Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 maart 2017 @ 08:52:

[...]





Ik ook. Ze willen dat die pokemap-sites stoppen, terwijl je daar juist door op pad gaat. Maar spoofers en cheaters kunnen hun gang gaan.Precies! Alleen, wat zijn spoofers?
quote:Gavia schreef op 24 maart 2017 @ 07:30:

Hmmm, ik heb er al eens eerder iets over gezegd, maar toen kreeg ik niet echt reactie er op. Het gaat over de gyms. Het was Rick zo dat als je alle Pokémon versloeg in een gym en een heel level bovenop kwam (of af als het een vijandige gym is)? Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat dat niet gebeurde.

.



het gaat niet om hoe veel pokemon je wegspeelt, maar hoe veel punten je toevoegt aan jouw gym. als je 1 pokemon van 2000cp overwint met een pokemon van slechts 1500 cp, verdien je veel meer punten dan als je hem had verslagen met een pokemon van 2500.

dit staatje laat zien wanneer een gym levelt.

(grappig trouwens, ik dacht dat van 8-> 9 veel meer zou zijn dan van 7->8 maar vanaf 7 is het dus altijd 'maar' 10.000)



1 0

2 2.000

3 4.000

4 8.000

5 12.000

6 16.000

7 20.000

8 30.000

9 40.000

10 50.000
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook vreemd dat er niet meer wordt gedaan tegen cheaters. Dat ze hun pokédex vol hebben zonder er iets voor te hebben gedaan, oké, ik zie de lol er niet van, maar dat ze mensen benadelen dat lijkt me zeker iets om aan te pakken.

Ik zie op forums waar cheaters zijn wel eens verhalen over "even naar HongKong geweest en ....... (een hele bijzondere) gevangen" . Ik vind het juist leuk dat je voor een aantal veel moeite hebt moeten doen en 'm dan toch gevangen hebt.

Van een aantal weet ik ook nog precies hoe en wat, bijv. een paar keer gejaagd op Jynx en haar maar niet kunnen vangen en toen zag ik haar een keer midden in de nacht op de nearby, ik er naar toe en gelukt Dàt vind ik nou leuk!



Bij de pokéstop voor m'n huis verschijnt Zubat steeds, daar had ik al zo'n 300 candy van Ik had me iets leukers voor kunnen stellen, maar tot nu toe waren er zulke leuke dat ik dit graag voor lief neem. Hopelijk over twee weken weer iets wat ik nog niet heb of in ieder geval minder.



Hier nog geen shiny Magikarp, heb er vandaag al weer 8 gevangen de volgende Gyarados komt in zicht! Het lastige lijkt me wanneer je een hele lage Magikarp vangt met weinig mogelijkheden, vraag is of je 'n dan gaat evolueren.. Kost wel veel candy, maar een rode Gyarados is wel erg leuk!



Net een Natu uit een 5km ei
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 maart 2017 @ 08:52:

[...]





Ik ook. Ze willen dat die pokemap-sites stoppen, terwijl je daar juist door op pad gaat. Maar spoofers en cheaters kunnen hun gang gaan.

Eens. Ik had poketracker, en die laat je alleen scannen binnen 1km van je lokatie. Dat moedigt dus echt aan om de deur uit te gaan voor iets bijzonders in de buurt, terwijl je er niks aan hebt als je al valsspelend in de hele wereld larvitar wilt vangen. Maar die app mocht dus niet meer van niantic (al hebben ze daar nu geloof ik een oplossing voor).





Streepjessokken, voor zoontjes relatie met z'n moeder zou het zéker niet goed zijn als hij ging valsspelen, maar op wat t bij het universum zou doen heb ik minder zicht





Bij totodile was het gelukkig wel drie keer is scheepsrecht. En vier keer ook. De derde krokodil in de buurt kreeg ik eindelijk te pakken zonder telefoontjes en crashende apps, en toen bleek er nog een vierde naast te zitten ook
Alle reacties Link kopieren
Luxeprobleem. Ik heb +400 magicarp-candy èn een goede vis (156 met best mogelijke appraise) maaaarrrrr... een rode gyarados zou ook leuk zijn!

Kans is natuurlijk heel klein... en dat ie dan ook nog goed is...



En vergeten te vertellen: ik had in 1,5 week 2x een lavitar uit mijn ei!

Hoogste is 497 (met beste appraise). Is dat hoog? Ik heb genoeg candy om te evolven namelijk. ..
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 24 maart 2017 @ 11:15:

Luxeprobleem. Ik heb +400 magicarp-candy èn een goede vis (156 met best mogelijke appraise) maaaarrrrr... een rode gyarados zou ook leuk zijn!

Kans is natuurlijk heel klein... en dat ie dan ook nog goed is...



En vergeten te vertellen: ik had in 1,5 week 2x een lavitar uit mijn ei!

Hoogste is 497 (met beste appraise). Is dat hoog? Ik heb genoeg candy om te evolven namelijk. ..



Is er na het evolven nog een 'versie' om te evolven? Dan zou ik wachten tot je genoeg candy hebt om 'door te evolven'. Heb al te vaak gehad dat ik idd ging evolven en uiteindelijk toch weer betere ving of uit een ei kreeg. Dan baal je toch wel.



Heb je al een gyarados? Ik heb er 3 dus ga voor een rode als dat lukt. Als je er geen hebt zou ik nog even afwachten, wellicht vang je een hele goede shiny, anders kun je altijd je normale magikarp doen.



Maar stel je vangt zo'n shiny Magikarp, dan kun je m toch altijd later nog evolven tot rode gyarados? Of werkte dat niet ook zo met kerstpikachu? Dat je die later na het evenement ook kon evolven tot kerstraichu?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wachten met evolueren tot je in één keer door kunt naar Tyrannitar. Het is mij nét iets te vaak gebeurd dat ik eerst de tussenstap deed, en tegen de tijd dat de volgende stap ook kon we een veel betere beginner hadden.





En ik zou gaan voor de rode gyarados, maar ik heb al een hele kudde. (Als in: ik zou nu wel de goede vis evolueren, maar als er ooit een shiny voorbij zwemt die even bewaren tot ik weer 400 candies heb.)
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie wijze raad

Ik wacht met lavitar tot ik voldoende candy heb voor de volgende evolve (over 100 jaar ofzo. ..).



En aangezien dit 'pas' mijn tweede gyarados wordt wil ik niet perse een rode maar vooral een hele goeie, en dan maar een blauwe! Mijn huidige heeft de slechtst mogelijke beoordeling.

Een rode kan inderdaad altijd nog.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Met ontroering en blijdschap geven wij kennis van de geboorte van ons zoontje en broertje. Zijn naam is Gyarados, net als grote broer.

Hij is 2391 cp maar zal zeker nog groeien.



Moeder en kind maken het goed.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
GEFELICITEEEEEEEEERD! Was het een zware bevalling of is alles vlot verlopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 24 maart 2017 @ 11:37:

Met ontroering en blijdschap geven wij kennis van de geboorte van ons zoontje en broertje. Zijn naam is Gyarados, net als grote broer.

Hij is 2391 cp maar zal zeker nog groeien.



Moeder en kind maken het goed.Hartelijk gefeliciteerd met dit heugelijke feit Dat de kleine Gyarados maar veel battles mag winnen
Alle reacties Link kopieren
quote:CrochetAway79 schreef op 24 maart 2017 @ 11:51:

GEFELICITEEEEEEEEERD! Was het een zware bevalling of is alles vlot verlopen?

Het was een vlotte bevalling. Door de snelheid was er niemand bij, maar gelukkig waren er geen complicaties.

Pijnmedicatie was niet nodig.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Magikarp met gele en witte slierten. Hoe weet ik nu welke man of vrouw is?
Alle reacties Link kopieren
Haha! Gefeliciteerd met je nieuwe Gyarados!
Alle reacties Link kopieren
Ik wist helemaal niet dat er een rode gyarados nu was in het spel. Volg eigenlijk al die evenementen niet meer terwijl ik hem wel elke dag open heb om mijn eieren uit te broeden en in elk geval 1 pokemon en 1 pokestop te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:CrochetAway79 schreef op 24 maart 2017 @ 12:57:

Ik heb Magikarp met gele en witte slierten. Hoe weet ik nu welke man of vrouw is? Aan het mannetje- (rondje met pijltje naar rechts) of vrouwtjeteken (rondje met kruisje naar beneden), te zien als je hem aanklikt in je Pokemonrijtje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het viel me net bij mijn rondje op dat ik evengoed 5 (of 6) Candy krijg als ik een ananas heb ingezet maar de Pokemon niét in de eerste gooi vang.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 maart 2017 @ 13:32:

Het viel me net bij mijn rondje op dat ik evengoed 5 (of 6) Candy krijg als ik een ananas heb ingezet maar de Pokemon niét in de eerste gooi vang. Je ananas blijft geldig totdat de Pokémon ontstapt uit de bal, dan moet je een nieuwe ananas gooien voor de extra candy. Een bal misgooien maakt niet uit, dan blijft de ananas staan (dat kun je ook zien, dan staat er een klein ananasje naast de Pokémon).
Alle reacties Link kopieren
quote:nimbus schreef op 24 maart 2017 @ 13:42:

[...]



Je ananas blijft geldig totdat de Pokémon ontstapt uit de bal, dan moet je een nieuwe ananas gooien voor de extra candy. Een bal misgooien maakt niet uit, dan blijft de ananas staan (dat kun je ook zien, dan staat er een klein ananasje naast de Pokémon).Ook als ik wél raak gooi, en de bal 3x trilt en hij daarna ontsnapt volgens mij hoor. Ik ga het in de gaten houden
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 maart 2017 @ 13:45:

[...]





Ook als ik wél raak gooi, en de bal 3x trilt en hij daarna ontsnapt volgens mij hoor. Ik ga het in de gaten houden Dat zou wel ananassen schelen! Ik ga het ook eens uitproberen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lanzaroos schreef op 24 maart 2017 @ 14:02:

[...]





Dat zou wel ananassen schelen! Ik ga het ook eens uitproberenHelaas is het mij al regelmatig overkomen dat ik juist de keer dat de Pokémon eindelijk bleef zitten, vergeten was om een nieuwe ananas te gooien. Ik weet dus zeker dat je dan de extra candy niet krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan maar één bes tegelijk gebruiken, dus als je een nieuwe kunt gooien, weet je zeker dat de oude weg was



Net een 181 cp magikarp gevangen. (En stiekem valt t een beetje tegen dat hij 'maar' 87% is.)
Alle reacties Link kopieren
quote:nimbus schreef op 24 maart 2017 @ 14:11:

[...]



Helaas is het mij al regelmatig overkomen dat ik juist de keer dat de Pokémon eindelijk bleef zitten, vergeten was om een nieuwe ananas te gooien. Ik weet dus zeker dat je dan de extra candy niet krijgt.Oke, duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Hé, ik heb eindelijk een keer zo'n 'minor textfix' gespot in een update. Bij een poefende Pokémon krijg je nu te zien 'oh no! The wild ... fled.'
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 24 maart 2017 @ 21:00:

Hé, ik heb eindelijk een keer zo'n 'minor textfix' gespot in een update. Bij een poefende Pokémon krijg je nu te zien 'oh no! The wild ... fled.'en het aantal candy bij gebruik van een ananas is nu correct.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven