Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook dat ze maar de functie moeten maken dat je meerdere Pokemon tegelijk kunt evolven, net zoals je er meerdere tegelijk naar de professor kunt doen.



Ik vind dat evolven zo stom en dom werk.. vind het prima om er 10 ofzo aan te klikken en dan hup, ga je gang maar. En dan mag het ook best wel net zo lang duren als allemaal los..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 april 2017 @ 07:45:

[...]



Ik vind hem ook leuk! En ook leuk dat je hem nog kunt evolven voor iets nieuws, in plaats van dat het het kind van een Pokemon is die je al hebt.Maar evolutie is dan weer niet zo cute, dus ik laat hem voorlopig zo. Ergens een paar generaties verder is er nog een evolutie die is dan wel weer leuk.... hihihi
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie totale vangsten tot nu toe? En dan bedoel ik geen oude eieren maar echt die je tijdens het event hebt gekregen.



Uit mijn eieren tot nu:

Tangela (2km)

Igglybuff (2km)

Miltank (2km)

Phanphy (2km)

Lapras (2km)

Shuckle (2km)

Elekid (2km)

Chikorita (5km)

Aerodactyl (2km)

Shellder (2km)

Smoochum (2km denk ik?)



Eigenlijk verbaasd het me dat je bijna geen 5km eieren krijgt, al vind ik het eigenlijk alleen maar beter!



Ik ben vanochtend eerder uit huis vertrokken zodat ik een nieuwe eieren voorraad kon scoren, gelukkig zat het mee en heb ik er weer een hoop.



Iemand een idee tot wanneer/hoelaat NL tijd het evenement is?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet bijgehouden, maar gisteren nog wel een stuk gelopen. Ik had uit 3 (2km eieren) eieren een smoochum.. maar ik heb ook een Togepi gekregen. En een aerodactyl. En een Grimer. Maar ik had ook nog 5 en 10 km eieren, geen idee wat waar uit kwam.



Level 32 geworden net.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 april 2017 @ 07:48:

Ik vind ook dat ze maar de functie moeten maken dat je meerdere Pokemon tegelijk kunt evolven, net zoals je er meerdere tegelijk naar de professor kunt doen.



Ik vind dat evolven zo stom en dom werk.. vind het prima om er 10 ofzo aan te klikken en dan hup, ga je gang maar. En dan mag het ook best wel net zo lang duren als allemaal los..

Voor!



Pastelblauw, mooie oogst! Ik heb ook een heleboel saaie uit (nieuwe) eieren: meerdere shellders en woopers, bijvoorbeeld. En geen echt zeldzame gen1 Pokémon. Ik ben jaloers
Alle reacties Link kopieren
Bowgirl jouw enthousiasme is leuk! Ik kreeg laatst ook Togepi uit een ei. En ik had Togetic zelfs al. Maar blijft natuurlijk leuker dan een Krabby of een Gastly

Himalaya, gefeliciteerd met je level 32. Maar laatst zat ik daar ook aan te denken. Zo'n functie zou niet verkeerd zijn. Vooral als je bijvoorbeeld 10 pidgeys moet doen evolueren.

Eze, wat jammer dat je zoveel saaie pokemons uit je eieren hebt gekregen. Dat is dan toch weer een teleurstelling.

Pastelblauw, leuke pokemons heb je uit je eieren gekregen.

Hier uit de (2 km)eieren:

- Bulbasaur

- Growlithe (2x en is ons maatje. Nu hoeven we nog maar 1 candy )

- Smoochum (2x)

- Girafig (2x)

- Gastly

- Pichu

- Nidoran vrouwtje

- Phanphy (2x zodoende hebben we nu Donphan)

- Togepi

- Wobbuffet
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd! Ik moet wel zeggen dat ik de meeste eieren heb gescoord in saaie dorpen/kleine steden waar normaal eigenlijk niks leuks of bijzonders lijkt te zitten. Misschien heeft dat er mee te maken? Dat er een verschil zit tussen eieren bij 'drukke/populaire' stops en bij een enkele stop in een gehucht? Of het feit dat ik wel een paar x een incubator heb aangeschaft. Dat zou ook heel goed kunnen.

Net ook weer een Miltank uit een ei, was ook weer een ei uit dit dorp.



En ik ben ook voor Himalaya. Desnoods duurt het inderdaad even lang maar van aldoor alles los van elkaar evolven word ik een beetje tam.
Alle reacties Link kopieren
Tien pidgeys vind ik na gisteren een eitje Toen heb ik voor zoontje een half uur besteed aan weedles, caterpies, rattata's en pidgeys. Hij had meer dan 40 pidgeys en nu nog 800 candies over ...

Zou wel fijn zijn als dat gewoon in 1 keer kon, al die evoluties aanzetten.



Crasht de app bij jullie ook zo vaak tijdens een lucky egg? Ik moet m eigenlijk altijd wel 1 of 2 keer opnieuw opstarten.
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 19 april 2017 @ 09:07:

Bowgirl jouw enthousiasme is leuk! Ik kreeg laatst ook Togepi uit een ei. En ik had Togetic zelfs al. Maar blijft natuurlijk leuker dan een Krabby of een Gastly

Himalaya, gefeliciteerd met je level 32. Maar laatst zat ik daar ook aan te denken. Zo'n functie zou niet verkeerd zijn. Vooral als je bijvoorbeeld 10 pidgeys moet doen evolueren.

Eze, wat jammer dat je zoveel saaie pokemons uit je eieren hebt gekregen. Dat is dan toch weer een teleurstelling.

Pastelblauw, leuke pokemons heb je uit je eieren gekregen.

Hier uit de (2 km)eieren:

- Bulbasaur

- Growlithe (2x en is ons maatje. Nu hoeven we nog maar 1 candy )

- Smoochum (2x)

- Girafig (2x)

- Gastly

- Pichu

- Nidoran vrouwtje

- Phanphy (2x zodoende hebben we nu Donphan)

- Togepi

- WobbuffetOh die zijn ook leuk! Weer echt totaal andere dan wat ik zie bij mensen in m'n omgeving die nog spelen. Growlithe vind ik ook zo'n leukerd! Z'n evolutie trouwens ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eze schreef op 19 april 2017 @ 09:16:

Tien pidgeys vind ik na gisteren een eitje Toen heb ik voor zoontje een half uur besteed aan weedles, caterpies, rattata's en pidgeys. Hij had meer dan 40 pidgeys en nu nog 800 candies over ...

Zou wel fijn zijn als dat gewoon in 1 keer kon, al die evoluties aanzetten.



Crasht de app bij jullie ook zo vaak tijdens een lucky egg? Ik moet m eigenlijk altijd wel 1 of 2 keer opnieuw opstarten.Ja dat heb ik ook! Meestal minimaal 2x, heel frustrerend.
Alle reacties Link kopieren
Niantic schijnt het spoofen aan te gaan pakken:



https://pokemongohub.net/ ... longer-works-android-7-1/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik mag het hopen! Je moet het maar leuk vinden om zo een spel te spelen.



Wij hebben nu Arcanine! We hadden 6 Growlithes dus 3 naar de professor gestuurd en zodoende hadden we genoeg candies om te evolueren.

Dit event heeft me ik denk al meer dan 10 nieuwen opgeleverd (waarvan ik een aantal al wel eerder had kunnen evolueren, maar ik wilde wachten tot het paasevent)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mn meowth vandaag eindelijk kunnen evolueren, had hem al buddy omdat ie hier weinig zit. Ook een girafarig uit een ei, die had ik ook nog niet. En een shuckle uit ei, maar die had ik al. Nu weer een nieuw 2km ei, die gaat vandaag nog uitgebroed worden, hopen op een lapras of Snorlax dan maar ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pastelblauw schreef op 19 april 2017 @ 08:22:





Iemand een idee tot wanneer/hoelaat NL tijd het evenement is?Donderdagavond een uur of 10? Dat is wat ik tegenkom, misschien iets eerder, het event zou afgelopen donderdag om 10 uur beginnen en begon ook wat eerder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pastelblauw schreef op 19 april 2017 @ 09:17:

[...]





Ja dat heb ik ook! Meestal minimaal 2x, heel frustrerend.





Ik had dat bij m'n vorige telefoon, een Samsung Galaxy Grand Prime, ook vaak. Die viel sowieso vaak uit ook als ik bijv. door de pokedex of de pokemon scrolde.

Nu geen last meer van, 't gaat allemaal lekker snel, ik kan scrollen zoveel ik wil en ook schakelen tussen pokémon en app en mail e.d.

Heb een OnePlus 3T gekocht, niet goedkoop maar ben er erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Pastelblauw schreef op 19 april 2017 @ 08:22:

Wat zijn jullie totale vangsten tot nu toe? En dan bedoel ik geen oude eieren maar echt die je tijdens het event hebt gekregen.



De belangrijkste eerst, al kreeg ik 'm pas eergisteren:

Aerodactyl ( 2 x zelfs, gisteren nog 1!)

Lapras

Stantler

Tyrogue ( 2 x)

Cyndaquil (2 x)

Elekid ( 2x)

Sneasel ( 2x)

Igglybuff

Skarmory

Machop

Pichu ( 3x)

Dunsparce

Pineco ( uit 10 km ei, weet niet of het oud of nieuw was. Had ik voor event al keer of 3/4 gehad....)

Dratini (10 km)

Eevee

Charmander

Abra

Squirtle

Tentacool (denk een oud ei)

Porygon



Veel incubators gekocht + 8 lucky eggs. Een keer muntjes gekocht voor tientje, rest van gyms.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in het buitenland in een hotel, in een pokestop! En echt, ik ben compleet verbaasd over het verschil met bij ons thuis. Hier is echt op elke hoek van de straat een pokestop en je ziet de (vele!) gyms constant van kleur wisselen. Ik woon duidelijk in het verkeerde dorp . Heb hier geen internet, alleen wifi, dus geen eieren uitgebroed, maar al wel veel nieuwe pokemon gevangen! Ik heb me tijdens 2 wakkere jetlagnachten al naar halverwege level 22 gespeeld vanuit mijb bed . Ik ben het overzicht kwijt, dus ga jullie geen lijstje geven. Als ik een taurus vang kom ik het hier wel gillend melden
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnA_C schreef op 19 april 2017 @ 14:30:

Ik zit in het buitenland in een hotel, in een pokestop! En echt, ik ben compleet verbaasd over het verschil met bij ons thuis. Hier is echt op elke hoek van de straat een pokestop en je ziet de (vele!) gyms constant van kleur wisselen. Ik woon duidelijk in het verkeerde dorp . Heb hier geen internet, alleen wifi, dus geen eieren uitgebroed, maar al wel veel nieuwe pokemon gevangen! Ik heb me tijdens 2 wakkere jetlagnachten al naar halverwege level 22 gespeeld vanuit mijb bed . Ik ben het overzicht kwijt, dus ga jullie geen lijstje geven. Als ik een taurus vang kom ik het hier wel gillend melden Wat leuk AnnA!!!! Veel plezier en hopelijk vang je een Taurus!
Alle reacties Link kopieren
Gaaf zeg!



Iemand ook een Snorlax? Die wil ik zo graag. Dan is mijn gen1 compleet, op de regio gebonden pokémon na.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je een Taurus kan vangen AnnA_C dat zou wel heel gaaf zijn.



Ik voel me zelf best verwend vandaag: er kwamen 4 eieren vlak na elkaar uit en het voelde een beetje als een Pokemon jackpot: Lapras, Wobbuffet, Aerodactyl en Magby. Wobbuffet is een nieuwe en de mijne is overduidelijk een meisje



Ik kreeg gisteren een 10km ei, ik moet nog ruim 7km ervoor lopen maar ik ben erg benieuwd wat daar inzit. Uit mijn 5km eieren kwamen een Chikorita en een Totodile en mijn man had nog een Cyndaquill.



Net kon ik ook nog een Snubbull vangen, waardoor ik genoeg candy had om een Granbull te maken.



@Pastelblauw ik heb nog geen Snorlax gespot tijdens het event, mijn man wil er ook zo graag 1. Hij heeft nu wel een Tangela en dat was ook wel een vreugdedansje waard.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 april 2017 @ 13:33:

Niantic schijnt het spoofen aan te gaan pakken:



https://pokemongohub.net/ ... longer-works-android-7-1/Dat lijkt alsof het eigenlijk vooral Google zelf is dat er wat aan doet, meer dan niantic. Maar het blijft mooi!
Alle reacties Link kopieren
Anna-c, hopelijk komt er s nachts nog een taurus langs!
Alle reacties Link kopieren
Snorlax-eigenaar meld zich. Tweede paasdag uit een ei. Nu heb ik een drieling
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Oh zo jaloers! Wel gaaf dat je een drieling hebt. Zo heb ik inmiddels een overschot aan Lapras. Maar wil zo graag een Snorlax, die wil ik al vanaf het begin (te graag denk ik). Al is ie maar 10cp zou ik er al blij mee zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 (!) snorlaxen. (Van voor het event)

Konden we maar ruilen he...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven