Entertainment alle pijlers

Parkeren Slagharen

20-04-2017 09:59 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zaterdag naar Attractiepark Slagharen.

Weet iemand of het momenteel nog mogelijk is om bij de plaatselijke voetbalclub gratis te parkeren? (Al zal het op zaterdag misschien druk zijn bij de voetbal.....).

En als je parkeert in het 'centrum', wat is dan de beste plek?

Of weet iemand nog een andere gratis plek?



Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom bel je de voetbalvereniging niet TO. Weet je gelijk hoe zoiets valt. Wellicht kunnen ze een plekje reserveren voor je.
Alle reacties Link kopieren
Als je nu gewoon je eigen broodjes smeert en een pak drinken meeneemt, heb je jezelf die parkeerkosten alweer bespaard. Een kwartier lopen heen gaat nog wel, maar na afloop van een dag rondhangen in het park weer terug moeten lopen lijkt me echt niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:52:

[...]





U bent origineel vandaag.En u kunt niet tegen kritiek. Sportief gedrag wordt op prijs gesteld, gezien de plek waar u misschien wilt parkeren. Fijne dag nog
Alle reacties Link kopieren
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:32:

[...]





Thanx!

Dan wordt het lastig want vanuit het stadje is het toch wel 15 minuten lopen.Wel uren in een park lopen en vijftien minuten lopen teveel vinden. Bijzonder . Je bent erg vriendelijk trouwens, hoop dat de achtbaan daar verandering in kan brengen. Parkeer gewoon in het park, zelf zou je het ook strontvervelend vinden als je niet kan parkeren bij de sport van je dochter, voor je deur of bij de supermarkt omdat mensen die een dagje uit gaan steeds die plekken innemen terwijl er een vrijwel leeg terrein is.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Wat een aanstelleritis, wat maakt die 7,5 euro nou nog uit op een dag uit.



Lekker irritant voor de voetballers als alle knieperds hun auto daar telkens maar neerzetten.
Alle reacties Link kopieren
Er is geen groot parkeer terrein bij de voetbal.

In slagharen kun je parkeren maar dat is echt een enorm stuk lopen.

In lutten kan je wel maar ook daar geldt, dar parkeren voor attractiepark slagharen not done is.

Het makkelijkst is dus parkeren op de daarvoor bestemde parkeerplaats
Alle reacties Link kopieren
ik vind je ook een knieperd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het prima dat een aantal mensen mij een knieperd vind of een aansteller of onvriendelijk.

Wat een positiviteit op dit Forum



Bedankt aan de reageerders die wel normaal op mijn vraag in willen gaan.
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:45:

[...]





JOEHOE, on topic.Je begrijpt niet dat zo reageren zéker niet werkt?
Ik heb daar vroeger eens gewerkt als bijbaan en er is ook een parkeerplaats voor personeel direct naast de parkeerplaats voor bezoekers.

Als je nou je kinderen en man een paar honderd meter ervoor uit de auto zet..

Zeg je tegen parkeerbeheer dat je door het uitzendbureau gestuurd bent en een dag komt werken
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:35:

[...]





Men kan toch gewoon on-topic reageren ipv ongevraagd advies te geven?

Gewoon normaal ingaan op de vraag. Dat zou fijn zijn.Dan moet je een normale vraag stellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 11:34:

Ik heb daar vroeger eens gewerkt als bijbaan en er is ook een parkeerplaats voor personeel direct naast de parkeerplaats voor bezoekers.

Als je nou je kinderen en man een paar honderd meter ervoor uit de auto zet..

Zeg je tegen parkeerbeheer dat je door het uitzendbureau gestuurd bent en een dag komt werken
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 20 april 2017 @ 11:34:

[...]





Dan moet je een normale vraag stellen.O sorry, ik heb de Forumregels 'richtlijnen voor een normale vraag' overgeslagen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 11:34:

Ik heb daar vroeger eens gewerkt als bijbaan en er is ook een parkeerplaats voor personeel direct naast de parkeerplaats voor bezoekers.

Als je nou je kinderen en man een paar honderd meter ervoor uit de auto zet..

Zeg je tegen parkeerbeheer dat je door het uitzendbureau gestuurd bent en een dag komt werken Hebben ze geen lijstje met namen wie er van het uitzendbureau komen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 20 april 2017 @ 11:39:

[...]



Hebben ze geen lijstje met namen wie er van het uitzendbureau komen?Werd mij niks gevraagd toen. Ook niet de eerste dag. Het is Slagharen hé
quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 11:37:

[...]





O sorry, ik heb de Forumregels 'richtlijnen voor een normale vraag' overgeslagen :-)Staat in hetzelfde hoodstuk als 'richtlijnen voor on topic antwoorden'.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 11:34:

Ik heb daar vroeger eens gewerkt als bijbaan en er is ook een parkeerplaats voor personeel direct naast de parkeerplaats voor bezoekers.

Als je nou je kinderen en man een paar honderd meter ervoor uit de auto zet..

Zeg je tegen parkeerbeheer dat je door het uitzendbureau gestuurd bent en een dag komt werken
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 11:42:

[...]





Werd mij niks gevraagd toen. Ook niet de eerste dag. Het is Slagharen hé Ah de pony's stonden bij de slagbomen die dag .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 11:34:

Ik heb daar vroeger eens gewerkt als bijbaan en er is ook een parkeerplaats voor personeel direct naast de parkeerplaats voor bezoekers.

Als je nou je kinderen en man een paar honderd meter ervoor uit de auto zet..

Zeg je tegen parkeerbeheer dat je door het uitzendbureau gestuurd bent en een dag komt werken En dan meteen worden meegenomen naar de personeelsingang, uitleg over de werkzaamheden en "ga maar aan de slag, veel succes vandaag".
quote:nerdopviva schreef op 20 april 2017 @ 11:46:

[...]





En dan meteen worden meegenomen naar de personeelsingang, uitleg over de werkzaamheden en "ga maar aan de slag, veel succes vandaag". Kan ze mooi voor de kinderen een gratis suikerspin draaien.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 11:42:Het is Slagharen hé

Vandaar dat je in het 'centrum' ook nog gewoon zou kunnen parkeren de hele dag (gratis, zelfs geen blauwe kaart gebeuren ofzo). Er is verder geen hol te bleven en het is vanaf daar nog ongeveer 20minuten lopen dus dat doet toch bijna niemand.



Laat ik het anders zeggen, als gemeente Hardenberg ook maar enigszins het idee had gehad dat veel attractiepark-Slagharen-mensen in het centrum zouden parkeren, hadden ze er al lang betaald parkeren van gemaakt.

Net als dat het hele centrum van Hardenberg nu betaald parkeren is.
Pak je toch lekker de fiets. Helemaal geen probleem met parkeren en kost het je helemaal niks.

En verder

quote:mammavanmeisje schreef op 20 april 2017 @ 10:47:

[...]





Het kan toch ook zijn dat er een enorm groot parkeerterrein bij die voetbal zit? En dus niemand last heeft. Weet ik veel, ik ken het niet.



Nee dat blijkt.



Enig idee hoe strontvervelend het is voor mensen die daar wonen? Daar denk je niet aan, als jij maar gratis kan parkeren.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat toch naar Slagharen, parkeer dan ook bij Slagharen. Dat kost wat geld ja. Als je dat niet hebt moet je het niet ondernemen.

Ik vind het aso een plek van de sporters te bezetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat de nieuwe achtbaan The Goldrush tot en met zondag dicht is.

Dus als je daarvoor gaat, dan misschien toch een andere dag doen. (En ja, er wordt ook getraind op andere dagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven