Entertainment alle pijlers

Peking Express 2017

16-09-2016 20:51 293 berichten
Hoera! Peking Express komt terug!

In Peking Express liften een aantal teams, met zeer weinig geld, door een aantal verre landen. Het is een afvalrace; de teams moeten zo snel mogelijk een bepaalde bestemming bereiken; wie het laatst arriveert, valt af.

Tijdens de start van Peking Express, presenteerde Ernst-Paul Hasselbach het programma. Na zijn overlijden, heeft Art Rooijakkers hem opgevolgd. Rik van de Westelaken gaat in 2017 de presentatie verzorgen. Ik ben benieuwd naar zijn kwaliteiten als presentator.

Wie gaat er kijken, wat vind je leuk aan Peking Express etc.?
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws! Ik ga zeker kijken! Leuk zeg.
Alle reacties Link kopieren
Alleen Rik is al reden genoeg om te kijken

Ik ga wel kijken. Met onbekende mensen hoop ik??
Wat gaaf, vroeger riep ik altijd dat ik hier wel aan mee wilde doen. Sta altijd versteld hoe behulpzaam mensen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Jammer dat het volgend jaar pas begint. Is er al bekend wanneer het start?
quote:Boarn schreef op 16 september 2016 @ 20:54:

Alleen Rik is al reden genoeg om te kijken

Ik ga wel kijken. Met onbekende mensen hoop ik??



Jij mag hem hebben hoor; niet het type waar ik op val

Gelukkig wel, aangezien iedereen zich op kon geven voor 1 september. Ik vind dergelijke programma's veel leuker met onbekende mensen.
quote:renate73-nw schreef op 16 september 2016 @ 20:55:

Wat gaaf, vroeger riep ik altijd dat ik hier wel aan mee wilde doen. Sta altijd versteld hoe behulpzaam mensen zijn.



Wat jammer dat je de inschrijving gemist hebt.

Het is al vijf jaar geleden dat het op tv was. Zo blij dat het een vervolg krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat tof!
quote:mendy schreef op 16 september 2016 @ 20:57:

Leuk! Jammer dat het volgend jaar pas begint. Is er al bekend wanneer het start?Dat heb ik nog niet kunnen achterhalen. Wel dat de opnames half oktober starten.
Leuk dat er meer liefhebbers zijn!
Alle reacties Link kopieren
Yess !!!!
Ze gaan door verschillende Aziatische landen liften; welke landen blijft nog geheim.

Het gaat uitgezonden worden op Net5.
Hier een filmpje
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dat dit programma terug komt!!

Hier een fan van het eerste uur, die zeker gaat kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 16 september 2016 @ 21:16:

Geweldig dat dit programma terug komt!!

Hier een fan van het eerste uur, die zeker gaat kijken.



Idem!



Heel stom, had ooit de FB pagina geliked ondanks dat het al jaren geleden op tv was. En ineens verschenen die oproepen voor kandidaten in mijn tijdlijn. Zo gaaf dat het weer komt.



Ernst-Paul Hasselbach wás Peking Express. Art Rooijakkers een goede opvolger en met Sol Wortelboer kon ik ook prima leven. Nu Rik van de Westelaken... Wéér een fijne presentator! Ik heb er zin in!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, leuk! Dit lijkt mij zelf ook leuk om aan mee te doen, leuker dan expeditie robinson!

Boarn: Niet om je luchtbel te laten knappen, maar je weet dat hij homo is? Nog steeds een mooie man om te zien uiteraard.
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Alle reacties Link kopieren
He wat leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo graag seizoen 1 nog eens willen kijken. Met die arrogante vent. 'Driven, klootzak!' (Gevleugelde uitspraak hier thuis.)



Helaas. Niet te vinden.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Ik vond het altijd zo'n tof programma! Heb veel in de herhaling gekeken ooit
quote:girasole3 schreef op 16 september 2016 @ 21:16:

Geweldig dat dit programma terug komt!!

Hier een fan van het eerste uur, die zeker gaat kijken.Hier ook! Wat baal ik dat ik de inschrijving heb gemist; ik wil zo graag meedoen
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 16 september 2016 @ 21:46:

Ik zou zo graag seizoen 1 nog eens willen kijken. Met die arrogante vent. 'Driven, klootzak!' (Gevleugelde uitspraak hier thuis.)



Helaas. Niet te vinden.



Was dat die vent met zijn secretaresse?

Hilarisch was dat . Wel arme vriendin/ secretaresse
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 16 september 2016 @ 21:46:

Ik zou zo graag seizoen 1 nog eens willen kijken. Met die arrogante vent. 'Driven, klootzak!' (Gevleugelde uitspraak hier thuis.)



Helaas. Niet te vinden.Reinier
Alle reacties Link kopieren
Zij was blond. Hij wat ouder, kan best zijn dus. Weet het niet meer. Reinier en Clarinca heten ze.



Leuk opwarmertje voor dit seizoen: de aflevering 'vijf jaar Peking Express.' Komt alles uit het begin weer voorbij. Gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
(Ik kijk nu, via Kijk.nl)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 16 september 2016 @ 21:46:

Ik zou zo graag seizoen 1 nog eens willen kijken. Met die arrogante vent. 'Driven, klootzak!' (Gevleugelde uitspraak hier thuis.)



Helaas. Niet te vinden.Oh ja dat was geweldig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven