest, bovendien is het nogal aanlokkelijk, 45 dagen thuis of 23 dagen in de cel.

Ik vind haar ook niet zieliog trouwens



Waarom ze in het gevangenisziekenhuis ligt snap ik dan ook niet. Omdat ze drie dagen niet heeft gegeten? Of overspannen is? Ach ja, het zal wle.

Het gaat er om dat haar straf 45 dagen was, is het altijd geweest. Dat ze maar 23 dagen uit hoefde te zitten is een heel ander verhaal en staat daar los van. Dit ' recht' (van 23 dagen) heeft ze opgegeven toen ze ervoor koos haar straf thuis uit te zitten. Toen ging haar oorspronekelijke straf van 45 dagen weer gelden. Het maakt dus niet uit of ze wel of niet wist dat ze weer terug moest. Nu ze weer terug naar de gevangenis moest is het dus gewoon voor 45 dagen.



Dat vind ik dan raar. Ze heeft dit dan toch ook met de politie afgesproken ipv met de rechter? Dan zou dat toch ook teruggedraaid moeten worden?
Ik kan me niet voorstellen dat de politie tegen haar heeft gezegd dat als ze terug moest naar de gevangenis ze ook die 45 dagen moet uitzitten. Alsof ze ervan uit gingen dát ze terug moest...Ik durf te wedden dat ze er helemaal geen rekening mee heeft gehouden dat ze weer terug moest. Ze was immers vrij gelaten. Maar dan nog vind ik het krom. Nogmaals, ze heeft ermee ingestemd op en voorwaarde. Nu die voorwaarde niet meer geldt, geldt die straf van 45 dagen ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Wat is die Paris toch een bitch. Stop dat mens idd in de isoleercel, verdomme. Moet die hele gevangenis nu gek worden, dadelijk lopen ze allemaal los rond.:o;)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me wel voorstellen dat jullie het raar vinden, maar zo zit het rechtsysteem nu eenmaal in elkaar. In Nederland ook. Haar straf is 45 dagen. Als ze zich gewoon goed had gedragen en in de gevangenis was gebleven mocht ze na 23 dagen weer weg. Ze heeft zich niet aan de regels gehouden, dus nu moet ze gewoon 45 dagen zitten.



Die 23 dagen golden als ze die in in één keer uit zou zitten. Maar dat heeft ze dus niet gedaan. Ze heeft een keuze gehad van een politiefunctionaris: of 23 dagen in de cel, of 45 dagen onder huisarrest. Maar zij (of in ieder geval haar advocaat) wist dondersgoed dat ze aan het huisarrest geen rechten kon onlenen, aangezien de rechter zich er niet over heeft uitgesproken. Ze heeft gekozen voor huisarrest en is teruggevloten door de rechter, waardoor ze nu 45 dagen moet zitten.



Nogmaals, ik begrijp dat jullie het vreemd vinden, maar haar straf is nu gewoon weer 45 dagen omdat ze zich niet aan de regels heeft gehouden. Op mij komt het ook een beetje over als een verkapte ontsnappingspoging met hulp van een politiefunctionaris.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niet vreemd dat La Hilton nu langer moet zitten. Eigen schuld. Alleen hoop ik voor de anderen die haar gejank, gegil/gekrijs moeten aan horen dat ze snel in de isoleercel komt!


Ik kan me wel voorstellen dat jullie het raar vinden, maar zo zit het rechtsysteem nu eenmaal in elkaar. In Nederland ook. Haar straf is 45 dagen. Als ze zich gewoon goed had gedragen en in de gevangenis was gebleven mocht ze na 23 dagen weer weg. Ze heeft zich niet aan de regels gehouden, dus nu moet ze gewoon 45 dagen zitten.



Die 23 dagen golden als ze die in in één keer uit zou zitten. Maar dat heeft ze dus niet gedaan. Ze heeft een keuze gehad van een politiefunctionaris: of 23 dagen in de cel, of 45 dagen onder huisarrest. Maar zij (of in ieder geval haar advocaat) wist dondersgoed dat ze aan het huisarrest geen rechten kon onlenen, aangezien de rechter zich er niet over heeft uitgesproken. Ze heeft gekozen voor huisarrest en is teruggevloten door de rechter, waardoor ze nu 45 dagen moet zitten.



Nogmaals, ik begrijp dat jullie het vreemd vinden, maar haar straf is nu gewoon weer 45 dagen omdat ze zich niet aan de regels heeft gehouden. Op mij komt het ook een beetje over als een verkapte ontsnappingspoging met hulp van een politiefunctionaris





Ja ik vind het vreemd. Héél vreemd zelfs, maar goed als jij het zegt zal het wel zo zijn. Ik heb geen verstand van dit soort dingen maar vind het wel rasar hoe het gaat.
rasar= raar. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijdagavond het hele circus op Fox news gevolgd en was echt verbaasd waarom er in godsnaam zoveel aandacht aan dit leeghoofd besteed wordt. Iedereen die maar aan het woord kwam vind Paris een verwend nest dat ondanks niks gepresteerd te hebben in d'r leven (ze heeft de middelbare school niet eens afgemaakt), zo in de spotlight staat. Natuurlijk de schuld van alle media en dat werd zelfs door Fox journalisten toegegeven. Ze werd echt door iedereen uitgekotst maar tegelijkertijd is ze wel interessant genoeg om een hele avond nieuws aan te besteden.



Er werd ook gezegd dat vooral moeder Hilton veel schuld is. Ze heeft vanaf het moment dat Paris geboren is, altijd geprobeerd het kind in de spotlights te zetten omdat ze zelf zo'n onbedwangbare verslaving heeft om beroemd te zijn en in het middelpunt van de belangstellling te staan.

De 3 dames (moeder en dochters) schijnen vaker ergens te gaan uit eten en dan als het tijd is om af te rekenen, komen ze erachter dat niemand van hun een credit card bij zich heeft maar daar maken ze nooit een probleem van want zij zijn tenslotte de Hiltonnetjes en die hebben het recht verworven om ergens te eten zonder te betalen :@.

Walgelijk dit soort mensen, ze voelen zich echt verheven boven alles en iedereen. Ik vraag me eigenlijk ook af wat voor een sukkel die vader is of is hij net zo? Als ik toch zo'n fortuin bij elkaar had gewerkt in de loop der jaren, dan zou ik het vreselijk vinden om dat aan zo'n dochters/vrouw achter te moeten laten.......maar goed, ik ga nu af op datgene wat er over hun in de media wordt gezegd.



Dat ze 45 dagen gevangenisstraf heeft gekregen vind ik zwaar overdreven, temeer ook omdat er herhaaldelijk gezegd werd dat dit vrijwel nooit gebeurd (afhankelijk van de staat).

Een werkstraf had ik voor dit mens beter gevonden, dan had ze misschien nog iets voor de maatschappij kunnen betekenen, al zou het dan wel van korte duur zijn.



Het meest trieste is misschien nog wel dat ze hierdoor nog meer in de belangstelling gaat staan en waarschijnlijk nog meer onverdiende dollars gaat incasseren dan voorheen.

Misschien toch wel een slimme businesswoman?
Alle reacties Link kopieren
Hun vader heeft honderden hotels over de hele wereld, die hoeft (als hij dat niet wil) zijn familie niet vaker te zien dan nodig;)
Alle reacties Link kopieren
Hun vader heeft honderden hotels over de hele wereld, die hoeft (als hij dat niet wil) zijn familie niet vaker te zien dan nodig;)




Ghe. Zo had ik het nog niet bekeken, haha.

Hij zal vast errug weinig thuis zijn.;)
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat er mannen zijn die veel tijd willen doorbrengen met dit soort klagende en pruilende vrouwen. Je zou toch niet willen dat je zuurverdiende geld daar later naartoe gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap al die commotie niet.

Ze was zelfs van de week in het NOS nieuws, vreselijk toch?

Op iedere inetkrant is ze dagelijks te lezen, en wie is dat nou helemaal?!
Alle reacties Link kopieren
gna gna gna



http://youtube.com/watch?v=k66epna2Sss
Alle reacties Link kopieren
"If you can't do the time, don't do the crime..."
Alle reacties Link kopieren
:D :D :D
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven