Entertainment alle pijlers

***Peking Express***

25-02-2007 01:00 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zuid-Amerika In de vierde editie van Peking Express wordt er voor het eerst door een ander continent geracet: Zuid-Amerika. De route gaat van de Atlantische Oceaan naar de Stille Zuidzee, recht door het hart van Zuid-Amerika. Landen die worden doorkruist, zijn Brazilië, Bolivia en Peru. Maar liefst negen koppels gaan het ultieme avontuur aan. En dat is een koppel te veel... Kijk zondag om 20.30 uur naar een nieuw reeks afleveringen van 'Peking Epress'.

Presentatie: Art Rooijakkers en Roos van Acker










Zondag 25 februari: extra lange aflevering Negen koppels willen de strijd aangaan in een nieuw seizoen van 'Peking Express', maar dat is een koppel te veel... In de eerste aflevering wordt uitgemaakt welke acht duo's er over blijven en de reis door Zuid-Amerika gaan maken.
Ik vind het echt een leuk programma! Ga er weer helemaal voor zitten. Jammer dat die twee (sorry, ben de namen al weer kwijt) eruit zijn! Denk dat ze anders best ver waren gekomen als hij dat akkefietje met zijn enkel niet had opgelopen.



En ik denk dat die blonde schattige meisjes niet ver komen. Maar goed, ze kunnen hun lichaam altijd nog verder in de strijd gooien, misschien compenseert dat het gebrek aan gezond verstand en brains. Maar, misschien gaan ze me nog verrassen in de aankomende afleveringen. 



Ik ben nu even helemaal voor moeder en zoon, vond ik echt wel een leuk stel, lekker gewoon.



En die tuthola met haar 20 kilo bagage. Is ze gek geworden? Heb vorig jaar in Thailand gebackpackt nou die 9 kilo was wel voldoende hoor! Maar goed, ze draagt het dan ook niet zelf :P



Ik vind PE echt leuk. Die gastvrijheid alleen al, wildvreemde bij je thuis laten slapen en te eten geven terwijl je zelf niets te besteden hebt. Heerlijk om te zien. En die lift!  Even een dagje mensen wegbrengen. Geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er weer zin in vanavond!!!  Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook weer kijken. Ik heb de serie eigenlijk nog nooit eerder gekeken. Eerder had ik het altijd te druk en geen tijd om tv te kijken. Maar nu het in Zuid-Amerika is, vind ik het helemaal leuk. Ben in Chili, Bolivia en Ecuador geweest. Jammer dat ze van deze landen alleen door Bolivia gaan, maar wel leuk. In de voorstukjes zag ik al de zoutvlaktes van Bolivia nog voorbij komen. Leuk!!!



Maar die 2 nichtjes bevestigen wel het domme blondjes vooroordeel. En ik ben het met anderen eens dat het niet zo slim is om in het buitenland (zuid-amerika) zo erg je lichaam te gebruiken. Zelfs met gewone kleding trek je al meer dan genoeg aan dan. Ook jammer van servio en ?? dat ze er uit waren. En dan die Pascalle met 20 kg. bagage, met een krultang, sieraden, make up ed. Dat kun je toch bedenken dat je dat niet allemaal nodig hebt als je gaat backpacken. Moeder en zoon zijn indd leuk. Ik zit vanavond weer voor de buis (nu eerst nog maar even sollicitatiebrieven schrijven).
Alle reacties Link kopieren
aaarrrgghhh

Pascalle:



"We hebben zulke verschillende interesses! Ik kan natuurlijk moeilijk met Paul erover praten dat ik nu het liefste naar de kapper zou gaan om mn haar te laten föhnen"



:o Vraag me af hoelang Barbie het volhoudt...
Alle reacties Link kopieren
Jaaa peking Express....

Toen ik nog in Nederland woonde vond ik dat echt erg leuk om te zien.

Woon nu in Noorwegen, en vanavond zag ik een promo van peking Express, ook hier gaan ze het  doen!!!!

En wie verscheen er in beeld van de promo om mensen te verzamelen die zich opgeven??? REINIER! (was dat er een van peking1 of 2?) Die kennen de vaste kijkers vast nog wel!
Alle reacties Link kopieren
Whaha ja inderdaad, ben ook erg benieuwd hoe lang zij het vol gaat houden zonder luxe. Volgende week hebben Paul en zij in ieder geval knallende ruzie. Hoorde hem zelfs over opstappen? Maar goed, tot nu toe gaan ze wel goed, 2 amuletten gewonnen en hotelovernachting...



Ik vind trouwens dat bevriende stel (Egbert en Jozefine?) niet zo heel sympathiek overkomen. Maar dat is meer qua instelling en mentaliteit van ze wat mij niet ligt ofzo.



En waren die 2 blondjes nu weer de verkeerde richting opgegaan in het begin? :? Ik heb tussendoor wat stukjes gemist namelijk. Die ruzie tussen dat koppel op dat terrasje oid ook niet meegekregen. Wat was daar aan de hand eigenlijk?



Maar wel weer een hoop erg vriendelijke mensen daar hoor, 2 dagen zomaar meegaan om een stel te helpen. Echt ontzettend leuk om te zien
Alle reacties Link kopieren
Egbert & Jozefien...brrrr, ik vind ze steeds erger worden!! Irriteer me nu al mateloos aan vooral hem!!



Ja, de 2 Haagse meiden gingen wéér de verkeerde kant op, maar zonder al teveel gevolgen.



Ga volgende week zeker kijken....al kan het zijn dat ze het weer flink gemonteerd hebben en het achteraf gezien allemal wel meevalt (heb ik nl. vaker bij PE express meegemaakt) Maar Paul had het idd over stoppen....Goed, dat er een botsing zou komen was vanaf het begin duidelijk!!



Dat stel dat een valse steen had...hoe heten ze ook alweer ?? Vooral hij liet zijn ware aard wel even kennen toen ze weer bij de auto van de spijbelende lerares stonden......



Maar het blijft een leuk programma!
Ja, volgens mij wordt het zo gemonteerd dat je denkt dat er een mega ruzie gaat komen, ik hoop het maar want ik vind ze er wel leuk bij.

Die muts die die kaart laat liggen, mijn hemel, lekker handig hoor.

Ik blijf me verbazen over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen. Echt super.

Deze aflevering valt wel op dat bep. koppels nauwelijks in beeld zijn, en sommigen costant. Wel vreemd, of ligt het aan mij.

Ik kan niet wachten tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,dat is altijd in het begin dat sommige koppels minder in beeld zijn,zo hebben we gisteren moeder en zoon haast niet gezien..

Ik vind Egbert en Jozefien ook niet sympathiek overkomen en het stel wat gisteren ruzie had op het terras ook niet.

Heb nog geen voorkeur voor een bepaald koppel..
Dat zal wel zo zijn dan. Ik herinner me het niet meer zo goed, maar ik vind het wel jammer want zo vergeet ik sommigen al bijna, maar die zijn nu misschien nog minder interessant om veel te filmen?

Ik vind die 2 die volgende week ruzie krijgen op zich ook wel interessant, maar moeder en zoon vond ik gewoon heel lief.
Alle reacties Link kopieren
De eerste aflvering heb ik gedeeltelijk gemist. Gisteravond wel alles gezien en ineens bleek er een stel mee te doen die ik nog niet eerder had gezien:P, vind inderdaad dat ze een aantal stellen veel in beeld brengen en een aantal stellen totaal niet. Vreemd!

Maar ik vind t altijd een leuke serie om te volgen, en de inwoners zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het ging zondag wel vooral om de twee koppels die tegen elkaar moesten strijden in de proef. Bijna de hele aflevering ging over die vier! En die pascalle! Zit de hele tijd haar lippen met gloss in te smeren, heeft een krultang meegenomen haha. Rondtrekken met een rugzak is absoluut ook niks voor mij maar ik zou ook wel op een rugzakvakantie gaan als ik mijn eigen pakezel bij me had! ben benieuwd naar de ruzie van volgende week. Mss is het een storm in een glas water zoals wel vaker is met 'heftige' voorstukjes.

Ik vind het wel leuk dat ze nu in een ander werelddeel zijn. En wat een lieve mensen kun je toch tegenkomen! zoals dat stel dat terugkwam van vakantie en er nog even een tripje van twee dagen aan vastplakken en die lerares die haar schoolklas liet zitten om de kandidaten te helpen. Ongelooflijk. dat zie ik nog niet in Nederland gebeuren. Of dat iemand bij je aanbelt om te vragen of hij bij je kan blijven slapen. Ik denk dat de meeste mensen zo zouden kijken: :o en de deur dichtgooien.
Alle reacties Link kopieren
Ooit hebben ik door Engeland getrokken op de fiets. Alleen de boot besproken verder niets. Die dag kwam ik laat in de middag in een grote stad terecht en verdwaalde hopeloos...Ondertussen was het 18u geworden. Bij een tankstation maar eens gevraagd of er een plekje was waar ik de tent neer kon zetten. Dat werd mij sterk afgeraden. Ik mocht van de medewerkster van het tankstation wel bij haar slapen. Die avond hoorde ik verhalen over inbraken, drugsgebruik en andere zware criminaliteit. En ik vroeg aan haar waarom ze dan zomaar een wildvreemde in huis had gehaald? Ach, jij bent Nederlandse en je bent op de fiets was haar reactie.....Het gebeurd in Euopa dus ook wel hoor!!
Alle reacties Link kopieren
De uitzending is wel leuk maar ik ergerde mij aan die Egbert. Wat kan die zich aanstellen zeg (nog erger dan een vrouw). Hoe kan je zo dom zijn om een kaart te vergeten? En ze hebben heel veel geluk dat anderen hen willen helpen. Het is toch een wedstrijd waar mensen af moeten vallen.



Dat andere koppel wil iets te graag winnen. Volgens mij kunnen ze echt niet tegen hun verlies en zitten ze vol frustraties. Zelfs laat in de avond was hij nog aan het zeuren pff volgende dag beter.



Verder valt het mij op dat veel koppels erg ondankbaar zijn naar de helpers. Als er wat verkeerd gaat gaan ze lopen vloeken en trekken boze gezichten waar de helpers bij zijn! Vind niet dat je dat kan maken. Mensen zijn gastvrij en bieden hun hulp aan. Ze kunnen er niets aan doen dat er dingen verkeerd gaan (vaak ook nog eens de schuld van de kandidaten zelf of onvoorziende omstandigheden). Ik had dit soort mensen ook gewoon uit de auto gezet.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Is er vanavond geen herhaling?

Ik dacht dat vorige week de herhaling op woensdagavond was, of vergis ik me?
Alle reacties Link kopieren
Het was weer leuk om te kijken zondag. Sorry, ik weet niet wanneer de herhaling is (voor de poster voor mij). Maar vond het jammer dat voornamelijk dezelfde koppels in beeld waren. De belgische broers heb je bijna helemaal niet gezien, net zoals moeder en zoon.

Ook kunnen sommige kandidaten inderdaad wel iets vriendelijker zijn naar hun helpers. Sommigen doen het wel goed, maar zoals als Egbert deed, dat kun je toch niet maken, staan schelden waar de chauffeur nog bij stond. Die mensen doen ook hun best en ja het is allemaal vrijwillig en dan kan het gebeuren dat het niet allemaal loopt zoals jij wil.

Maar ik zit zondag in ieder geval weer voor de buis.
Alle reacties Link kopieren
@ koetje boe, leuk om te horen dat jij het in Engeland hebt meegemaakt. Ik dacht ook dat je het in Europa niet mee zou maken.

Zou misschien wel een leuk experiment zijn voor PE. Peking Express: Engeland of zo.
Alle reacties Link kopieren
Arme arme arme Paul.

Wat een agressieve barbiepop. :?
Alle reacties Link kopieren
Zo, de 2 broers er nu uit. Volgens mij ontzettend lieve jongens, iets té lief denk ik dus wat betreft wel jammer, ik gunde het hen wel ver te komen. Maar dat is dan ook meteen hun mankement, want juist door die liefheid zat er ook in dat ze niet heel ver zouden komen. 



Gelukkig Raf en Martha er nog in, vind hen echt een leuk koppel.



Nou ging lekker gezellig tussen die Pascalle en Paul. :? Pffff wat een gezeik om deodorant en alles... Nou ja, t klikt gewoon echt niet, da's duidelijk dus zal nog wel behoorlijk wat spanningen gaan opleveren.



Die Gilbert... niet te geloven wat zo'n man voor vreemden doet. Terwijl zijn vrouw nog wel tig keer belt dat hij naar huis moet komen. :) 



Het spel met die vlag en volkslied was wel leuk. Dacht eerst dat die 2 (namen kwijt, miss nederland en kart-kampioen) makkelijk zouden winnen, die waren zo snel terug op fiets. Toen leek het er weer op dat andere stel ging winnen....gelukkig toch niet want als ik tussen hen moet kiezen dan toch dat stel wat zo snel was op de fiets.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het gedrag van die Pascalle ook buitenproportioneel.

En als Paul dan op een gegeven moment stijf staat van de spanning en het inhouden is híj ineens agressief? (Volgens Pascalle.)

Nou, als ik Paul was, wist ik het wel, draag maar lekker je eigen rugzak de rest van de reis.



Ik vond die twee jongens juist niks an. Als het ff niet ging zoals ze wilden meteen van die chagrijnige koppen. Moeder en zoon bleven er nog positief en met happy faces bij toen ze doorkregen dat ze of voorlaatste of laatste waren.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Tja, Pascalle....



Die haalt echt het slechtste in je naar boven. Ik ben niet agressief, maar als ik het 1 dag met haar moest volhouden zou ik gaan slaan.

Wat een bitch. Ze mag blij zijn, dat Paul zo'n rustige man is, want ze is echt niet normaal meer. Zij mag schreeuwen, tieren en zich gigantisch aanstellen, maar als hij, op een hele rustige manier, iets zegt moet hij zijn mond houden.

Als zij zichzelf terugziet, moet ze zich echt doodschamen. In plaats van genieten, is ze alleen maar bezig zichzelf voor lul te zetten.



Arme Paul. Het lijkt mij een man, waarmee iedereen het best zou kunnen volhouden. Je hoeft geen beste vrienden te worden, maar die man wil gewoon genieten van het avontuur en dan krijg je een reispartner from hell.
Alle reacties Link kopieren
En dat niet alleen. Ze heeft die hele vrijgeleide voor de andere twee ook verpest. Die gezichten van dat stel, zeiden al genoeg.

Zelfreflectie ontbeert Pascalle nogal.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, Pascalle is zwaar overtrokken bezig. Het gaat ook echt om niks, maar ze laat het voorkomen alsof ze al jaaaaren onderdrukt wordt. Er komt volgens mij wat frustratie over andere zaken uit. Wat een muts.

Ik hoop dat Paul haar zelf d'r rugzak laat dragen, dan merkt ze dat ze hem toch ook nodig heeft.



De 2 broers waren veels te soft voor dit spel. Het valt me mee dat de 2 blondjes nog goed meedoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Pascalle ook een vreselijk mens. Ze scheldt Paul helemaal de huid vol en even later zegt ze dat zij erg gekwetst is. Volgens mij is Paul meer gekwetst dan haar, ik heb hem niet zo overtuigd horen schreeuwen en schelden als Pascalle deed. Ik gun het Paul om verder te komen, die is gewoon fanatiek, maar laat die Pascalle aub zo snel mogelijk terug gaan.



Ook vind ik Egbert en Jozefien steeds minder fanatiek. Ik vind het er soms uitzien of het ze eigenlijk niet uitmaakt. Ze hebben nu 2x het vrijgeleide spel mogen spelen en beide keren verloren. Het lijkt of het ze niet echt kan interesseren.

Verbazend dat de blondjes er nog steeds inzitten. Misschien zijn ze inmiddels iets slimmer geworden.



Ben benieuwd wat er volgende week weer allemaal komen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei net gisteren voor 't programma begon tegen mijn man: goh ik heb nog niemand in deze serie waaraan ik me heel erg erger (zoals Rienk en Jorien in de vorige serie :o wie kent ze nog?) maar de serie was tien minuten bezig en ja hoor, ik heb weer een irri-koppel: Pascal en Miranda!!! Wat een vervelend stel is dat zeg. daar kun je volgens mij nog geen spelletje mens erger je niet mee spelen zonder dat ze bloedfanatiek zijn en koste wat kost willen winnen. Hoe ze ook met die vlag bezig waren! Net een stel kleine kinderen.

maar Pascalle (what's in a name) kan er ook wat van zeg, verwende barbiepop. da's typisch zo'n vrouw die zich op haar 35e afvraagt waarom zij toch nog steeds vrijgezel is. Hoe kan dat nou, ik ben zo leuk, mannen begrijpen me altijd verkeerd! Volgens mij had die paul niet veel verkeerd gedaan maar is zij gewoon erg snel geirriteerd omdat ze haar luxe leventje moet missen. Doe dan niet aan zo'n programma mee.

Ik heb wel gelachen om die twee blondjes met hun truc om de rode vlag te ontlopen met die zwarte 'moslim'-sjaals. En dat midden in Brazilie!

Die moeder en zoon vind ik het sympathiekste koppel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven