Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
quote:juli12 schreef op 19 januari 2017 @ 13:26:

Ik heb vandaag eindelijk een onix gevangen



Mijn man had aan de andere kant van het volgende dorp gister en eergister een onix gevangen, dus ben ik daar op de gok ook maar heen gereden, met dreumes. Eerst niks te zien, even naar een winkel geweest en weer terug gereden, en yes!!! Je moet er wat voor over hebben
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je Onix



Is Onix trouwens wat in een gym? Ik heb nu 90 Onix candy (heb er al heel veel in huis gevangen) maar weet niet wat ik ermee moet.

Sterk maken? Zonde vd stardust? Niet meer mijn ballen aan verspillen heel de dag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 19 januari 2017 @ 14:05:

Gefeliciteerd met je Onix



Is Onix trouwens wat in een gym? Ik heb nu 90 Onix candy (heb er al heel veel in huis gevangen) maar weet niet wat ik ermee moet.

Sterk maken? Zonde vd stardust? Niet meer mijn ballen aan verspillen heel de dag?Onix heeft nog een evolutie in volgens mij G2. Dus ik zou de candy even bewaren, heb ik zelf ook gedaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 18 januari 2017 @ 21:32:

[...]





Wow! Ik ben al blij als ik 5 minuten in 1 gym sta zodat ik 10 coins krijg.



Curley, leuk je Togetic! Ik hoop ook op een tweede Togepi, liefst met een boel candies zodat ik 'm snel kan evolven. Heb al 80 kilometer afgelegd met Togepi als buddy, 28 candies nu. Ik heb nu 3 incubators in gebruik voor 2, 5 en 10 km eieren. Fingers crossed voor iets nieuws uit het 10 km ei.



Hoe zit dit dan, ik heb pas 60 km afgelegd met Togepi en ik heb 29 candy... Hangt het aantal candy ergens van af als zo'n ding uit een ei komt?



Zojuist een gym van 9 naar 10 gemaakt, ik sta nu weer in 8 gyms. Was ontzettend moeilijk want mijn revives waren bijna op en mijn hele A-selectie staat in half Rotterdam
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen 2 dagen kwam ik steeds niet in Pokemon Go. Heb hem er gisteren maar helemaal afgegooid en opnieuw gedownload.

En vandaag gaf hij aan dat er een update was, dus ook dat gedaan.

Net tijdens mijn hardlooprondje bleef hij het gelukkig doen en kwamen er 3 eieren uit, ei 1 was een staryu meh.

MAAR vervolgens een Cleffa uitgebroed en uit mijn 10 km ei kwam ipv de gewoonlijke scyther eindelijk een chansey whoopwhoop!

Van de babies nu alleen nog aan het wachten op Togepi. dus nu 144 in mijn pokedex. Straks met dat lekkere weer nog maar een rondje fietsen.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
@Ciala, bij het uitbroeden van een ei komt je nieuwe aanwinst met extra candy. Hoeveel candy is afhankelijk van heel veel factoren oa de cp van je broedsel. dus de 1 krijgt een Togepi met 10 candy en de ander slechts 5 of misschien wel 15.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Dollycat, idd de candy sparen voor Steelix!



Ciala, ik heb van 2 togepi 35 candy gekregen, en heb er intussen 7 bij elkaar gelopen, zit nu dus op 42. Hoeveel candy je bij een ei hebt is geluk hebben.



Boardbabe, fijn dat het weer werkt! En leuke eieren!



Ik heb vandaag echt een goeie pokemon dag, eerst die onix gevangen en net hitmonlee uit mijn 10 km ei, die had ik ook nog niet
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen dat mensen weer nieuwe Pokemon uit eieren hebben of in het wild gevangen. Zelf had ik een Elekid uit mijn ei, de 4e alweer en in totaal de 24ste baby. Hiervoor had ik een Magby en daarvoor een Schmoochum en dat waren allemaal eieren van na het event. Ik wil wel weer een volwassen Pokemon hoor



Ik geef in ieder geval geen geld meer uit aan incubators, inmiddels 463 eieren uitgebroed en nog steeds geen Lapras of Aerodactyl. Dat zijn ook niet echt Pokemon die op iedere straathoek te vinden zijn, dus volgens mij ben ik voorlopig uitgespeeld met 149 caught in mijn Pokedex.

Nu probeer ik me maar te vermaken met gyms en candy verzamelen met mijn buddy. Van sommige heb ik nog geen evolutie met een goede moveset, dus daar hoop ik dan maar even op. Bij G2 ga ik wel iets rustiger aan doen, ik ben nog niet eens level 30.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen die inlog-problemen? Ik krijg 'unable TO identificate, try again with a different account'



Ik ga de app maar even opnieuw installeren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb het ook! Opnieuw installeren hielp niet..
Alle reacties Link kopieren
Wij kunnen thuis niet meer inloggen. Jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
Ja bij mij doet hij het ook niet.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
Oh ben niet enige dus
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem, was voor het eerst deze week weer eens een stuk aan het wandelen en toen liep hij vast. Bij opnieuw opstarten ik inderdaad een foutmelding.
Hier ook problemen met inloggen!
Alle reacties Link kopieren
Grote update met nw generatie ??

:-)

zou leuk zijn
Alle reacties Link kopieren
Server issues. Ze werken er aan lees ik op een pagina van niantic
Ja staat ook op de Pokemon go Facebook pagina. Maar wie weet komen die issues wel door een grote update
Ik kan ook niet inloggen. Om 18.00 uur nog wel dus hij zal het wel weer gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Laat ze maar rustig aan doen, zo kunnen ze me ook niet uit de gyms gooien
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde aan het eind van de middag een gym trainen en dat lukte toen niet. Geen idee of dat een voorbode was van deze storing.
Alle reacties Link kopieren
Hier werkt hij weer
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer inmiddels...
Werd vannacht wakker en verslaafd als ik ben zag ik een Vaporeon in de sightings staan om de hoek. Nou ben ik niet uit bed gegaan, maar dit zegt ergens wel dat er leuks te vinden is zo nu en dan toch?
Alle reacties Link kopieren
Dat zeker! Toevallig had ik Vaporeon vorige week voor het eerst in het wild gevangen. Ik wist helemaal niet dat je deze ook zo kon vangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven