Entertainment alle pijlers

Paul Turner

20-11-2011 16:26 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik wilde hier tóch een topic over openen omdat ik zo'n fan ben van Paul Turner van The voice of Holland. Ik vind hem zoveel energie geven en zo positief en blij in het leven staan. Ik word zo blij van hem.

Ik volg hem op twitter en ook daar is hij zo blij. (Paulturner1986) Ik kijk minstens 1 keer per dag zijn auditie en de Battle. Omdat ik er zo vrolijk van word.

Ik denk zelfs dat hij grote kans heeft om TVOH te winnen.

Er zijn vast meer fans die dit met me willen "delen"



Groetjes van Varia
Alle reacties Link kopieren
Je zal maar vlinders in je broek hebben.



Afijn vanavond zong hij dat duet goed. Voor het eerst dat ik hoorde dan hij kan zingen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
paul is de antidepressiva van deze maatschappij, een lichtpunt in donkere dagen, hoop in tijden van crisis. Paul gaat de wereld van de ondergang redden dit jaar
Alle reacties Link kopieren




PaulSeroxat die battled met de Mayakalender.

Het wordt me een jaartje wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Let op mijn woorden.....wereldvrede
Alle reacties Link kopieren
einde arabische lente..... hij is not the stoppen
Alle reacties Link kopieren
quote:Meds schreef op 14 januari 2012 @ 00:35:

paul is de antidepressiva van deze maatschappij, een lichtpunt in donkere dagen, hoop in tijden van crisis. Paul gaat de wereld van de ondergang redden dit jaarPaul for President? Nee toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Meds schreef op 14 januari 2012 @ 00:35:

paul is de antidepressiva van deze maatschappij, een lichtpunt in donkere dagen, hoop in tijden van crisis. Paul gaat de wereld van de ondergang redden dit jaarAmen
Alle reacties Link kopieren
Nee Paul for Pope
Alle reacties Link kopieren
And Hope.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Paul doet meer voor mijn geestelijke gesteldheid dan tien sessies bij de psych.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind het helemaal niks. Alhoewel dat optreden vnv wel aardig was (alle andere vond ik irritant!)
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsks schreef op 14 januari 2012 @ 00:49:

Nou ik vind het helemaal niks. Alhoewel dat optreden vnv wel aardig was (alle andere vond ik irritant!)vnv?
Alle reacties Link kopieren
voor nieuwe vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Haha - VaNaVond. Ik forum mobiel dus zat waarschijnlijk (onbewust) een beetje in mijn sms-modus
Alle reacties Link kopieren
ddl (duidelijk)
Ik heb werkelijk weer genoten van Paul gisteravond! Z'n optreden vond ik prima, ook stemtechnisch gezien. Goede keuze van het nummer. Ook het duet zong ie goed, al is Wouter natuurlijk beter.



Maar als ik Paul zie, moet ik lachen. Ik word blij van die jongen.



En dat is een gave!!



Dankjeblieft!
Het kan me niet schelen of Paul kan zingen.

Het maakt me niet uit wat hij eigenlijk doet, als hij maar vaak op TV komt. Er zouden meer mensen als Paul moeten zijn.

Die man maakt me blij met zijn gelach en hysterische gehuppel.

Hoe kun je deze man nou niet leuk vinden?
Alle reacties Link kopieren
Paul Turner is iemand die je vreselijk vind of geweldig.



Ik vind hem meer dan vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:geheimtaal schreef op 14 januari 2012 @ 10:30:

Paul Turner is iemand die je vreselijk vind of geweldig.



Ik vind hem meer dan vreselijk.Idem. Vreselijk. Vorige week meer dan ooit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vind het niks. Hij zit redeljk tegen mijn irritatieviveautje aan te schurken. Maar dat maakt allemaal niet zoveel uit, over twee jaar weet niemand meer wie hij is, zelfs niet als hij wint. Dat is de prijs voor meedoen aan zo'n show..... In de vergetelheid raken net als alle voorgangers op Jamai en Jim na, maar die spelen in musicals, dus daar hebben normale mensen geen last van



Show is wel vermakelijk, meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Was iedereen maar zo vrolijk en blij..ipv die zeurende zeikende chagrijnige kleurloze nederlanders..

En dat zijn doorgaans de "normale" mensen
Alle reacties Link kopieren
Hij kan gewoon lang niet zo goed zingen als de andere kandidaten, zit regelmatig vals. Dat staat helemaal los van of je hem leuk vindt of niet..
Alle reacties Link kopieren
Klopt..zijn stem is niet geweldig.. Hij is wel een entertainer..volgens mij zit hij er daarom nog in..houdt de boel nog een beetje leuk.

Want zo'n maf persoon trekt natuurlijk de aandacht.
Ik vind Paul ook geweldig leuk! Ik had niet gedacht dat hij door zou gaan, maar hij is nu wel een volwaardige finalist. Ik denk dat hij veel harten van het publiek heeft gestolen en daarom zoveel stemmers heeft. Hij zingt misschien niet als de beste maar het totale plaatje is gewoon heel leuk. Entertainment ten top!
Alle reacties Link kopieren
Hij is zo leuk!!!

Hij maakt mensen vrolijk en dat is een gave!



En natuurlijk je vind hem vreselijk of geweldig en dat is maar goed ook dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben en dat zou zo saai zijn,en ik hou nou eenmaal niet van saai,vandaar Paul!



Hij heeft misschien niet de allerbeste stem(alhoewel het duet met wouter vond ik prachtig en dan heeft hij zo een eigen geluid en als ik na die 2 zit te kijken trekt alleen Paul mijn aandacht ,Terwijl Wouter een aantrekkelijke vent is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven