Entertainment alle pijlers

***Peking Express***

25-02-2007 01:00 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zuid-Amerika In de vierde editie van Peking Express wordt er voor het eerst door een ander continent geracet: Zuid-Amerika. De route gaat van de Atlantische Oceaan naar de Stille Zuidzee, recht door het hart van Zuid-Amerika. Landen die worden doorkruist, zijn Brazilië, Bolivia en Peru. Maar liefst negen koppels gaan het ultieme avontuur aan. En dat is een koppel te veel... Kijk zondag om 20.30 uur naar een nieuw reeks afleveringen van 'Peking Epress'.

Presentatie: Art Rooijakkers en Roos van Acker










Zondag 25 februari: extra lange aflevering Negen koppels willen de strijd aangaan in een nieuw seizoen van 'Peking Express', maar dat is een koppel te veel... In de eerste aflevering wordt uitgemaakt welke acht duo's er over blijven en de reis door Zuid-Amerika gaan maken.
Wat is Pascalle een walgelijk hysterisch opgesmurkt wijf zeg. Ieuw. Ik had echt medelijden met die arme Paul. Hij kon er niet eens een speld tussen krijgen, al zou hij het willen. Zij heeft zichzelf even goed laten kennen. Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.



Ik kan er niet precies de vinger op leggen waarom, maar ik vind Pascal en Miranda het meest irritante stel dat er tussen zit. Zo kinderachtig om het hele stuk terug te gaan rennen om de blondies te pakken. En dan ook nog van de rugzak af duwen in de berm. Het straalt zo van hen af dat ze gewend zijn te krijgen wat ze willen dat ik keihard hoop dat het nu niet lukt omdat er nog wel meer leuke koppels meedoen die ik het wel gun.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Paskal en Miranda juist wel leuk. Oké met die vlag was misschien een beetje kinderachtig, maar dat hoort nu eenmaal bij het spel vind ik. Ik hou wel van dat fanatieke.



Egbert en Jozefien vind ik dan weer niet leuk. Jozefien krijgt qua liften wel wveel voor elkaar maar ze hebben ook gewoon veel geluk gehad natuurlijk met die Gillbert. Ik vind Jozefien vooral een beetje dozig dat ze eerst die kaart kwijt raakt en deze week weer "klaar!" riep terwijl ze helemaal niet klaar waren. En egbert, ik weet niet waarom, maar ik vind hem maar niks.



Raf en Martha vind ik ook weer minder. Martha is vast een lieve vrouw en ze genieten er inderdaad wel van, maar als je puur naar het spel kijkt vind ik het niet zo´n intressant koppel.



Die nichtjes doen het inderdaad nog best goed. Maar ze zijn afgelopen zondag weinig in beeld geweest.



Het is al vaak gezegd: arme, arme Paul. Wat is die Pascalle een draak! Ik snap niet waarom die ooit besloten heeft dat ze mee wilde doen aan het programma! Je zou er maar mee opgescheept zitten zeg, bah! Inderdaad ook lekker gezellig voor dat andere stel wat er bij was...



Hannes en Jesse vond ik lieve jongens. Ze hebben denk ik gewoon te lang gewacht met het zoeken van een nieuwe lift. Jammer voor ze....
Egbert en Jozefien hebben volgens mij een bende geluk aan hun kont hangen, maar ze doen ook lekker nonchalant en niet zo stressig.



Van die Pascalle en Paul, maar vooral haar werd ik een beetje zenuwachtig. Help, ik had ze het liefst een klap voor d'r kop verkocht wat een zuigerd zeg! En maar door ratelen. Snapt zij niet dat ze alles dan steeds erger maakt?

Ik vroeg me af in hoeverre de programma makers zich hierin mengen, in ieder geval genoeg om ze nog even te laten meedoen in PE!

Ik weet niet of ik mijn mond had kunnen houden als ik daar de hele dag mee in de auto zat.

Maar ik ben erg nieuwsgierig of ze nu weer beter gaan communiceren.
Alle reacties Link kopieren
Vond Egbert/Jozefien heel irritant (nog wel), maar ik moet ze wel nageven dat ze fanatieker worden. 4 uur lopen naar dat dorp, ze deden het wel.



Raf/Martha op die motors, gewèldig!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eigenlijk wel lachen om Egbert en Jozefien! Ik gun het ze wel. Martha vind ik een aparte... En Pascalle vind ik een bitch, ik heb echt medelijden met die man (ff zn naam vergeten), oke, hij is ook apart maar hoe zij vorige week uit dr panty ging!! En volgende week moet hij het volgens mij weer ontgelden :P. En dat stel met die zak stront... haha... ze reageerden er wel sportief op! Dapper!
Echt knap hoor, 40 kg dragen. Ik zou echt zo pissig zijn. Maar zij waren zelf ook niet mals met die vlag de vorige keer.

Ik vind pascalle een barbiepop hoor. En maar ratelen en niet luisteren. Zo is het toch ook niet leuk om mee te doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik begin Raf en Martha leuker te vinden. Ik had het ze wel gegund dat ze dat spel hadden gewonnen. En inderdaad: op die motors, dar was hilarisch! Ze genieten wel echt en Martha probeerde wel een kalfje te vangen terwijl ze de avond daarvoor nog best bang was van dat paard.



Paskal en Miranda met die zak stront... Tja, ik had wel verwacht dat zij die zouden krijgen als je zo overdreven uit het raam gaat hangen en " Bye bye, zwaai zwaai" gaat roepen. Maar ze hebben het gelukkig wel gered. :)



Ik begrijp nog steeds niet waarom Pascalle mee doet: "vriendschao kan je niet afdwingen." Nee oké, maar moet je dan maar zo zeuren tegen je teamgenoot? Zij wilde aan een vreemde gekoppeld worden toch... :?



Egbert en Jozefien vind ik zwaar irritant. Alleen dat gegil van Jozefien al: EGBERT!!! En dan die Egbert: "Slaap wel, kleine kabouter." Blegh!
Alle reacties Link kopieren
HAHA, die Egbert en Jozefien. Wat kunnen die grappig zijn zeg! Maar soms ook heel irritant als iets niet meteen lukt, zijn ze gelijk heel negatief en down. Terwijl ze ook zo kunnen genieten en vrolijk zijn als er wel iets lukt!



Maar de allerirritantste persoon is inderdaad Barbie Pascalle!


Egbert en Jozefien vind ik zwaar irritant. Alleen dat gegil van Jozefien al: EGBERT!!! En dan die Egbert: "Slaap wel, kleine kabouter." Blegh!



Ik moest hier dus heel erg om lachen! Wie verzint zoiets nou, kleine kabouter!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het juist erg lief en grappig. Dat is gewoon hun koosnaampje, denk ik. Schattig dat hij haar zo noemt.



Alleen dat gegil van Egbèèèrt, (s)Jozefiehien, daar irriteer ik me soms wel aan. Toch vind ik ze wel een leuk stel om naar te kijken. Het wordt een beetje een gimmick, heb ik het idee.



Pascalle volgende week eruit, hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Pffff.... hopelijk pascal en miranda eruit. Vind ze steeds irritanter.Met dat stomme liedje tijdens het lopen...  Barbie pascalle blijft ook een irritant geval. Vind die oudere mensen wel schattig (Piet en Silvia) en vond het echt zielig dat hij het lopen niet vol kon houden!!

Vind de nichtjes ook wel steeds leuker. Vind het ook niet erg dat Egbèèèèèrt en Josefieehiieen deze aflevering iets minder in beeld zijn.



Blijft een leuk programma!
Alle reacties Link kopieren
Die irritante Pascalle die moet er volgende keer echt uit, jemig daar word een mens echt niet vrolijk van.........Djezus, een schop onder haar kont heeft ze nodig.



Eeeeegbert en Josefien, een geval apart maar ik kan wel met ze lachen.

Jemig die Piet, wel een kanjer hoor toch doorgaan. Vind ik heel knap, jammer dat ze er uit moesten.

En die piranja-proef, jakkes.
Alle reacties Link kopieren
Chips....Paul & Pascalle er nog steeds in!! Voor Paul niet leuk, maar hoopte zo dat zij er uit zouden gaan!! Je hoorde Pascalle alleen maar klagen nog voordat ze iets gedaan had. Dat kan ik niet, dat lukt me niet, belachelijk dat we een tent moeten meedragen (maar wel tig schoonheidsproducten meesjouwen??) en met het tent opzetten ging zij gewoon op haar rugzak zitten......(al kon je niet zien of ze later nog wel mee geholpen heeft)



Voor Piet en Silvia heb ik trouwens wel bewondering!! Ik denk ook dat Piet straks goed kan terug kijken want ondanks dat hij zo diep is gegaan heeft hij het wel volbracht!! Ook al zijn ze laatste geworden, hij heeft wel een overwinning op zichzelf geboekt!!



Die karter en schoonheidskoninginnetje vind ik ook steeds irritanter worden. Zoooo kinderachtig hoe zij reageren wanneer ze een koppel inhalen!! En dan zijn redenatie over keuze van gids, dat het geen jonge "knappe"gids moest zijn omdat zij anders te afgeleid zou zijn......Als ik dat van mijn vriend zou horen dan kreeg hij de wind van voren!! Alsof je daar op let wanneer je aan het racen bent.......



En petje af voor Raf die gewoon met 2 rugzakken sjouwde in die hitte!!
Alle reacties Link kopieren
Het wordt wel steeds leuker. Eerst leken me het allemaal best saaie koppels maar dat valt toch wel mee. Ik erger me enorm aan Miranda en pascal. Vooral hij is echt een eersteklas eikel. Dat ze niet afgeleid mocht worden door die gids....nou ja! Echt jammer dat ze nog eens eerste waren ook. Maar de proef verloren ze gelukkig. Die twee nichtjes blijken niet zo erg te zijn als ik in het begin dacht. het zijn echt geen zeikerds als Pascalle, maar die twee zetten gewoon door ondanks pijn en vermoeidheid. Ik had het ze niet nagedaan, 30 km lopen in de brandende zon!

Eeeeeeegbert en Jozefien vind ik wel grappig. Ik moest heel erg lachen toen ze in dat bootje zaten met al die krokodillen om zich heen. 'stel dat er een lenige krokodil bijzit en die hier in dat bootje springt', :D

Raf en zijn moeder vind ik ook nog steeds wel een leuk koppel. Die zitten bij de favorieten samen met Egbert en Jozefen en de twee nichtjes. Pascal en Miranda mogen wat mij betreft vertrekken, net als Pascalle en paul (hoewel ik medelijden heb met Paul). Die fanatieke Belgen die de proef met de piranhasoep wonnen vind ik ook niet zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt denk ik aan de naam, maar die heks van een Pascalle vind ik zó afschuwelijk! Wat een enorm kutwijf. Zo zelfingenomen, maar wel overal over lopen janken. Waarom heeft ze zich in vredesnaam opgegeven?

En die Pascal met die rare kop en die stomme pet is ook om af te schieten. Tergend vervelend kereltje.
Alle reacties Link kopieren
Pascalle had idd wel kunnen weten dat het ook fysiek heel zwaar zou worden. En dan niet gaan zitten klagen over dat ze zo ver moest lopen. Haar rugzak is natuurlijk ook twee keer zo zwaar als die van de anderen met al die make up en, krultang etc. er in. Gelukkig bood Paul niet aan om die van haar ook te dragen, dan was ie echt gek geweest.

Het zit idd in de naam want aan de mannelijke Pascal erger ik me nog meer. Hoe hij ook zat bij dat piranha-bassin: Ja pàk 'm dan Miranda! Dat haar hand er afgebeten zou worden was minder erg als die van hem. Voor zo ver die dieren al levensgevaarlijk waren natuurlijk. Als dat zo was hadden ze de kandidaten nooit met hun handen in het bassin laten graaien. Het waren vast tamme piranhas! :D
Alle reacties Link kopieren
Anja en Nancy vind ik steeds sympathieker worden. Ze zijn inderdaad niet zo "dom" als ze eerst leken en worden steeds beter.



Paskal en Miranda: het waren altijd mijn favo´s, ik vond dat fanatieke wel leuk. Maar ze worden inderdaad zwaar irritant. Vooral Pascal. Wat nancy ( of anja) zei klopt: Fanatiek oké, maar het hoeft niet ten koste te gaan van je  gedrag naar anderen toe. En ook dat ze allebei nog thuis wonen. :o Ik had ze 25 geschat of zo!? Soms mag het inderdaad wel wat volwassener...



Raf en Martha vind ik nog steeds niet zo spannend. Ik vind ze wel leuk samen. Ze hebben wel altijd rare liften. Op de motor, of liggend in een bak...



Pascalle en Paul: ik heb nog steeds medelijden met Paul inderdaad. Zij kan zo ZEUREN! Verschrikkelijk...



Hans en Emily vind ik ook niet zo leuk.



Eeeegbert en Jozefien heb ik niet bepaald gemist. Ik vind die ook maar een beetje zeuren. Was inderdaad wel lachen in dat bootje, maar ik had er zelf ook niet graag in gezeten...



Ik had inderdaad ook bewondering voor Piet en Sylvia. Blijven doorgaan! Ze hadden het verdiend om door te gaan. Maar het blijft een spel natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij draagt Paul wel de rugzak van Pascalle. Let maar eens op het naamplaatje als ze van achter filmen.

Vreselijk vervelend mens. Afschuwelijk. Ik had haar al lang een trap gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel dus Pascalle, maar dat lijkt me duidelijk.;)
Alle reacties Link kopieren


Volgens mij draagt Paul wel de rugzak van Pascalle. Let maar eens op het naamplaatje als ze van achter filmen.

Vreselijk vervelend mens. Afschuwelijk. Ik had haar al lang een trap gegeven.
Ja dat deed hij wel in het begin maar volgens mij inmiddels niet meer. Bij de barre tocht van 30 km heeft Paul Pascalle dacht ik toch wel zelf haar rugzak laten dragen.
Alle reacties Link kopieren
Pascal en Miranda zijn trouwens allebei 26 jaar en wonen nog thuis, lees ik op de PE-site.
Ik moest wel lachen om Paul,' ik laat het van me af glijden' (over dat gezeur van pascalle), nou, dat houdt ook een keer op hoor! Ik vind het  echt genant dat die vrouw zo kan mekkeren. Zou zij na het terugzien van de beelden zich ook niet een heel klein beetje schamen?



Petje af voor de blonde nichtjes, die hebben de smaak helemaal te pakken en doen het top. Wat zijn die veranderd zeg!



Raf is ook een topper, met 2 rugzakken.



Ik vond het zo zielig voor Piet, maar wel jammer dat ze nu wegmoeten want hij heeft zo z'n best gedaan.



Net 5 zal wel blij zijn dat Pascalle en Paul erin blijven want dat is denk ik wel goed voor de kijkcijfers (de irritatie factor..)



Ik vond het weer een erg leuke aflevering, maar van mij mogen die Pascal en Miranda er wel uit. Vind ze gewoon niet leuk.

En Hans en Emily heb ik ook niks mee. Maar doen het wel goed, maar ze hebben niks speciaals waardoor je het leuk vindt als zij in beeld komen.
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor, Pauk draagt de rugzak van Pascalle en Pascalle die van Paul.  Paul gun ik wel om erin te blijven, maar ddie PAscalle.... wat een verschrikking is dat mens. En meer bleren om respect, terwijl ze zelf totaal niet respectvol met een ander omgaat.

En dat gemekker van haar...........ik heb grote bewondering voor de kalmte van Paul, ik zou al allang ontploft zijn als ik met zo'n zeurpiet op pad moest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu voor de 2 nichtjes,die zijn me heel erg meegevallen gisteren.

Jammer voor Piet en zijn vrouw dat ze het niet haalden..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nu echt leuk worden, vooral omdat ze in Bolivia zijn en ik daar ook geweest ben!!

Raf en Martha zijn een leuk stel, maar dat merk je ook, want alle ander koppels vinden ze ook leuk. Ik vind ook dat Anja en Nancy positief zijn veranderd. In het begin kwamen ze zo blond en dom over. Maar dat valt nu best mee. Maar die Pascalle is echt vreselijk en weer zeuren dat het niet hygienisch (hoe schrijf je dat??) is. Ja wat verwacht je anders in arme landen. Bolivia is het armste land van Zuid-Amerika. Miranda en Pascal zijn soms ook wel vervelend, maar ik irriteer me voornamelijk aan Egbert en Josefien (en natuurlijk Pascalle). Ben benieuwd wie er volgende week uitgaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven