Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren


Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Vergeet de Mr. Mimes niet!

Ik loop nu met een wijde boog om ze heen maar ik wil best mijn afkeer opzij zetten hoor.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Hier toppunt van ironie beleefd met Chansey....



Nadat ik de hoop had opgegeven om haar uit een ei te krijgen, ben ik maar gaan wandelen. 5 km per snoepje. Ik moest er nog 36 van de 50 om een wonderschone Blissey te mogen krijgen. wekenlang, nee maandenlang, Chansey meegesleept (en ze is niet licht), zit ik op bijna 49 snoepjes (moest nog 1 kmhiervoor), krijg ik een Chansey uit 10 km-ei met 15 snoepjes was ze een week of 2 eerder gekomen, dan had me dat 75 km lopen gescheeld. Maar om het positief af te sluiten, ik kan haar wel flink poweruppen. Zit nu op 1000 cp. Vraag meafhoe sterk Blissey dan wordt.



Mijn volgende buddy is Togepie.... daar hoef ik nog maar 15 snoepjes van.
TVP! Niet heel actief geweest tijdens paasevent, dus ik sukkel nog lekker rustig door met mn level 23 (wel bijna 24 )
Alle reacties Link kopieren
Helaas helaas.... zitten nu in las vegas en hoewel ons hotel 3 pokestops heeft, is het zo groot dat ik er vanuit de hotelkamer niet bij kan .

Gisterenavond wel even tijdrns het wandelen aan de pokestops gedraaid, maar het is hier zo druk (dorpsmeisje als ik ben) dat ik constant mijn kinderen vast wil houden, dus dan heb ik geen hand meer over om te pokemonnen
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
^@&#^(&$)!(_$ Sudowoodo uit mijn 10 km ei

Krijg al bijna nooit 10 km eieren, maar heb Sudowoodo's genoeg. Waar blijft die Snorlax nou eens?
Alle reacties Link kopieren
Anna, geen kind of man wie even voor jou aan de pokestop wil draaien? Hoe lang blijven jullie nog in de USA?

Volgens mij een nieuwe naam in dit topic, Asphyxiated. Welkom in ieder geval! Balen van die Sudowoodo. Helaas herkenbaar.

Ruma dat is me ook wat die Chansey. Net of ze het er om doen.



Oh in het geval van Kangashkan, of Farfetch'd wil ik wel de oerhallendse dropjes leveren hoor



Vandaag is mijn vrije. Kinderen hebben vakantie. Ik ben even met ze wezen shoppen. Mijn zoon heeft een mooie knalgele Pikachu sweater uitgekozen. Mét een plaatje van een Pikachu staartje achterop, en een muts met oortjes. En blij dat hij er mee is
Alle reacties Link kopieren
quote:ruma1999 schreef op 25 april 2017 @ 09:56:

Hier toppunt van ironie beleefd met Chansey....



Nadat ik de hoop had opgegeven om haar uit een ei te krijgen, ben ik maar gaan wandelen. 5 km per snoepje. Ik moest er nog 36 van de 50 om een wonderschone Blissey te mogen krijgen. wekenlang, nee maandenlang, Chansey meegesleept (en ze is niet licht), zit ik op bijna 49 snoepjes (moest nog 1 kmhiervoor), krijg ik een Chansey uit 10 km-ei met 15 snoepjes was ze een week of 2 eerder gekomen, dan had me dat 75 km lopen gescheeld. Maar om het positief af te sluiten, ik kan haar wel flink poweruppen. Zit nu op 1000 cp. Vraag meafhoe sterk Blissey dan wordt.



Mijn volgende buddy is Togepie.... daar hoef ik nog maar 15 snoepjes van.



Herkenbaar, heb 71 km voor niets met pineco gelopen. Vlak daarna kreeg ik er 1 uit ei met veel candy.

Vermoed wel eens kwade opzet bij niantic. Zoals nooit lapras uit ei ook niet uit 30 event eieren (heb er nog 2). Of special items: steeds sun en dragon scales. En niet meer iets krijgen waar je wat aan hebt. Of gewoon pech?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marene123 schreef op 22 april 2017 @ 10:18:

[...]





Wat leuk SweetChilliSauce, je gaat als een speer!!

En mooi dat jij en je zoon samen Pokemon spelen! En helemaal dat uitstapje naar Kijkduin met alle powerbanks

Ben benieuwd naar jullie vangsten! We krijgen vast wel een verslag tzt?



Jazeker !

Nog 6 dagen. Ik ben al zo hier en daar wat spullen aan het klaar leggen,

kaartjes voor de trein aan het regelen enz...
Alle reacties Link kopieren
@ Ruma1999: balen is dat hè! Gebeurt regelmatig volgens mij..... 1 voordeel: de candy die je dan krijgt! Zeker bij pokémon die je voor gyms kunt gebruiken zoals Blissey!

@ AnnA_C : jouw reis klinkt geweldig! Hoe lang blijven jullie nog? Kan me voorstellen dat je je kinderen dichtbij je wilt houden, lijkt me heel overweldigend zulke steden! Nog geen Taurus gezien?

@ Winters: wat leuk een pikachutrui!
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 24 april 2017 @ 00:50:

ik speel soms met de gedachte (stiekem stilletjes niemand vertellen) over een ander account op mijn tweede tel aan te maken en daar een ander team te worden, zodat ik plaatsjes vrij kan spelen voor mijn gele alfa account

maar denk dat deze gedachte a. tegen 'vals spelen' aan schuurt

en b. best sneu en obsessief en weinig bijdragend aan wereldvrede / kankergenezend medicijn enzo is.

misschien moet ik een vriendin in de buurt vinden van een ander doch welwillend coöperatief team, zodat we samen kunnen spelen zonder het illegale / autistisch spectrum geurtje



Ik heb op facebook gezocht naar team rood in mijn stad.

De facebookpagina leek aardig dood, maar toen werd ik uitgenodigd voor de rood app en de gym app.

En die bleken zeer actief. Zo zie ik veel oproepen om samen gyms aan te vallen.

En geloof me ! Als je met 6 personen 1 gym aanvalt, gaat die snel neer !

De laagste van de groep er zet er zijn pokemon in en dan trainen naar level 6 of hoger.



De laagste ben ik nu, maar ik blijf er soms toch nog best wel eens ergens een paar dagen in staan.

Dat was me alleen nooit gelukt.



In de rood app worden tips en nieuwtjes gedeeld.
Dag dames! Kunnen jullie me helpen?



Omdat mijn broer op het moment niet zo lekker in zn vel zit en we allebei best wel Pokémon nerds zijn, opperde ik een dagje Kijkduin: hoofd leegwaaien en een beetje Pokémon vangen. Vond ie een goed plan.



Alleen las ik net op internet een aantal tegenstrijdige berichten dat daar wel/geen/minder Pokémon meer te vinden zijn. Klopt dat? En zo ja: wat zijn de actuele hotspots?



Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
https://kijkduin.pokehunt.me/



Hierop zie je de pokemon die er zijn.

Handige voor op je telefoon :-)
Thanks!! Zijn er zat zo te zien!
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetChilliSauce schreef op 25 april 2017 @ 21:28:

https://kijkduin.pokehunt.me/



Hierop zie je de pokemon die er zijn.

Handige voor op je telefoon :-)Bedankt voor de tip! Er is ook een Ezestad.pokehunt.me, zie ik.
Alle reacties Link kopieren
Yep



Hier ook een chillistad.pokehunt.me ha ha !!
Alle reacties Link kopieren
Hij was tot vorige week nog leuker, toen er nog IV's op stonden.

Al was ik te lui om op de scooter 3 km te rijden voor een Snorlax of iets.

Wel 1 x er op uit gegaan voor een 86,7 IV gyarados. En nog gevangen voor mezelf & zoon !!!

Voor mij 2334 CP en voor zoon 2756 CP

En nu denk ik: was ik toen maar actiever geweest
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen sokkenstad.pokemon.me, jammer!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Gotcha!
Gifcity.pokemon.me, wat een uitvinding! Thanks!



En geen Pineco uit m'n 10 km ei maar een Larvitar. Daar had ik pas 95 km mee gewandeld maar ik moest er nog 500 dus deze was meer dan welkom.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is naar Australië en Azië geweest sinds Pokémon Go er is. No way dat hij een poging voor me wilde doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 25 april 2017 @ 22:13:

Mijn man is naar Australië en Azië geweest sinds Pokémon Go er is. No way dat hij een poging voor me wilde doen...Run Forest, Run
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetChilliSauce schreef op 25 april 2017 @ 21:28:

https://kijkduin.pokehunt.me/



Hierop zie je de pokemon die er zijn.

Handige voor op je telefoon :-)Wow! Dank je voor de link, meteen opgeslagen in mn telefoon. Hier heb ik wel wat aan als ik binnenkort een dagje Kijkduin ga doen samen met een goede vriend. Nu alleen nog wachten op mooi weer en de actie van T-mobile voor 48u onbeperkt data. Verder ben ik er klaar voor
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 26 april 2017 @ 06:58:

[...]



Wow! Dank je voor de link, meteen opgeslagen in mn telefoon. Hier heb ik wel wat aan als ik binnenkort een dagje Kijkduin ga doen samen met een goede vriend. Nu alleen nog wachten op mooi weer en de actie van T-mobile voor 48u onbeperkt data. Verder ben ik er klaar voor Was die actie niet afgelopen weekend? Althans ik kreeg een mail van T-mobile dat ik 48 uur onbeperkt data kon gebruiken vanwege het snelst of beste netwerk van NL.
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is krijg je een sms waarmee je de 48 uur kan activeren. Dat moet je dan binnen 2 weken doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven