Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic







Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:

Pokemon Go voor beginners



Pokemon Go wiki



how to beat



Global nest atlas
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dit al langs gekomen is met zoveel reacties, maar als je item bag full is kun je nog steeds xp ontvangen als je de pokestops een draai geeft .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk een Dratini gevangen!!!



Lange leve Nederland, waar ik ook een lading Psyducks, Staryous, Goldeen en Magikarp heb ingeslagen.
Even knippen en plakken uit vorig deel. En zo staat deze meteen in m'n favorieten



Sinds de update krijg ik na het uitbroeden van mijn eieren niet meer een groot ei met Oh? in mijn scherm...

Ik moet dus telkens in de gaten houden of er al een ei uitgebroed is en wat eruit is gekomen.

Hebben jullie dat ook?



Vandaag een Jigglypuff uit een 2km ei. Had ik nog niet
Happy new Pokémon topic
Happy new topic
Happy new topic (en verkapte TVP)
Alle reacties Link kopieren
Zoon komt net tevreden binnen. We hebben Butterfree nu dus ook.



85 van de 151 hebben we nu.

Level 21. Nog 30.000 xp te gaan voor het volgende level.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!! Deel 3 al, gaat snel! Ben zo blij als een kind. Net een Bulbasaur gevangen vanuit bed
3x raden wie mijn buddy Pokémon is
Alle reacties Link kopieren
https://fastpokemap.se



Kan deze link in de OP ? Ideale kaart.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nou wat ik net had! Met mijn magnemite een Gyarados verslagen. Wilde ik mijn Starmie in de gym zetten, had een of andere rat al zijn Pokemon erin gezet. Zo asociaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:broodfan schreef op 23 september 2016 @ 16:38:

[...]



Handig, eieren uitbroeden in de file. Wel iets leuks eruit gekregen?

Mwah.. Een growlithe en een zeester. Had ik allebei al.

Maar mijn buddy had ook weer een par km er bij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk een Voltorp gevangen!
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag eindelijk een plekje weten te veroveren in een gym in het dorp. Met mij erbij is ie nu level 8. Normaal lukt het me bijna niet meer om een gym van mijn eigen team te levellen, met alle mensen die level 30 en hoger zijn (en iedereen is gewoon rood hier...en ik ook).

Maar gelukkig zijn er bij mijn werk wel 2 gyms die 3 keer per dag van team wisselen, en waarbij ik elke dag wel een plekje vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2016 @ 20:26:

Even knippen en plakken uit vorig deel. En zo staat deze meteen in m'n favorieten



Sinds de update krijg ik na het uitbroeden van mijn eieren niet meer een groot ei met Oh? in mijn scherm...

Ik moet dus telkens in de gaten houden of er al een ei uitgebroed is en wat eruit is gekomen.

Hebben jullie dat ook?



Vandaag een Jigglypuff uit een 2km ei. Had ik nog niet Nee, ik zie gewoon een ei en oh. Dat er dan daarna op 1 dag (gisteren) 3 keer een magikarp uitkomt....TJa, kan dat ei niets aan doen
Zonder oorzaak geen gevolg
Bij mijn werk zijn alle gyms minstens level 8. En allemaal een andere kleur dan ik, dus ik kan er niets mee. Mijn hoogste is 1500.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 23 september 2016 @ 20:47:

Bij mijn werk zijn alle gyms minstens level 8. En allemaal een andere kleur dan ik, dus ik kan er niets mee. Mijn hoogste is 1500.Daarnet aan het station een Level 7 gym, de laagste pokemon erin was 2056.. Hoogste was boven de 3000. Mijn hoogste is ook maar iets van 1500.
quote:polkat schreef op 23 september 2016 @ 20:47:

[...]



Nee, ik zie gewoon een ei en oh. Dat er dan daarna op 1 dag (gisteren) 3 keer een magikarp uitkomt....TJa, kan dat ei niets aan doen Dat had ik laatst ook, 3x zo'n spartelde vis
quote:Snoesje666 schreef op 23 september 2016 @ 20:39:

https://fastpokemap.se



Kan deze link in de OP ? Ideale kaart. Hij staat erin
Alle reacties Link kopieren
Kijkduin was geweldig! Ik heb een stuk of wat nieuwe ) Pokemon waaronder ponyta, ekans, rhydon, electrode, kabuto, magmar,



Door evolven: machoke, sandslash, poliwrath,



En dan ook gewoon echt ineens 5 ponytas en 4 ekans en heeel veel magikarp( van 150 candy naar 306) en sandshrew psyduck.

voltorb en magnemite zoveel dat ik ze beide 2 keer kon evolven. En squirtle en bulbasaur en nog veeeeeel meer echt de moeite waard!
Life is like an hourglass glued to the table.
quote:polkat schreef op 23 september 2016 @ 20:47:

[...]



Nee, ik zie gewoon een ei en oh. Dat er dan daarna op 1 dag (gisteren) 3 keer een magikarp uitkomt....TJa, kan dat ei niets aan doen



Hmm oke thanks.

Zal eens kijken of ik wat kan vinden hierover
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag pokemon 105 en 106 erbij, een onix gevangen en een cloyster door te evolven!



Ik heb nu ook al een paar keer gehad dat m'n ei was uitgekomen zonder dat ik het door had, ik dacht dat het door mij kwam.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
TVP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven