Entertainment alle pijlers

Patricia paay plas video, deel II

20-02-2017 23:11 77 berichten
Vrolijk verder zeiken.
Ik word gek van de spanning!
http://www.telegraaf.nl/p ... tatie_in_zaak_Paay__.html



De buurman was het niet. Dus die kan nu smartengeld van Patries eisen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb best welte doen met die buurman.Hij heeft altijd gezegd dat hij het niet was. PP heeft altijd beweerd én op tv geroepen dat hij het wel was. Ze mag haar excuses wel eens publiekelijk, open en bloot gaan aanbieden. En die buurman kan een flinke schadevergoeding gaan vragen want zijn goede naam is op tv en in bladen slecht gemaakt.









quote:missie_m schreef op 09 maart 2017 @ 16:07:

[...]

Soheey, Ik heb je link even gequote zodat ik wat woorden kan vetdrukken. De vragen die de buurman op noemt hebben we hier wel aangehaald.:



Stuurde Patricia Paay sekstape zelf rond? Buurman 'geen verdachte' in rechtszaak



27 februari 2017 om 09:01



Het proces van het jaar zal niet te volgen zijn voor de pers. De zaak van Patrica Paay tegen haar buurman Maarten Oostvogel zal maandag achter gesloten deuren plaatsvinden. De uitgelekte video's zullen geen inzet zijn van de zaak.



RTL Boulevard had al een cameraploeg klaar staan, maar die mogen niet naar binnen. De rechtszaak tussen Patricia Paay en haar buurman Maarten Oostvogel bij de rechtbank Haarlem zal op verzoek van de partijen achter gesloten deuren plaatsvinden. Patricia Paay claimt nog geld van haar buurman en vermoedt dat hij de plasseksvideo heeft gelekt om haar in diskrediet te brengen. 'Maar die video-kwestie zal niet worden ingebracht', zegt Johan Langelaar, de raadsman van Patricia Paay tegen Quote.



Paay suggereerde bij Jinek dat Oostvogel betrokken was bij het lekken, omdat hij met haar in een zakelijke brouille verkeert en haar zou willen afgepersen. De zaak komt maandag voor. Maar de advocaat van Paay benadrukt nu dat hij de videozaak niet ter sprake zal brengen. 'We hebben geen aanwijzing dat de buurman er iets te maken heeft. Ook dat niet hij er niets mee te maken heeft trouwens. Dat onderzoekt de politie.'



Maarten Oostvogel laat aan Quote weten dat hij alle vertrouwen heeft in de goede afloop. De buurman noemt de beschuldiging dat hij de seksvideo naar de pers zou hebben gelekt 'complete onzin'. Ook de zakelijk claim van Paay verwerpt hij.



De ex-zakenrelatie van Patricia Paay zinspeelde vorige week in Quote zelfs op een tegenzaak tegen de geplaagde tv-persoonlijkheid. 'Dit is op niets gebaseerd. Ik zou haar kunnen aanklagen. Dat zou logisch zijn’, zegt hij. 'Wat is mijn belang om haar te schande te zetten? Geen enkel belang.'



Hij benadrukt dat de politie hem niet als een 'verdachte' ziet in de kwestie. De politie wil niet reageren op Oostvogel's uitspraak. 'We doen geen mededeling over individuele gevallen', laat een woordvoerder weten.



Oostvogel, die het filmpje zelf te zien kreeg op een sportschool in Amstelveen, wijst naar Paay als de aanstichter van het kwaad. ‘Heeft iemand zich al afgevraagd waarom dit uitlekt? Nu? Heeft iemand zich de vraag gesteld waarom ze eerst zei dat ze het niet was, toen zei ze dat ze niet wist dat ze gefilmd werd. Nu zegt ze dat ze het wel weet en toestemming gaf? Niemand stelt haar een vraag. Niemand is kritisch. Ze zegt dat ze wordt afgeperst. Dat ze wordt gechanteerd. Door wie dan? Niemand wil het weten. Ook Jinek niet. Alles wordt maar klakkeloos overgenomen. Misschien heeft ze het zelf wel laten lekken’, bijt hij. ‘Ze liegt alles bij elkaar. Er klopt niks van’, gaat hij door.



Het dispuut met zijn vernederde buurvrouw draait om veel geld. Paay en Oostvogel, die naast elkaar wonen in het Noord-Hollandse Lijnden, exploiteerden tot februari 2016 een lekker handeltje in panty’s en onderbroeken onder de naam La Paay. Sommige maanden verkocht de keten honderdduizenden exemplaren. Oostvogel en Paay hadden een simpele deal afgesproken. De persoon La Paay kreeg een percentage van het aantal verkochte producten. Oostvogel had een licentie om de naam La Paay te gebruiken.



De ondergoedlijn liep zeer voorspoedig… tot de huishoudbeurs van februari 2016. Op die dag ging er iets gruwelijk mis. Oostvogel had een stand ingericht met La Paay-spullen en de pronketalage wekte veel belangstelling op in de RAI. ‘Maar mevrouw kwam niet opdagen. Van Kerkrade tot Groningen kwamen er dames aangesneld. Die kwamen voor Patricia. Maar ze was er niet’, zegt de ondernemer



Als gevolg hiervan ontstaat er ruzie. Een van de grote inkopers trekt zich boos terug, vertelt Oostvogel aan Quote. ‘Na de het debacle met de huishoudbeurs is de samenwerking gestopt. In 2016 verkocht ik vervolgens nauwelijks panty’s of onderbroeken meer. ’



Paay is het niet eens met het abrupte einde van lucratieve deal en sommeert haar buurman om maandelijks €12.500 over te maken met als peildatum: 1 januari 2016.



Oostvogel piekert er niet over een euro naar zijn buurvrouw over te maken. ‘Ik heb alles betaald. Haar boekhouder heeft de afschriften. Ik ben woest op Patricia, zeker, maar ik heb er geen enkel belang bij om dit te doen. Zij wel. Waarom word ik hier nu bij betrokken’, vraagt hij.
LOEP ME MAAR aub.
http://www.telegraaf.nl/p ... erliest_rechtszaak__.html
Beetje matte boel allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 30 maart 2017 @ 18:15:

http://www.telegraaf.nl/p ... erliest_rechtszaak__.htmlEn terecht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nog meer 'zorgen'.



Patricia Paay heeft rekening huwelijk niet betaald



De Telegraaf

9 uur geleden





[foto: © BRUNO PRESS]



Patricia Paay heeft de rekening van haar huwelijk nog niet betaald. De feestlocatie voelde zich hierdoor genoodzaakt om een incassobureau in te schakelen.



Een medewerker van de locatie in Hoofddorp laat aan Story weten: "Wij ondervinden inderdaad problemen omtrent de betaling van het huwelijk van Patricia Paay. Ik ga niet zeggen hoeveel geld we van mevrouw Paay krijgen."



Niet lang geleden kwam Patricia Paay nog in het nieuws met een gelekte pikante video (bron: De Telegraaf):



https://youtu.be/Yz8oTs-xQFE Patricia Paay Over Seksvideo Bij Eva Jinek Aan Tafel



En dus konden ze niet anders dan een incassobureau inschakelen, maar dat heeft nog niet tot een betaling geleid. "Op die manier staan we juridisch wel sterker. Want wanneer Patricia blijft verzaken te betalen, zullen we naar de rechter stappen om af te dwingen dat we ons geld krijgen."



Een bekende van Patricia laat weten dat de kans klein is dat ze het verschuldigde bedrag alsnog gaat betalen. "Ze heeft geen rooie cent, daar valt niets te halen. Patricia is voor schuldeisers niet meer dan een kale kip. En daar kun je niet van plukken..."



Patricia en haar man Robbert Hinfelaar stapten op 17 januari van dit haar in het huwelijksbootje.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 05 april 2017 @ 09:18:

Nog meer 'zorgen'.



Patricia Paay heeft rekening huwelijk niet betaald



De Telegraaf

9 uur geleden





[foto: © BRUNO PRESS]



Patricia Paay heeft de rekening van haar huwelijk nog niet betaald. De feestlocatie voelde zich hierdoor genoodzaakt om een incassobureau in te schakelen.



Een medewerker van de locatie in Hoofddorp laat aan Story weten: "Wij ondervinden inderdaad problemen omtrent de betaling van het huwelijk van Patricia Paay. Ik ga niet zeggen hoeveel geld we van mevrouw Paay krijgen."



Niet lang geleden kwam Patricia Paay nog in het nieuws met een gelekte pikante video (bron: De Telegraaf):



https://youtu.be/Yz8oTs-xQFE Patricia Paay Over Seksvideo Bij Eva Jinek Aan Tafel



En dus konden ze niet anders dan een incassobureau inschakelen, maar dat heeft nog niet tot een betaling geleid. "Op die manier staan we juridisch wel sterker. Want wanneer Patricia blijft verzaken te betalen, zullen we naar de rechter stappen om af te dwingen dat we ons geld krijgen."



Een bekende van Patricia laat weten dat de kans klein is dat ze het verschuldigde bedrag alsnog gaat betalen. "Ze heeft geen rooie cent, daar valt niets te halen. Patricia is voor schuldeisers niet meer dan een kale kip. En daar kun je niet van plukken..."



Patricia en haar man Robbert Hinfelaar stapten op 17 januari van dit haar in het huwelijksbootje.



Wàt een schaamte zeg, dunkt me dat je dat van tevoren ook kunt bedenken

Wat kost mijn trouwfeest en kan ik het betalen?



A-sociaal.



Vette smet op het huwelijk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 05 april 2017 @ 10:03:

[...]





Wàt een schaamte zeg, dunkt me dat je dat van tevoren ook kunt bedenken

Wat kost mijn trouwfeest en kan ik het betalen?



A-sociaal.



Vette smet op het huwelijk.Jazeker, maar ik begrijp het niet, die vent waarmee ze getrouwd is is toch hartstikke rijk? Lijkt me toch niet dat alle kosten alleen op haar neerkomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 05 april 2017 @ 10:09:

[...]



Jazeker, maar ik begrijp het niet, die vent waarmee ze getrouwd is is toch hartstikke rijk? Lijkt me toch niet dat alle kosten alleen op haar neerkomen?



Hij is beddenverkoper met een normaal inkomen.

Pa&Ma Hinfelaar hebben niets maar dan ook niets met haar op, nu hélemaal niet meer, dus die gaan echt de knip niet trekken om het feest te betalen.



Echt geen cent van de schoonouders.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
En je kunt niet als een euro leven, als je maar een dubbeltje bent.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Zijn broer heeft de zaak van vader overgenomen en Patries haar man heeft een flinke som geld gekregen die hij te graag uitgaf. Maar Patries heeft een koopwoning dus daar kunnen ze beslag op leggen.
Ze had haar bruiloft moeten laten sponseren door de Prive,Weekend of Story.
quote:Eindeloos schreef op 05 april 2017 @ 10:15:

En je kunt niet als een euro leven, als je maar een dubbeltje bent.
Wat een monster is die vrouw toch. Money money money
Alle reacties Link kopieren
Ik geloofde de buurman altijd al toen hij zei niets te maken te hebben met het verspreiden van de plassexfilm van PP. Maar ik begin hem nu ook over dat andere te geloven.



De Telegraaf

3 uur geleden



Paay weigert bruiloft te betalen wegens incident



© BRUNO PRESS



Patricia Paay bevestigt dat er nog enkele duizenden euro's openstaan voor de bruiloft met haar kersverse echtgenoot Robbert Hinfelaar. Volgens de diva heeft dat echter te maken met een pijnlijk incident, waarbij ze naar eigen zeggen tweedegraads brandwonden heeft opgelopen.



De zangeres reageerde woensdagavond in Shownieuws op aantijgingen dat ze geldproblemen zou hebben.



Bronnen vertellen aan Story dat Paay in de financiële problemen zit en ook het partycentrum bevestigt dat ze nog geen volledige betaling van de zangeres hebben ontvangen voor haar huwelijksfeest dat plaatsvond in januari. "Wij hebben heel veel betaald, eigenlijk alles betaald", reageert Paay. Wel zegt ze dat het klopt dat er nog een bedrag openstaat van tussen de 2500 en 3000 euro, maar dat dat alles te maken heeft met een incident tijdens haar huwelijksfeest.

Avond verpest



Paay zegt dat tijdens het uitserveren van de koffie en thee een serveerster een kan met gloeiend heet water over haar heen liet vallen. "Het liep mijn decolleté in, en ik sprong op en het deed pijn, niet normaal", aldus Paay. Er is toen een ambulance gebeld. Het ambulancepersoneel wilde Paay meenemen naar het ziekenhuis, maar dat weigerde de zangeres. "Dat doe ik niet, dit is de laatste keer dat ik trouw en ik vind het heel belangrijk dat ik blijf", zei Paay tegen de ambulancebroeders.



De 67-jarige zangeres had naar eigen zeggen tweedegraads brandwonden opgelopen. "Ik heb met klotsende blaren gelopen de weken erna", vervolgt Paay die het onbeschoft vond dat de feestlocatie geen contact met haar zocht na het incident om te informeren hoe het met haar ging. "En maar dat rekeningetje sturen. Daar ben ik kwaad over", aldus Paay die zegt dat de avond voor haar verpest was.



klotsende blaren? Vandaar dat koelen met lauwwarm 'water'.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:"Wij hebben heel veel betaald, eigenlijk alles betaald", reageert Paay. Wel zegt ze dat het klopt dat er nog een bedrag openstaat van tussen de 2500 en 3000 euro, maar dat dat alles te maken heeft met een incident tijdens haar huwelijksfeest.

Avond verpest. De rekening moet je volgens mij gewoon voldoen. Je kunt hiernaast een schadeclaim indienen.
Alle reacties Link kopieren
Precies. En als er nog een rekening van tussen de 2500 en 3000 open staat, dan is bij lange na niet alles-betaald.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon een domme actie dit.
Alle reacties Link kopieren
Dat mens is gewoon dom !!!! Al eens een intelligente actie dan van haar gezien ?

Ze is zo vreselijk publiciteitsgeil dat niks haar vreemd is om in de picture te staan .
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 10:49:

Precies. En als er nog een rekening van tussen de 2500 en 3000 open staat, dan is bij lange na niet alles-betaald.3800 eurris
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 05 april 2017 @ 17:20:

Ze had haar bruiloft moeten laten sponseren door de Prive,Weekend of Story.



Och Hab, daar heeft ze zo mee lopen leuren.



Echter niemand had interesse
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ze wil geld van de buurman omtrent de LaPaay kousen. Ze wil geen geld betalen aan feestlocatie. Ze wil schadeclaim ivm uitgelekt filmpje. Ze trouwt zoon van miljonair die bij nader inzien zelf niet zo rijk blijkt te zijn.



Ze lijkt een chronisch geldprobleem te hebben dus



Hmm zou ze zo wanhopig zijn ... dat ze zelf het filmpje heeft gelekt? Voor geld?



Het is I.i.g een rare situatie.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
quote:ShamRock schreef op 07 april 2017 @ 16:08:

Ze wil geld van de buurman omtrent de LaPaay kousen. Ze wil geen geld betalen aan feestlocatie. Ze wil schadeclaim ivm uitgelekt filmpje. Ze trouwt zoon van miljonair die bij nader inzien zelf niet zo rijk blijkt te zijn.



Ze lijkt een chronisch geldprobleem te hebben dus



Hmm zou ze zo wanhopig zijn ... dat ze zelf het filmpje heeft gelekt? Voor geld?



Het is I.i.g een rare situatie.Dat kan maar zo,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De Telegraaf

57 min geleden



Micky vond Patricia Paay 'heftig persoon'



Patricia Paay was "een heftig persoon om mee te dealen" volgens Micky Hoogendijk. Dat zegt de fotografe, voor wie Adam Curry na 22 jaar huwelijk scheidde van La Paay.



"Dat was een pittig zijtraject", zegt Micky over de scheiding van Adam en Patricia in de Volkskrant. “Als je 22 jaar getrouwd bent, is dat heel pijnlijk.” Christina, de dochter van Adam en Patricia, koos ervoor bij haar vader en zijn nieuwe vriendin te gaan wonen. "Maar ik was niet verantwoordelijk voor zijn relatie. Het was niet mijn bedoeling dit te doen. Het gebeurde.”



Adam viel in april 2009 voor Micky, die graag een kind had gekregen met de internetondernemer. "Toen ik met Adam was, kwam ik op een dag huilend thuis, roepend: ik wil toch nog een kind. Hij zei: dan doen we dat toch? Christina wilde ook wel een zusje of broertje.” Toen Micky een half jaar later nog niet zwanger was heeft ze het "losgelaten”. "Het was te beladen, ik wilde niet dat het een obsessie werd.”

Huilen



Dat ze geen moeder is, betreurt de fotografe. "Ik geniet van mijn vrijheid, heb vijf petekinderen. Maar dat verdriet zit diep. Ik blijf een moederlijk persoon. Als je wilt dat ik ga huilen, moet je daar prikken.”



Begin 2015 liep de relatie van Micky en Adam na zes jaar op de klippen. "Het vertrouwen was ineens verdwenen. Er is iets niet verteld, of ik heb iets niet gezien”, zegt Micky, die drie jaar getrouwd was met Adam, over de breuk. "Ik wil niet in detail treden, er ligt al genoeg op straat, maar wat mijn betreft is de deur dichtgegaan.”
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven