Entertainment alle pijlers

Peking Express 2017

16-09-2016 20:51 293 berichten
Hoera! Peking Express komt terug!

In Peking Express liften een aantal teams, met zeer weinig geld, door een aantal verre landen. Het is een afvalrace; de teams moeten zo snel mogelijk een bepaalde bestemming bereiken; wie het laatst arriveert, valt af.

Tijdens de start van Peking Express, presenteerde Ernst-Paul Hasselbach het programma. Na zijn overlijden, heeft Art Rooijakkers hem opgevolgd. Rik van de Westelaken gaat in 2017 de presentatie verzorgen. Ik ben benieuwd naar zijn kwaliteiten als presentator.

Wie gaat er kijken, wat vind je leuk aan Peking Express etc.?
Ooooh, wat leuk! Dit was nou eens een echt leuk programma! Oja, Reinier...
Alle reacties Link kopieren
Rinck en Jorien zie ik nu in India. Hippies.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Linkje naar aflevering:

http://www.kijk.nl/net5/p ... o10/5-jaar-peking-express
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
superleuk dat het weer terug komt!
Alle reacties Link kopieren
Leuk. Ik denk dat Rik 't ook leuk zal doen.



Reinier kreeg ik uitslag van.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Heb maar één seizoen van Peking Express gezien omdat ik vóór 2010 nog ontzettend zonder tv leefde. Nu ik via de computer veel kan zien, ben ik enorme fan geworden van The Amazing Race, ook een aanrader voor liefhebbers van Peking Express. Als je goed Engels kan verstaan, is het zeker de moeite die Race ook eens te bekijken, al ben je dan wel een tijdje zoet, aangezien seizoen 29 binnenkort begint
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Georgette: goede aanvulling. Ik was helemaal vergeten dat Sol ook de presentatie nog verzorgd heeft.
quote:kiddootje schreef op 16 september 2016 @ 22:11:

[...]





Was dat die vent met zijn secretaresse?

Hilarisch was dat . Wel arme vriendin/ secretaresseDeze mensen waren dat
Awesome, zó'n leuk programma!
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben inmiddels minstens één kind samen, Reinier en Clarinca.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 17 september 2016 @ 22:41:

Ze hebben inmiddels minstens één kind samen, Reinier en Clarinca.Hoop ik voor het kind dat het niet het karakter van zijn vader heeft . Peking Express haalde wel het slechtste in hem naar boven.
Alle reacties Link kopieren
'Eten, kloozak!'

'Spelen, klootzak!'

'Le-zen, klootzak!'



Gezellige boel inderdaad!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 18 september 2016 @ 08:43:

'Eten, kloozak!'

'Spelen, klootzak!'

'Le-zen, klootzak!'



Gezellige boel inderdaad!



Ik zie het voor me



Hij was toch directeur van een (eigen?) bedrijf? Ik heb me altijd afgevraagd of zijn gedrag tijdens Peking Express, het bedrijf geen klanten heeft gekost. Ik zou als klant niet graag zaken doen met iemand die zich zo gedraagt. Zou bij mij weinig vertrouwen wekken.
Alle reacties Link kopieren
Okee ik ben echt erg...



Heb ze gevonden op Linked-In hoor! Vrij snel eigenlijk. Reinier en Clarinca gaf de hit op Google al.



Reinier:

https://www.linkedin.com/in/reinierv1/



Clarinca:

https://www.linkedin.com/ ... Pvhf87kQUazbFk4iXEtpB0hw/
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Dus hij heeft idd. een eigen bedrijf. En zij werkt elders.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er een nieuw seizoen komt!!!! En dus niet met BN-ers? Dat hebben ze toch ook een paar seizoenen gehad of vergis ik me nu?
Hier ook een fan van het eerste uur, nooit een aflevering gemist. Súperleuk dat het weer terugkomt! Denk dat Rik van de Westelaken dat ook goed zal doen.
Georgette: sorry; had je post gemist. Wat leuk dat je ze gegoogeld hebt.

De link van Clarinca werkte niet; maar ze is makkelijk op facebook en Linked-In te vinden. Zag op facebook inderdaad een foto van haar met een kindje. Iemand schreef hier al dat ze minstens 1 kind hadden.

Ben benieuwd naar de deelnemers in 2017.
quote:KoffieVerkeerd23 schreef op 23 september 2016 @ 18:41:

Wat leuk dat er een nieuw seizoen komt!!!! En dus niet met BN-ers? Dat hebben ze toch ook een paar seizoenen gehad of vergis ik me nu?Nee; gelukkig niet met BN'ers; veel leuker met onbekende Nederlanders!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat het weer terug komt! Vond het ook altijd leuk om te kijken. En leuk ook dat het nu zonder bn'ers is, blijft toch ook altijd leuk om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 23 september 2016 @ 21:36:

[...]





Nee; gelukkig niet met BN'ers; veel leuker met onbekende Nederlanders!Zeker! Ik heb er nu al zin in
quote:KoffieVerkeerd23 schreef op 24 september 2016 @ 12:13:

[...]





Zeker! Ik heb er nu al zin in



Ik ook! Heb altijd de indruk dat onbekende Nederlanders meer zichzelf zijn.

Hoop dan ook al jaren dat Expeditie Robinson weer overstapt op onbekende deelnemers.
Alle reacties Link kopieren
leuk vooruitzicht
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 16 september 2016 @ 21:01:

[...]





Jij mag hem hebben hoor; niet het type waar ik op val

Gelukkig wel, aangezien iedereen zich op kon geven voor 1 september. Ik vind dergelijke programma's veel leuker met onbekende mensen.Rik zal in jullie geen interesse hebben, hij valt nl op mannen (helaas voor ons..)
quote:bloem_m schreef op 26 september 2016 @ 00:23:

[...]





Rik zal in jullie geen interesse hebben, hij valt nl op mannen (helaas voor ons..)Gelukkig heb jij daar geen last van, als je naar hem kijkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven