Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Crobat poefte hier vanmorgen

En nu heb ik een glitch, ik zie ver weg een golbat, heel mini, maar kan m niet aanklikken. Zoon idem.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:Marene123 schreef op 24 februari 2017 @ 12:32:

[...]





Daar kun je mooi de pinap berries voor gebruiken Goed idee!
Weten jullie of Kijkduin nog een beetje de moeite waard is? Ik wilde er dit weekend heen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Twee nieuwe. Sneasel: gelijk maar twee, nummer drie was te lastig en heb ik maar laten lopen. Kunt ze toch niet evolven. En de sudowoodo die ik in de storm had laten lopen was er weer.

Moet nog 1 swinub voor evolve maar ze lijken ineens verdwenen.



Ben wel benieuwd welke zeldzaam zijn en dus altijd moet pakken. Kortom wat zijn de lapras en snorlax van generatie 2?



Verder heb ik wel drie keer een setje van tien pokestops gedraaid. Kreeg wel extra maar geen special items. Zondag is zevende dag dus dan hoop ik weer wat te krijgen. Maar wel graag een nieuwe. Vorige heb ik gebruikt voor kingdra. kon je niets anders mee.
Zucht, net een Blastoise en een Ledian ontglipt (en die had ik nog niet) Waardeloze Ultra Ballen.

Zelfs de Ledyba's ontsnappen zodat ik geen een kan evolueren



Wel een Mankey, Wooper, Misdreavus en een Skarmony kunnen vangen, die had ik nog niet!

Dit brengt mijn gen2 aantal op 20
Alle reacties Link kopieren
Twee nieuwe in vijf minuten tijdens klein wandelingetje. En een zwijn om te evolven. Zo schiet het op.
Alle reacties Link kopieren
Pffff...eindelijk weer eens een 10km ei, komt er een dratini uit. En eerder vandaag al een Goldeen en Pinsir uit een ei.....ik wil nieuwe 2e generatie Pokemon.

Maar wel een Shuckle en een Dunsparce gevangen. Er zitten wel relatief veel pokemon die je niet kunt evolven in deze generatie of lijkt dat maar zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 24 februari 2017 @ 13:47:

Weten jullie of Kijkduin nog een beetje de moeite waard is? Ik wilde er dit weekend heen gaan.Ik hoorde dat het daar nog steeds erg leuk is met Pokémon!
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyPhoxy schreef op 24 februari 2017 @ 20:06:

Pffff...eindelijk weer eens een 10km ei, komt er een dratini uit. En eerder vandaag al een Goldeen en Pinsir uit een ei.....ik wil nieuwe 2e generatie Pokemon.

Maar wel een Shuckle en een Dunsparce gevangen. Er zitten wel relatief veel pokemon die je niet kunt evolven in deze generatie of lijkt dat maar zo?

Ja, dat dacht ik ook!



Goede ei-dag hier, zelfs nog na die drowzee van tijdens mijn hardlooprondje net: pineco voor mij, snorlax voor zoontje (die daarmee gen 1 compleet heeft).
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Ik verveelde me een beetje en heb wat tips en tricks gelezen. Deze vond ik interessant. Weet dus alleen nog niet of ze ook echt werken!!



Incense gebruik:

Make sure you’re in an area where all of the following criteria are met: no streets, gyms, or Pokéstops are nearby, and where no “wild Pokémon spawn.” Once you’ve done that, you should start seeing more and more rare Pokémon turn up, ready to be caught.



Eevee evolves into either Espeon or Umbreon:

You need to walk 10km and collect 2 candies with the Eevee you want to evolve as your Buddy

The Eevee you want to evolve must be set as your current Buddy during evolution

Evolving the Eevee during the day will turn it into an Espeon

Evolving the Eevee at night will turn it into an Umbreon



The Tyrogue trick

Tyrogue evolves into:

Hitmonlee when Attack is the highest stat.

Himonchan when Defense is the highest stat.

Hitmontops when HP is the highest stat.
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 24 februari 2017 @ 22:06:

Ik verveelde me een beetje en heb wat tips en tricks gelezen. Deze vond ik interessant. Weet dus alleen nog niet of ze ook echt werken!!



Incense gebruik:

Make sure you’re in an area where all of the following criteria are met: no streets, gyms, or Pokéstops are nearby, and where no “wild Pokémon spawn.” Once you’ve done that, you should start seeing more and more rare Pokémon turn up, ready to be caught.



Eevee evolves into either Espeon or Umbreon:

You need to walk 10km and collect 2 candies with the Eevee you want to evolve as your Buddy

The Eevee you want to evolve must be set as your current Buddy during evolution

Evolving the Eevee during the day will turn it into an Espeon

Evolving the Eevee at night will turn it into an Umbreon



The Tyrogue trick

Tyrogue evolves into:

Hitmonlee when Attack is the highest stat.

Himonchan when Defense is the highest stat.

Hitmontops when HP is the highest stat.Interessant!! Nu ben ik heel erg benieuwd hoe dat zou moeten werken met incense! Naar het bos? Dan gaan we meteen
Alle reacties Link kopieren
quote:

Evolving the Eevee during the day will turn it into an Espeon

Evolving the Eevee at night will turn it into an Umbreon



klopt niet hoor. Ik heb ze hernoemd en 10 seconden na elkaar geevolved en kreeg een Espeon en een Umbreon.

Bovendien had ik nog gewoon 'oude' Candy van de Eevee, niks opnieuw gelopen.



En wat betreft de incense: dat zou dus alleen maar werken in heel remote areas? Komt hier vrijwel nooit voor denk ik.
himalaya wijzigde dit bericht op 24-02-2017 22:16
Reden: O
% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Werkt dat hernoemen 1x (zoals bij de vorige eevee-evoluties) of kan je het meerdere keren doen om umbreon en espeon te krijgen?

Stom, had het gewoon moeten proberen. Ik heb net 45 pokemons geëvolved, waaronder 3 eevees, en heb nu even geen eevee meer.

Maar wel level up, nu 28.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 februari 2017 @ 22:14:quote:

Evolving the Eevee during the day will turn it into an Espeon

Evolving the Eevee at night will turn it into an Umbreon



klopt niet hoor. Ik heb ze hernoemd en 10 seconden na elkaar geevolved en kreeg een Espeon en een Umbreon.

Bovendien had ik nog gewoon 'oude' Candy van de Eevee, niks opnieuw gelopen.



En wat betreft de incense: dat zou dus alleen maar werken in heel remote areas? Komt hier vrijwel nooit voor denk ik.

Wij hebben espeon en Umbreon ook gewoon in 1 lucky egg sessie gedaan, zonder wandelen en midden op de dag Dat avond/nacht idee komt kennelijk uit een nintendospelletje.



Dat incense betere pokemon zouden opleveren in afgelegen gebieden heb ik eerder gelezen, met reacties van mensen bij wie het niet werkte erbij...



Iemand trouwens al larvitar gezien in het wild?
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 24 februari 2017 @ 22:19:

Werkt dat hernoemen 1x (zoals bij de vorige eevee-evoluties) of kan je het meerdere keren doen om umbreon en espeon te krijgen?

Stom, had het gewoon moeten proberen. Ik heb net 45 pokemons geëvolved, waaronder 3 eevees, en heb nu even geen eevee meer.

Maar wel level up, nu 28.Het werkt voor iedere evolutie 1 keer. Wij hadden veel eevees, maar na de eerste keer geen umbreon of espen meer. Maar ja, 1 is genoeg
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Er komt weer een Pikachu met een feestmutsje aan!



bron pokemon.com
Alle reacties Link kopieren
Nu al 40 nieuwe pokemon uit gen 2. Ik denk ook gewoon veel geluk gehad met de eieren. Ik heb er altijd wel een stuk of 3 tegelijkertijd inliggen. Gen 1 heb ik nog niet compleet, dus ik was blij met 2 x dratini uit 10 km-ei. Die zijn hier gewoon bijna niet te vinden. Heb nu 124 candies. Ik twijfel of ik mijn hoogste dratini (474cp) moet doorevolueren of met mijn gevangen dragonair van 936 de stap moet wagen en dan evt power-uppen. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Overigens loopt mijn man deze week de meeste eieren uit als hij gaat melken . Op de een of andere manier is mijn poppetje de weg kwijt in de melkstal en rent zich helemaal suf over onze weilanden om weer naar huis te kunnen. Aangezien ik deze week -vanwege drukte op het werk- niet de tijd had om in de pauze naar buiten te gaan, vind ik dit ook een prima oplossing. Mijn man is overigens altijd erg trots als hij een nieuw eitje heeft uitgebroed .
Alle reacties Link kopieren
quote:Leighton schreef op 25 februari 2017 @ 07:32:

Er komt weer een Pikachu met een feestmutsje aan!



bron pokemon.comGrappig, en zoals dat ook met de kerstmuts was, vind je ze eerst niet en daarna struikel je erover
Alle reacties Link kopieren
quote:ruma1999 schreef op 25 februari 2017 @ 09:06:

Nu al 40 nieuwe pokemon uit gen 2. Ik denk ook gewoon veel geluk gehad met de eieren. Ik heb er altijd wel een stuk of 3 tegelijkertijd inliggen. Gen 1 heb ik nog niet compleet, dus ik was blij met 2 x dratini uit 10 km-ei. Die zijn hier gewoon bijna niet te vinden. Heb nu 124 candies. Ik twijfel of ik mijn hoogste dratini (474cp) moet doorevolueren of met mijn gevangen dragonair van 936 de stap moet wagen en dan evt power-uppen. Wat zouden jullie doen?Checken welke Pokémon de beste IV's heeft. Mijn dratini met een IV van 51 is waardeloos, maar heb je eentje boven de 90....
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook al op 46 nieuwe, en dan kan ik er nog een paar evolven. Gisteren in een dorp met veel pokestops en een pier weer 5 nieuwe kunnen scoren.



Mijn buddy is nu Dragonair, nog 3 Candy (a 5 km, hoewel ik er gisteren ook weer 1 ving) en dan kan ik die ook evolven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 25 februari 2017 @ 09:12:

[...]





Checken welke Pokémon de beste IV's heeft. Mijn dratini met een IV van 51 is waardeloos, maar heb je eentje boven de 90....Waar check ik de IV ?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Sinds eergisteren gestart met Pokémon (mijn zoontje van 5 dan ????). Nu het probleem dat hij de pokemon wel ziet, maar niet meer kan vangen. Dit wekt bij de kleuter enorme frustratie op. Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij nog poke ballen? Deze krijg je door bij een poke stop (blauw cirkelachtig ding bij een "kunst" hotstop) aan het plaatje te draaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven