Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 23 februari 2017 @ 11:54:

zojuist ving ik een Miltank. best een beetje schunnig type, hoe hij je probeert te swaffelen met die lange roze tepels Die zat ook vanochtend in mijn slaapkamer. Vond hem/haar ook niet echt de leukste uit het spel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 2 nieuwe, een Skarmory en een Aipom. Die laatste poefte vanmorgen, maar net ving ik er toch eentje. Die was lastig te vangen trouwens. De afgelopen dagen 15 km gelopen voor..... 3x een Psyduck.... Da's dan weer jammer. Ik loop nu weer met een 5km ei. Hopelijk komt er uit deze wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Vloog daar zomaar een crobat langs mijn lunchplekje :-)

Die aipom had ik eergisteren en vind ik net die paarse Teletubbie.
Alle reacties Link kopieren
quote:aquariusje7700 schreef op 23 februari 2017 @ 13:33:

Die aipom had ik eergisteren en vind ik net die paarse Teletubbie.Ik vind het de karate-kid
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Er zat net een Houndour in huis, maar ik was net te laat
quote:himalaya schreef op 23 februari 2017 @ 13:09:

[...]





Die zat ook vanochtend in mijn slaapkamer. Vond hem/haar ook niet echt de leukste uit het spel. in je slaápkamer maar liefst! slenterde zeker voortvarend al een beetje richting jouw bedje? want zo ie-t-ie volgens mij wel, met zijn aanstootgevende gedrag en alleen een kinky maskertje op, verder geen broekje ofzo. affreus!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Miltank even gegoogled, maar een maskertje? Oh ja nu zie ik het, sorry



Ehm ja. In je slaapkamer zei je?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 23 februari 2017 @ 14:40:

Ik heb Miltank even gegoogled, maar een maskertje? Oh ja nu zie ik het, sorry

[img]https://4.bp.blogspot.com/-b6ZnI6RWx_Q/ ... _Drink.png[/img]

Ehm ja. In je slaapkamer zei je?Wat een grappige!
da's een veel lieflijkere dan ik leerde kennen

Alle reacties Link kopieren
Joehoe, een 'wonder'/'amazes me'/(wat is het bij geel?) sunkern gevangen. Van 12 cp

En vier clefairies in m'n nearby, maar ik denk dat ik wegwaai als ik die wil vangen.





Charmant typje, die miltank!
Alle reacties Link kopieren
En weer een nieuwe net, een Dunsparce. Leuk! Uit mijn 5km ei kwam niet weer een Psyduck. Maar een Staryu. En daarna 2x een Goldeen uit een 2km ei. Het zijn toch echt nieuwe eieren, maar ik krijg er niks nieuws uit helaas. En ook niks leuks ouds. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 23 februari 2017 @ 14:21:

[...]



in je slaápkamer maar liefst! slenterde zeker voortvarend al een beetje richting jouw bedje? want zo ie-t-ie volgens mij wel, met zijn aanstootgevende gedrag en alleen een kinky maskertje op, verder geen broekje ofzo. affreus!Ik heb hem/haar heel snel neergebald!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen evolutie-item, zelfs niet met 7-day streak vandaag



Wel nieuwe vandaag: chikorita (meteen 2 keer), aipom en heb tyrogue uit ei (en meteen geëvolueerd naar hitmontop).
Alle reacties Link kopieren
Is er een truc om die naar hitmontop te evolueren? Of kun je dat gewoon kiezen?
Alle reacties Link kopieren
De Houndour kwam net gezellig weer terug, dus nu heb ik toch die nieuwe vandaag!



Gisteren een Mantine en Teddiursa en vandaag ook nog zelf een Gyarados kunnen maken. 2145 cp. Mijn tweede.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pastelblauw schreef op 23 februari 2017 @ 19:45:

Is er een truc om die naar hitmontop te evolueren? Of kun je dat gewoon kiezen?Weet het niet. Maar had meer dan 80 candy en heb ook nog geen hitmonchan. Ik dacht dus 2/3 kans dat ik een nieuwe krijg, dus probeer het maar.
Allemaal nieuwe uit de eieren vandaag! Remoraid, Stantler en Pineco!



En hebben jullie dit gezien? Nu wil ik helemaal een Unown (of 10) !!
Alle reacties Link kopieren
Al die namen die ik nog niet ken!! Hoe doen jullie dat? (met dit weer)..
Alle reacties Link kopieren
Heb maar 1 nieuwe vandaag. Een dunsparce. Zag hem in nearby en moest in regen en storm en donker naar buiten. Later nog 1 maar veel verder weg. Had wellicht met auto kunnen gaan maar hoop die ooit nog weer tegen te komen. Uit eieren wel nieuwe, maar helaas heel gewone die je veel tegen komt.

Sinds vandaag steeds een abra in huis. Heb ik ooit meer dan 100 kilometer voor moeten lopen....
Alle reacties Link kopieren
Ik een shuckle en een houndour. En volgens silphroad zit er een slugma nest in de buurt, maar dat moet maar wachten tot na de storm.
Alle reacties Link kopieren
Net op 1 plek binnen 5 minuten 6 Hoppip gevangen, dus die kan ik nu ook evolven.



Gisteren voor de 2e keer een Sneasel tegen het lijf gelopen maar weer ontsnapt
Alle reacties Link kopieren
Ik vang alleen maar swinub's en natu's en hele nesten sentret's maar vannochtend liepen zomaar een octillery en een mantine voor mijn werk!
Alle reacties Link kopieren
Ditto had zich verkleed als Huuthuut !! :
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ook van de week Snoesje.



Zo, jullie gaan goed allemaal! Ik kom wat namen van beestjes tegen die ik nog niet heb.

Wel ving ik vanmorgen Xatu (nieuw). Dat is de evoluatie van Natu. En mijn dochter ving van de week Crobat (ook nieuw).



En gisteravond ving ik gisteren een Magikarp van 165! Nu nog even 280 Magikarp candies bij elkaar sprokkelen (pas nog gevolueerd)
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 24 februari 2017 @ 10:45:





En gisteravond ving ik gisteren een Magikarp van 165! Nu nog even 280 Magikarp candies bij elkaar sprokkelen (pas nog gevolueerd)Daar kun je mooi de pinap berries voor gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven