Entertainment alle pijlers

Parkeren Slagharen

20-04-2017 09:59 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zaterdag naar Attractiepark Slagharen.

Weet iemand of het momenteel nog mogelijk is om bij de plaatselijke voetbalclub gratis te parkeren? (Al zal het op zaterdag misschien druk zijn bij de voetbal.....).

En als je parkeert in het 'centrum', wat is dan de beste plek?

Of weet iemand nog een andere gratis plek?



Thanx!
Het kost 7.5 euro. Ik zou lekker bij het park parkeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 20 april 2017 @ 10:02:

Het kost 7.5 euro. Ik zou lekker bij het park parkeren.+1.
Alle reacties Link kopieren
Al die moeite doen terwijl je voor 7.5 euro gewoon bij het park kan parkeren. De voetbal vereniging zal blij zijn dat je daar smorgens je auto al zet, terwijl de competitie nog volop bezig is.. een dagje pretpark kost geld als die 7.5 euro het verschil moet maken?
Alle reacties Link kopieren
Moet ik echt nog zeggen 'dat is geen antwoord op mijn vraag....'?
Alle reacties Link kopieren
Ja het is druk bij de voetbalvereniging op zaterdag.

Kan me ook nog herinneren dat er ook vaak wel gecontroleerd werd of je wel echt voor de voetbal kwam als je daar parkeerde (parkeerwachten) en terecht!

Aan de Dokter Willemslaan in het 'centrum van Slagharen' zijn naar verhouding wel wat parkeerplaatsen. Denk als je vroeg bent, dat je daar dan nog wel kunt parkeren. is wel een eindje lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 20 april 2017 @ 10:22:

Ja het is druk bij de voetbalvereniging op zaterdag.

Kan me ook nog herinneren dat er ook vaak wel gecontroleerd werd of je wel echt voor de voetbal kwam als je daar parkeerde (parkeerwachten) en terecht!

Aan de Dokter Willemslaan in het 'centrum van Slagharen' zijn naar verhouding wel wat parkeerplaatsen. Denk als je vroeg bent, dat je daar dan nog wel kunt parkeren. is wel een eindje lopen.Toch nog serieuze mensen, dankjewel voor je antwoord!
Ik was serieus.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Let op, bij de voetbalvereniging is zelfs een wegsleepregeling van kracht op het moment dat men vermoed dat je in het park zit. Zet je auto daar dus iig niet heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 20 april 2017 @ 10:29:

Ik was serieus.Als de vraag was geweest: 'zal ik een gratis parkeerplek zoeken of zal ik voor het park parkeren?', dan was het een serieus antwoord geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 20 april 2017 @ 10:30:

Let op, bij de voetbalvereniging is zelfs een wegsleepregeling van kracht op het moment dat men vermoed dat je in het park zit. Zet je auto daar dus iig niet heen.



Thanx!

Dan wordt het lastig want vanuit het stadje is het toch wel 15 minuten lopen.
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:31:

[...]





Als de vraag was geweest: 'zal ik een gratis parkeerplek zoeken of zal ik voor het park parkeren?', dan was het een serieus antwoord geweest.Het is een forum hè. Je kunt niet bepalen wat een ander zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 10:32:

[...]



Het is een forum hè. Je kunt niet bepalen wat een ander zegt.



Men kan toch gewoon on-topic reageren ipv ongevraagd advies te geven?

Gewoon normaal ingaan op de vraag. Dat zou fijn zijn.
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:35:

[...]





Men kan toch gewoon on-topic reageren ipv ongevraagd advies te geven?

Gewoon normaal ingaan op de vraag. Dat zou fijn zijn.Zo werkt het hier nooit hoor
On topic: in het centrum kun je parkeren. maar volgens mij is dat tegenwoordig allemaal blauwe zone. Dus met kaart en max 2 uur.



Dat komt dus door knieperds die niet de parkeerkosten willen betalen voor een hele dag park.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind jij het gerechtvaardigd om ergens gratis te parkeren terwijl er een parkeerterrein aangewezen is voor bezoekers? Ben je echt zo'n kniepert? Nu moet je gaan zoeken, hopen dat er nog een plekje vrij is (want er zijn meer knieperts zoals jij) riskeer je een boete, veroorzaak je waarschijnlijk hinder voor een ander en dat alles om een paar centen uit te sparen? Denk je echt dat de gemeente niet allang ingespeeld heeft op mensen zoals jij? Je denkt echt: ik wil gratis staan, de gemeente is me vast geen stap voor geweest om de overlast van mijn soort te beperken door actief te handhaven, een blauwe zone in te stellen of parkeerbelasting te heffen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo'n voetbalmoeder die daar de auto kwijt moet bij een wedstrijd. En dat ik het enorm vervelend vind dat de plekken bezet gehouden worden door parkgasten lijkt me heel logisch.

Dus dan wordt het een kwartier lopen of die 7,50 betalen wat mij betreft.

O, en als je naar binnen gaat en je hebt geen buggy of rolstoel bij je, dan graag de trap over de weg heen nemen. Levensgevaarlijk, die mensen die denken dat ze zo kunnen oversteken omdat ze denken dat als je een dagje uit gaat dat je dan meer rechten hebt of zo.



Sorry, moest even mij n frustraties kwijt

Maar wel veel plezier gewenst natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:41:

Waarom vind jij het gerechtvaardigd om ergens gratis te parkeren terwijl er een parkeerterrein aangewezen is voor bezoekers? Ben je echt zo'n kniepert? Nu moet je gaan zoeken, hopen dat er nog een plekje vrij is (want er zijn meer knieperts zoals jij) riskeer je een boete, veroorzaak je waarschijnlijk hinder voor een ander en dat alles om een paar centen uit te sparen? Denk je echt dat de gemeente niet allang ingespeeld heeft op mensen zoals jij? Je denkt echt: ik wil gratis staan, de gemeente is me vast geen stap voor geweest om de overlast van mijn soort te beperken door actief te handhaven, een blauwe zone in te stellen of parkeerbelasting te heffen?JOEHOE, on topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:sistermoon schreef op 20 april 2017 @ 10:42:

Ik ben zo'n voetbalmoeder die daar de auto kwijt moet bij een wedstrijd. En dat ik het enorm vervelend vind dat de plekken bezet gehouden worden door parkgasten lijkt me heel logisch.

Dus dan wordt het een kwartier lopen of die 7,50 betalen wat mij betreft.

O, en als je naar binnen gaat en je hebt geen buggy of rolstoel bij je, dan graag de trap over de weg heen nemen. Levensgevaarlijk, die mensen die denken dat ze zo kunnen oversteken omdat ze denken dat als je een dagje uit gaat dat je dan meer rechten hebt of zo.



Sorry, moest even mij n frustraties kwijt

Maar wel veel plezier gewenst natuurlijkHet kan toch ook zijn dat er een enorm groot parkeerterrein bij die voetbal zit? En dus niemand last heeft. Weet ik veel, ik ken het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:45:

[...]

JOEHOE, on topic.Joehoe. Dit is on topic. Geen antwoord op je knieperige vraag, maar wel on topic. Het gaat namelijk over parkeren bij Slagharen.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd dat je geen 7,50 over hebt voor parkeerkosten en gemak, maar wel een dagje pretpark doet. Maar goed, ik wens je veel plezier zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
quote:vanessah schreef op 20 april 2017 @ 10:48:

Vreemd dat je geen 7,50 over hebt voor parkeerkosten en gemak, maar wel een dagje pretpark doet. Maar goed, ik wens je veel plezier zaterdag!U bent origineel vandaag.
Alle reacties Link kopieren
quote:sistermoon schreef op 20 april 2017 @ 10:42:

I



Sorry, moest even mij n frustraties kwijt

En terecht, dat is ook irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:47:

[...]





Het kan toch ook zijn dat er een enorm groot parkeerterrein bij die voetbal zit? En dus niemand last heeft. Weet ik veel, ik ken het niet.



Het is maar een klein parkeerplaatsje, echt.

Maar goed, nu weet je het in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven