Entertainment alle pijlers

***Peking Express***

25-02-2007 01:00 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zuid-Amerika In de vierde editie van Peking Express wordt er voor het eerst door een ander continent geracet: Zuid-Amerika. De route gaat van de Atlantische Oceaan naar de Stille Zuidzee, recht door het hart van Zuid-Amerika. Landen die worden doorkruist, zijn Brazilië, Bolivia en Peru. Maar liefst negen koppels gaan het ultieme avontuur aan. En dat is een koppel te veel... Kijk zondag om 20.30 uur naar een nieuw reeks afleveringen van 'Peking Epress'.

Presentatie: Art Rooijakkers en Roos van Acker










Zondag 25 februari: extra lange aflevering Negen koppels willen de strijd aangaan in een nieuw seizoen van 'Peking Express', maar dat is een koppel te veel... In de eerste aflevering wordt uitgemaakt welke acht duo's er over blijven en de reis door Zuid-Amerika gaan maken.
.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, mijn zondagavond is vrij: ik heb er zin in!Ik moet zeggen dat ik niet weet of Zuid Amerika wel zo'n eitje is; een groot deel van de reis is op flinke hoogte (remember twee jaar geleden Tibet) en buiten dat is de gastvriendelijkheid van Azië wel van beduidend ander niveau dan dat in Zuid Amerika. Maaar ik vind het wel erg leuk dat het nu op een ander continent is, verfrissend!Suuz
Alle reacties Link kopieren
en gelukkig weer met onbekende Nederlanders!

Wij willen volgend jaar door Zuid Amerika gaan reizen, dus dit is een perfecte gelegenheid om inspiratie op te doen. Daarnaast is het ook een top-programma.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip. Ik ga zeker weer kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wow, gaaf!! Vanavond zit ik weer voor de buis... ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!  Het is het enige programma waar ik echt voor thuis blijf. Lekker op zondagavond op de bank hangen. ( gelukkig geen bekende nederlanders meer).

Bedankt Wicked, dat je dit hier post want ik had niet in de gaten dat het weer zou komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel blij dat het met onbekende Nederlanders is. Veel leuker!!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook gekeken?

Ik vond het weer erg leuk en ga proberen elke zondag te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Nou net de eerste aflevering gezien. Vond deze eliminatie-aflevering wel heel leuk. Vind het wel jammer dat Servio en Ralph zijn afgevallen, gunde het hen wel en volgens mij wel leuke lui. Die 2 nichtjes vond ik echt 3 keer niks en had liever gezien dat zij waren afgevallen hoewel... t is natuurlijk wel weer een leuke irritatie-factor. :D



Die moeder en zoon (Martha en Raf ofzo?) hadden het echt goed voor elkaar he qua logeeradres en lift de volgende dag, echt ontzettend goed getroffen. Wel heel leuk om te zien dat mensen dat doen voor wildvreemden.



Ben ook wel erg benieuwd hoe het verder gaat met dat andere stel dat elkaar net heeft leren kennen, Pascalle en ...? Behoorlijke tegenpolen dus ben benieuwd of dat gaat werken of juist niet.



Nah lijkt me helemaal leuk worden dit seizoen dus zit elke zondag weer klaar voor de tv. ;)
Alle reacties Link kopieren
Heb ook gekeken. Vond het sneu voor Ralph en Sergio (of servio).

Die twee blonde dames dat is idd irritatie factor.

Het stel wat elkaar net kent vind ik wel leuk, gaan elkaar goed aanvullen.

Ma en zoon, leuk stel zo. Lijkt me thuis niet zo leuk als hier, maar dat is mijn mening.

Verdere koppels ben ik even vergeten:$
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk een ouderwetse Peking Express. Hoewel wat dingetjes wel anders waren. Naar mijn idee krijgen de presenatoren een wat grotere rol, vond ik wel leuk, minder voice over.

Jammer dat twee heren eruit moesten, ik vond ze wel komisch. (spijtig van de 64 vooroordelen die Ralph maar bleef herhalen...)

Moeder en zoon idd leuk hier; hopen dat ze de leuke lijn thuis gaan doorzetten!

Die Pascalle en Paul; tsjah ik denk daar nog weleens de vlam in de pan een dezer uitzendingen. Maar misschien ook juist sterk daardoor.

Twee Haagse nichtjes: sorry maar wilden ze express het beeld van een domblondje bevestigen? Ze mogen nog wel oppassen in die grotere steden dat ze niet al teveel te koop lopen met hun 'lichaam'...

Er was ook een Nederlands stel, die elkaar nu 9 jaar kenden en dol verliefd waren....ze zijn maar weinig in beeld geweest, maar ze zeiden dat ze hier hun liefde wilden bevestigen en wat zag ik in het voorstukje van volgende week? knallende ruzie hahahaha

En wat vinden jullie van die twee Belgen, meisje met boezemvriend egbert? vond haar beetje sloompie overkomen en hem enorm gay :D



Nou ik zit volgende week weer voor de buis. Voor nu onder jullie al een favoriet voor de eindzegen?
Alle reacties Link kopieren
Egbert is zeker gay, daar is niets mis mee. Ralph had idd enorm vooroordelen over homo´s, dat ze bv geen doorzettingsvermogen hebben:?.

Ik heb nog geen favoriet koppel.
Alle reacties Link kopieren


Egbert is zeker gay, daar is niets mis mee. Ralph had idd enorm vooroordelen over homo´s, dat ze bv geen doorzettingsvermogen hebben:?.

Ik heb nog geen favoriet koppel.




Owja nu ik terug las zie ik pas hoe ironisch het overkwam :D Vooral dan in combi met mijn opmerking over Ralph echt weer subileme posting ;)

Nou goed ik heb ook nog geen favo-koppel, sommige zijn ook nog maar erg weinig in beeld geweest.
Alle reacties Link kopieren
Vindt het zeker een leuk programma. Ik viel er toevallig in want wist ook niet dat er een nieuwe kwam. Met onbekenden vind ik het ook veel leuker.

Die twee blondines, tjonge jonge, dat ze niet laatste waren viel me nog mee. Hoe krijg je het voor elkaar, beide dagen achter elkaar de verkeerde route te pakken. Een ander deel van de wereld ben ik ook wel blij mee. Dat tibet had ik nu wel gehad :)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Die 2 nichtjes... Wat zijn ze toch heerlijk dom en naief. Zouden ze daar op gecast zijn? Je moet toch op zijn minst een beetje kaart kunnen lezen voor PE, lijkt mij.



Wel leuk dat het op een ander continent is nu. Daar gaan de dingen weer heel anders dan in Azië.
Die 2 nichtjes gingen ervan uit dat ze er in het voordeel waren omdat ze blond en aantrekkelijk zijn, misschien helpt dat soms, maar beslist niet altijd.

Super jammer dat die ralph en servio eruit liggen, maar voor zijn voet natuurlijk ook beter, want hij wilde door. Gelukkig kwam het met dat andere samengestelde koppel enigzins goed. Wij zeiden gelijk 'eerst die rugzak van haar eens een stukje lichter maken'.  Voorlopig vind ik moeder en zoon erg leuk, wat een pit had zij, die berg op. Wij zijn een paar jaar geleden daar geweest, gisteravond was daarom extra leuk om te beelden te zien.

Wat geweldig he, dat mensen zoveel voor wildvreemden doen, ik zie mij niet iemand die aan de deur komt naar Noord Frankrijk brengen, voor niks. Eerlijk is eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig kwam het met dat andere samengestelde koppel enigzins goed. Wij zeiden gelijk 'eerst die rugzak van haar eens een stukje lichter maken'. 


Ja dat riepen mijn vriend en ik ook. Sowieso zou ik niet met twee rugzakken op gaan lopen, hoe graag ik ook PE zou willen winnen. Dan had Pascalle maar niet zoveel moeten meenemen aan beautyzooi. Eventueel hadden ze nog kunnen ruilen van rugzak. Maar eigenlijk is dat al te gek. Ze had er gewoon rekening mee moeten houden!



Maar goed, die reispartner van haar wil zo graag verder komen dat hij dit soort dingen doet. Echt bloedfanatiek.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand enig idee of je PE ook online kan bekijken? Ik ben namelijk niet in Nederland en ik vind het zo'n leuk programma!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat jullie allemaal zo positief zijn! Zelf zat ik ook helemaal klaar maar na twintig minuten werd ik weer helemaal nerveus van dat gelift en dacht ik: het is weer precies hetzelfe, ik weet het nu wel. Niets vernieuwends. Had niemand dat gevoel?
Alle reacties Link kopieren
Nee totaal niet Bluuu. Dat vind ik namelijk juist leuk aan PE!!! Laat ze alsjeblieft niks veranderen, het is juist zo'n goed programma zoals het nu is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist ook een leuk concept, het is natuurlijk wel steeds hetzelfde inderdaad maar juist door de verschillende typen kandidaten is het leuk, hoop ook dat ze niets gaan veranderen.



Die Pascalle had ik inderdaad ook gezegd dat ze maar wat bagage moet dumpen (wat heb je daar nu aan een krultang? :o) of inderdaad rugtassen geruild ipv met 2 tassen te gaan zeulen. Maar ja, hij is behoorlijk fanatiek dus zal er wel alles voor over hebben.. :D
Alle reacties Link kopieren
Super leuk progamma. Maar volgens mij moet je dit wel vanaf het begin volgen om alles nog goed mee te krijgen.



Ik vroeg mij af waarom ze niet een persoon zonder rugtas naar de map laten rennen. Moet je echt beiden op dezelfde tijd bij dat ding zijn om hem in ontvangst te mogen nemen? Anders kan de snelle persoon naar de map rennen en komt nr 2 wel met de tas. Zag dat in sommige gevallen de deelnemers kort bij elkaar liepen, alvast vooruit rennen kan dan het verschil maken.



Wat die meisjes deden was erg dom. Ze trokken bewust blote kleding aan en deden sieraden om. Lijkt mij erg gevaarlijk in dit deel van de wereld. Er kwamen ook foute types op hen af. Ze krijgen toch wel een lift waarom dan gaan uitdagen?



Begrijp niet dat er mensen mee willen doen met een onbekende partner. Je zit er toch mee opgescheept en krijgt altijd een tegengestelde persoon. Dat die ene man met 2 rugzakken ging lopen is echt te erg. Laat de vrouw haar make-up en krultang maar ergens dumpen. Wat heb je daar nu aan in een plek zonder elektra??



Is volgens mij wel duidelijk waar de eindstreep in Peru is. De foto op de site is overduidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weer gekeken afgelopen zondag,

Het is een erg leuk programma, met veel actie en spanning. Ik zit elke zondagavond weer voor de buis!!



Inderdaad, de 2 blonde nichtjes waren niet zo slim bezig, met hun kleding en het kaart lezen. Ben wel benieuwd hoe ver zij het gaan redden.

De andere koppels waren wel erg fanatiek en hebben het voor zo'n eerste keer goed gedaan.



Zondag zit ik weer voor de buis.
Alle reacties Link kopieren
quote: flowerxxx reageerde



Ik vroeg mij af waarom ze niet een persoon zonder rugtas naar de map laten rennen. Moet je echt beiden op dezelfde tijd bij dat ding zijn om hem in ontvangst te mogen nemen? Anders kan de snelle persoon naar de map rennen en komt nr 2 wel met de tas. Zag dat in sommige gevallen de deelnemers kort bij elkaar liepen, alvast vooruit rennen kan dan het verschil maken.



Dat vroeg ik mij dus ook af inderdaad, ik zei ook meteen dat er beter eentje bij de tassen kan blijven en de ander keihard rennen. Maar denk dat het dan toch niet is toegstaan anders zouden er toch wel meer op dat idee zijn gekomen. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven