Entertainment alle pijlers

Paul Turner

20-11-2011 16:26 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik wilde hier tóch een topic over openen omdat ik zo'n fan ben van Paul Turner van The voice of Holland. Ik vind hem zoveel energie geven en zo positief en blij in het leven staan. Ik word zo blij van hem.

Ik volg hem op twitter en ook daar is hij zo blij. (Paulturner1986) Ik kijk minstens 1 keer per dag zijn auditie en de Battle. Omdat ik er zo vrolijk van word.

Ik denk zelfs dat hij grote kans heeft om TVOH te winnen.

Er zijn vast meer fans die dit met me willen "delen"



Groetjes van Varia
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij misschien best zo kan zijn. Een vriendin van mij kan ook nogal stuiterig doen en lijkt altijd actief, springerig en vrolijk. Ik schrijf: lijkt. Wanneer ik 1 op 1 met haar ben kan ze ook gewoon rustig zijn en natuurlijk heeft zij ook weleens een dipje. Maar over het geheel is ze druk, gezellig en vrolijk



Edit: ze draagt wel meer dan alleen een hempje!
Alle reacties Link kopieren
Ik deel het fan zijn van Paul Turner niet, maar wilde wel even iets kwijt.

Ik vond zijn auditie ronduit verschrikkelijk, in de battle was hij wel íets beter. Hij mag dan wel energiek en oh zo grappig zijn, maar dit programma heet The VOICE of Holland. Ik zou het zo zonde vinden als een persoon als Paul, die niet bepaald kan zingen maar wel de lolbroek uithangt, wint. Er zijn zoveel deelnemers die een geweldige stem hebben. Als iemand als Paul wint dan gaat dit programma dus niet over hetgeen waar de naam aan doet vermoeden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist eerst niet over wie jullie het hadden, ik volg het wel maar onthoud de namen niet allemaal en luister meer dan ik kijk. Maar er stuitert al een tijdje iemand bij allerlei programmas en ik kan je niet zeggen hoe ergelijk ik die persoon vind. Maar wist zijn naam niet.



Nu hoor ik op de achtergrond de naam Paul dus snel even gekeken, is het die buitenlandse Amerikaan? die zo popie jopie doet.



Ik neem aan dat jullie hem bedoelen. Vreselijk persoon zeg. En wat ik snel even hier verder zag, het is de Voice off HOLLAND, ik vind niet dat ze van het concept af moeten wijken. Dan moet je het anders gewoon The Voice noemen.



Brrrrr, hoop niet dat Paul doorgaat. (ja voor jullie fans wel natuurlijk)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb je ook niet buitenlandse Amerikanen dan.



Volgens mij komt hij trouwens ui Engeland.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 december 2011 @ 13:36:

Ik wist eerst niet over wie jullie het hadden, ik volg het wel maar onthoud de namen niet allemaal en luister meer dan ik kijk. Maar er stuitert al een tijdje iemand bij allerlei programmas en ik kan je niet zeggen hoe ergelijk ik die persoon vind. Maar wist zijn naam niet.



Nu hoor ik op de achtergrond de naam Paul dus snel even gekeken, is het die buitenlandse Amerikaan? die zo popie jopie doet.



Ik neem aan dat jullie hem bedoelen. Vreselijk persoon zeg. En wat ik snel even hier verder zag, het is de Voice off HOLLAND, ik vind niet dat ze van het concept af moeten wijken. Dan moet je het anders gewoon The Voice noemen.



Brrrrr, hoop niet dat Paul doorgaat. (ja voor jullie fans wel natuurlijk)



Paul is Engels.



Bedoel jij Christoffer Max niet?

Alle reacties Link kopieren
Nee ik bedoel deze;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is Paul ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sam32 schreef op 20 november 2011 @ 21:03:

Erwin Nijhof vind ik ook hartstikke goed. Die komkt vast wel ver.Die vond ik tijdens de eerste optredens ook goed.... echter, na de 1e live show ben ik hier ook helemaal klaar mee....
Die is Brits. Net als Daffyd 'I'm the only gay in the village' Thomas.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 08 december 2011 @ 13:52:

Die is Brits. Net als Daffyd 'I'm the only gay in the village' Thomas. Ok, ik vind het zon griebel. Zag hem geloof ik bij koffietijd of bij life4you, nou waar ik hem ook zag, brrrrrr.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 december 2011 @ 13:36:



En wat ik snel even hier verder zag, het is de Voice off HOLLAND, ik vind niet dat ze van het concept af moeten wijken. Dan moet je het anders gewoon The Voice noemen.



Dat ben ik helemaal met je eens, ik heb me ook verbaasd over het grote aantal buitenlandse deelnemers.
.
Ach, ik kan er niet mee zitten. Sowieso interesseert het me niet wie er gaat winnen. Ik kijk vooral omdat ik muziek leuk vind. En zeker op zo'n vrijdagavond na een drukke week is het gewoon heerlijk ontspannend. Vroeger keek ik ook graag naar The Soundmixshow, dit is gewoon een soort moderne spin-off.
Ik kan er niet mee zitten. Paul, Christoffer en Guy proberen alle 3 nederlands te praten (en die Christoffer doet dat lang niet slecht).



Ze wonen hier, werken hier. Christoffer heeft nederlandse vrouw en kinderen.



Dan heb je dat meisje uit AustraliëNieuw Zeeland nog, kan even niet op haar naam komen...



edit: Sascha van Beek. Klinkt erg hollands haha

Alle reacties Link kopieren
COLUMN

Psssst: maakt The Voice kandidaten monddood?



De advo-rottweilers van Talpa hebben met het betere schrijf & dreigwerk de kandidaten en medewerkers van talentenshow The Voice contractueel de mond gesnoerd. Daarom zijn we afhankelijk van een kuchende man in het Vondelpark voor achtergrondinformatie. The Voice is het bewijs dat massapropaganda nog steeds feilloos werkt.



Het contract

Wij hadden u graag een inkijkexemplaar van het contract laten zien, maar de juristen van Talpa hebben allerlei beveiligingen opgenomen. De pagina's voorzien van een watermerk, en tevens zijn kleine tekstuele verschillen opgenomen. Zo kan Talpa altijd achterhalen wie het lek is. Loslippigheid is in Talpanië net als een Afghaanse bermbom: dodelijk. Dat heeft kandidaat Chaira Borderslee wel gemerkt toen zij loslippig meldde dat zij niet naar de volgende ronde was. Hupsakee, boete van 5k aan het rokje. Schending van de geheimhoudingsbepaling.



Opbrengst 50/50?

Vooraf aan deelname tekenen de kandidaten een vuistdik contract. In geval van minderjarige deelnemers heeft de overeenkomst slechts een onepage ouderlijke consentverklaring. De considerans is zo'n beetje de huwelijksbelofte tussen de organisatie en de deelnemer. Partijen delen ieder 50% van de opbrengst. Na aftrek van kosten die Talpa maakt. Het woord kosten is met een hoofdletter geschreven hetgeen in juristentaal inhoudt: zie definitie. De definitie van kosten stelt dat in de bijlage een overzicht is opgenomen van de kosten. En daar valt alles onder. Zowel directe kosten (studio, opnameteam, etc.) als indirecte kosten (huur panden) en zelfs overheadkosten zoals de koffiejuffrouw.



Kandidaten gaan verder akkoord met het gegeven dat de gehele marketing en representatie wordt overgenomen. Dus niet alleen de platenmaatschappij (Talpa), ook de vertegenwoordiging (Talpa), boekingen (Talpa), kleding (Talpa), keuze interviews met bladen, radio, televisie (Talpa) én een verbod op wijziging van het genre voor vele jaren. Deelnemers die een bepaling schenden, wacht het dissidentschap. En uiteraard het betalen van een schadevergoeding waaronder natuurlijk de 'Kosten'.



Wie wint?

Volgens de kuchende man in het Vondelpark bepaalt Talpa wie de winnaar van The Voice is. Een saillante bepaling. De winnaar wordt immers gekozen door een optelsom van het aantal door het publiek uitgebrachte stemmen alsmede het aantal downloads van het nummer van de kandidaat in iTunes. Onder toeziend oog van een notaris.



Dit kan twee dingen betekenen: ofwel Talpa fraudeert of ze hebben een briljante wijze om de massa hun wil op te leggen. U voelt 'm al. Dat laatste is het geval.



Via een statistisch model staat de winnaar al vooraf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vast. Dat werkt kinderlijk eenvoudig. Een bepaalde kandidaat, laten we deelnemer Charly Luske als voorbeeld nemen, zal gedurende het programma steeds vaker in beeld komen.



Chickenskin!

De prachtige zanguithalen van Luske worden vaker in de re-run uitgezonden dan die van andere kandidaten. Het commentaar van de jury zal steeds positiever worden. De malle Nick & Simon zullen op hun stoel gaan staan, enz. Hij krijgt van zijn coaches nummers te zingen waarbij hij goed uit de verf komt. Luske zal bij Qmusic en Radio538 te horen zijn, bij Carlo & Irene aan tafel zitten, enzovoort.



Valse noot

Voor andere gedoodverfde kandidaten geldt langzaam een omgekeerd scenario. Zij worden uit hun comfortzone gehaald. Zo zal Guy Barzily ongetwijfeld zonder piano moeten zingen. Net als de blinde Ed bij de laatste editie van X-Factor. Of de kandidaat krijgt nummers te zingen die niet bij de stem passen. Of de regie laat disproportioneel veel valse noten in beeld zien en last but not least zullen de juryleden steeds negatiever in hun commentaar worden.



Valt het u trouwens niet op dat Luske’s lieftallige echtgenote Tanja Jess steeds vaker in beeld komt? Talpa creëert zo een nieuwe BN-familie. Dit lijkt een herhaling van de pitch van de familie Saunders die vanwege het getatoeëerde uiterlijk goed bij het publiek lag.



Op deze wijze kan een bijna 90% statistische zekerheid worden gecreëerd en kan er toch sprake zijn van een 'vrijwillige' keuze van het publiek. Tsja, wie kiest de winnaar? In deze context dus Talpa.



Manipulatie?

Is dit erg? Natuurlijk niet. Dit is entertainment. De kandidaten worden niet gedwongen om deel te nemen en het contract te ondertekenen. Het biedt een ticket to five minutes of fame of meer. Talpa verdient terecht vrachtwagens met pecunia’s. Bovendien hebben wij hebben een fantastische televisie-avond. Oldschool gemanipuleerd, dat wel.



À propos, wilt u Talpa zenuwachtig maken? SMS dan massaal voor de persoon op wie u nooit zou stemmen.



Bent u of kent u één van 's lands nachtegaaltjes en bent u bereid om net als onze regenjas een boekje open te doen? Lek!



Volg onze befblogger ook op Twitter: @HarryVeenendaal



Harry Veenendaal Woensdag 30.11.11 - 13:26 13 reacties




Ik heb GEEN leven vanavond. Met andere woorden: ich bin dabei! Tot zo!




tot zo!!
Alle reacties Link kopieren
@Varia:



In dat real-live programma (woensdagavond) is Luske ook al 4 x zo vaak als de gemiddelde kandidaat voorbij gekomen.



Als ik Talpa was had ik een andere favoriet genomen. Ik vrees dat Charlie Luske iemand is waar de mensen na (maximaal) een jaar wel weer op uitgekeken zijn.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 09 december 2011 @ 19:09:

@Varia:



In dat real-live programma (woensdagavond) is Luske ook al 4 x zo vaak als de gemiddelde kandidaat voorbij gekomen.



Ik vrees dat Charlie Luske iemand is waar de mensen na (maximaal) een jaar wel weer op uitgekeken zijn.



Ik ben daar min 1 maand al op uitgekeken. Zoiets.



En zo goed is hij nou ook weer niet!
Eensch.
Alle reacties Link kopieren
Vind m niet zo, ook die hemdjes met die bos okselhaar...

Beetje te blij voor mij!



Toch denk ik wel dat hij het wel ver gaat schoppen in the voice dus das mooi voor jou TO!
Alle reacties Link kopieren
Het is me wel eens opgevallen dat ze in de fragmentjes met telefoonnummers bij sommigen precies de valse noot laten horen.



Maar dat hoort er dus ook bij, kennelijk.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Hij doet wel erg zijn best met Nederlands :-)



http://www.youtube.com/watch?v=2eKEF7uVGso
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ´m voor de verandering wel eens in normale kleding willen zien i.p.v. altijd een vies shirt met vlekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Paul net Robbie Williams. Vocaal niet de sterkste, maar ook zeker niet slecht, maar een beetje een rebel, een bad-boy, een enfant terrible. Dat kwajongens achtige vind ik wel charismatisch.



Maar wát hebben jullie tegen Charly Luske? Hij kan er niks aan doen dat hij zo gehyped wordt, en ik vind het dus wél leuk, niet arrogant of over het paard getild, maar gewoon steen goed. Omdat hij toevallig al 'bekend' is en het doet met Tanja Jess zou hij dús arrogant zijn?
Ik vind hem gewoon niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven