Entertainment alle pijlers

Paul Turner

20-11-2011 16:26 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik wilde hier tóch een topic over openen omdat ik zo'n fan ben van Paul Turner van The voice of Holland. Ik vind hem zoveel energie geven en zo positief en blij in het leven staan. Ik word zo blij van hem.

Ik volg hem op twitter en ook daar is hij zo blij. (Paulturner1986) Ik kijk minstens 1 keer per dag zijn auditie en de Battle. Omdat ik er zo vrolijk van word.

Ik denk zelfs dat hij grote kans heeft om TVOH te winnen.

Er zijn vast meer fans die dit met me willen "delen"



Groetjes van Varia
Alle reacties Link kopieren
quote:Sam32 schreef op 20 november 2011 @ 17:05:

Ik vind hem ook erg leuk!!!



Ik qoute mezelf even; ik zet er nu "NOT" achter.

Jammer dat hij door is, ik ben totaal op hem uitgekeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:esmee43 schreef op 14 januari 2012 @ 13:09:

Hij is zo leuk!!!

Hij maakt mensen vrolijk en dat is een gave!



En natuurlijk je vind hem vreselijk of geweldig en dat is maar goed ook dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben en dat zou zo saai zijn,en ik hou nou eenmaal niet van saai,vandaar Paul!



Hij heeft misschien niet de allerbeste stem(alhoewel het duet met wouter vond ik prachtig en dan heeft hij zo een eigen geluid en als ik na die 2 zit te kijken trekt alleen Paul mijn aandacht ,Terwijl Wouter een aantrekkelijke vent is.Hij maakt mij helemaal niet vrolijk, ik erger me echt kapot aan hem met zijn 'grappige, hysterische drukke, hihihaha lekker gekdoen' gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:geheimtaal schreef op 14 januari 2012 @ 13:15:

[...]





Hij maakt mij helemaal niet vrolijk, ik erger me echt kapot aan hem met zijn 'grappige, hysterische drukke, hihihaha lekker gekdoen' gedrag.





Dat is dan jammer voor jou!

Moet je lekker niet naar hem kijken.



Wat ik hierboven al zei het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben!!
Alle reacties Link kopieren
quote:esmee43 schreef op 14 januari 2012 @ 13:19:

[...]





Dat is dan jammer voor jou!

Moet je lekker niet naar hem kijken.



Wat ik hierboven al zei het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben!!Ik kijk dus ook niet naar hem. Jij zegt dat hij mensen vrolijk maakt. Jou misschien, maar mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Denk toch dat je wel kijkt ,want je weet te vertellen dat je,je aan hem ergert aan zijn grappig hysterische gek doen.



Ik zeg dat hij mensen vrolijk maakt en dat blijkt wel te kloppen met mij vele mensen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:geheimtaal schreef op 14 januari 2012 @ 13:15:

[...]





Hij maakt mij helemaal niet vrolijk, ik erger me echt kapot aan hem met zijn 'grappige, hysterische drukke, hihihaha lekker gekdoen' gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hem ook leuk in het begin, maar het leuke is er inderdaad af, hij is erg gemaakt en zn stem is niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Hij zingt helemaal niet slecht, zijn duet met saaie Wouter was prima
Toch knap van Paul, als hij niet kan zingen wel in musicals terecht komt, waar je toch voor moet kunnen zingen.



Anyway, ik vind Paul leuk, hij zingt prima en ik wordt gewoon vrolijk van hem.
Conclusie: You love him, or you hate him!

Een tussenweg is er niet volgens mij!
Alle reacties Link kopieren
En dat is maar goed ook dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben,word zo saai.

En gelukkig is Paul verre van saai...



En hij kan echt wel zingen ,dat duet zong hij prachtig!



Maar ja zo gaat dat vaak bij mensen ben je anders dan anders ,gedraag je,je anders dan anders of krijg je het stempel gay opgedrukt dan kan je ook niet zingen enz,enz.

Eigenlijk triest.
Alle reacties Link kopieren
Meds en medsie?
Alle reacties Link kopieren
mislukte makeover van Bastiaan van Schaijk, but it's me

aaaarrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:medsie schreef op 14 januari 2012 @ 19:20:

mislukte makeover van Bastiaan van Schaijk, but it's me

aaaarrrrrrrr



Gelukkig, ik was al even bang dat meds was gekaapt door een nepmeds!

Alle reacties Link kopieren
Nou okee, hij kan best redelijk zingen. Maar dat haar! Hoofd-oksel en borsthaar, veel en goed te zien. Yuk!
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Wouterrrrzzzzzzzzz Siervink had ik niet boeiend gevonden als finalist.

Hij vindt zichzelf vast ook niet boeiend, want zijn ogen vallen dicht op het podium.



Zou hij ook met zijn ogen dicht lesgeven?
Ik vind het een geweldige entertainer.. Maar niet de voice of Holland... Zoals Roel gisteren zelf ook een beetje erkende.

Had liever Wouter in de finale gehad.
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel een leuk vrolijk jong.

Of hij The Voice is, kan en durf ik niet te beoordelen.

Hij heeft van mij, wel de gunfactor.

Beslist!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 14 januari 2012 @ 15:42:

Ik vond hem ook leuk in het begin, maar het leuke is er inderdaad af, hij is erg gemaakt en zn stem is niet goed.Inderdaad, in het begin was ie leuk, ben er nu wel klaar mee
Alle reacties Link kopieren
quote:hipslala schreef op 14 januari 2012 @ 10:27:

Het kan me niet schelen of Paul kan zingen.

Het maakt me niet uit wat hij eigenlijk doet, als hij maar vaak op TV komt. Er zouden meer mensen als Paul moeten zijn.

Die man maakt me blij met zijn gelach en hysterische gehuppel.

Hoe kun je deze man nou niet leuk vinden?Dat vind ik nou ook! Er zou een real life serie van hem moeten komen. Daar word je blij van.
quote:Varia schreef op 16 januari 2012 @ 10:11:

[...]





Dat vind ik nou ook! Er zou een real life serie van hem moeten komen. Daar word je blij van.Topidee! Ik kijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vindt het zo een bullshit dat er door mensen (die hem niet leuk vinden) dat hij niet kan zingen.

Hij kan echt wel zingen!!

En heeft een eigen geluid,als je dat duet hoort met wouter prachtig als je dan nog kan zeggen hij kan niet zingen dan mankeer je echt wat aan je oren.



Ik hoop met heel mijn hart dat hij vrijdag gaat winnen,moet toch lukken met zoveel aanhang.
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebber: Paul zit nu in zijn ondergoed bij Boulevard.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltand: je brengt het leuk
Of hij nou écht goed kan zingen of niet, Paul Turner heeft wel een bepaalde artiesten uitstraling. Hij doet iets wat anderen interesseert. Hij kan performen.



...maar ik zie toch liever iemand anders winnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven