Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn



Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
Is het ook al te downloaden voor op de iPhone? Mijn vriend was vroeger een superfan, maar kan hem nog niet vinden.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Wij hebben de amerikaanse versie gedownload dat kan je gewoon even googlen, verschillende sites hebben een handleiding gemaakt hoe je m kan installeren:)!
Alle reacties Link kopieren
Ik Ingress en geocache al. Aan de andere kant, als ik er tóch ben....

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook gedownload en ik vind het echt fantastisch, vandaag even een rondje stad gemaakt.

De leukste pokemon die ik nu heb is Abra maar ook mijn Slowpoke vind ik geweldig.

Bij mijn ouders thuis is er niet heel veel te vinden, maar als ik in mijn kamer zit in mijn studentenstad kan ik precies bij een pokestop dus die haal ik dan iedere 5 minuten leeg

Heeft iemand Incense al uitgeprobeerd? Het zou 30 min lang pokemon naar je toe moeten brengen.
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
Alle reacties Link kopieren
Waar gaaaaat dit over???
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft het via de australische app gedaan, en hij ging donderdagavond om 23 uur nog even een rondje lopen om te kijken of hij wat kon vinden.

Ik was verbaasd, hij heeft wel wat gevonden.



Vandaag was ik nog meer verbaasd, het stond op nu.nl en mijn zoon wordt op facebook in van alles getagged wat met dat spel te maken heeft.

Voor nu een echte hype lijkt wel.



Ik ga het zelf niet spelen, heb geen i phone. En Pokemon was nooit mijn ding.

Ik vind het idee wel briljant moet ik eerlijk zeggen.
quote:calvijn1 schreef op 10 juli 2016 @ 00:37:

Waar gaaaaat dit over???Over Pokemon Go, de wereldwijde rage. Ken je Google?
Alle reacties Link kopieren
@Calvijn, je moet op zoek naar Pokemon figuren. Die moet je vangen. Je hebt er een app voor nodig en die komt binnenkort in Nederland beschikbaar, nu alleen nog in Australië en Amerika voor zover ik begrijp.

Ik vind het dan wel bijzonder dat je hier in Nederland ook die Pokemons kunt vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:smekkie schreef op 10 juli 2016 @ 00:32:

Ik heb hem ook gedownload en ik vind het echt fantastisch, vandaag even een rondje stad gemaakt.

De leukste pokemon die ik nu heb is Abra maar ook mijn Slowpoke vind ik geweldig.

Bij mijn ouders thuis is er niet heel veel te vinden, maar als ik in mijn kamer zit in mijn studentenstad kan ik precies bij een pokestop dus die haal ik dan iedere 5 minuten leeg

Heeft iemand Incense al uitgeprobeerd? Het zou 30 min lang pokemon naar je toe moeten brengen.

Klinkt echt als Ingress ook.



Edit: en vanochtend lees ik dat Niantic, de ontwikkelaar van Ingress, ook dit spel maakt. Nogal wiedes dat het zo op elkaar lijkt
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe zit dat dan?

Is zo'n Pokemon die je vind en vangt, nog steeds vangbaar voor anderen?

Ik dacht dat je de eerste moest zijn?

Maar ik las ook dat ze bijv in een politiebureau zitten. En de agenten zijn daar niet zo blij mee. Begrijpelijk, als iedereen het bureau bestormt om een Pokemon te vangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al een paar dagen, maar het vreet mijn batterij op dus ik speel het nog niet zoveel. Ik ben nu level 6.
She needed a hero. So that's what she became.
Prepare for the unexpected:



http://www.nu.nl/games/4290758/pokemon- ... ivier.html
Doe je dat serieus op de fiets?? Levensgevaarlijk..!

Ik heb er ook aan toegegeven ..
quote:SpringDing schreef op 10 juli 2016 @ 01:57:

Doe je dat serieus op de fiets?? Levensgevaarlijk..!

Klopt, mensen kijken niet goed uit, dus als je dit spel download als het er is. Kijk Uit!
Ik doe ook mee! Echt heel verslavend... Ik ben level 11, team geel!
Alle reacties Link kopieren
Ik las je OP omdat mijn vriend vanavond Pokemon Go heeft gedownload.



Nu heb ik de rest van de nacht last van nachtmerries omdat ik bang ben dat hij met me wil gaan fietsen. Nee toch????
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Alle reacties Link kopieren
Jezus, het kan ook in de huiskamer... pokemons vangen.



Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Alle reacties Link kopieren
En nu zegt ie dat ik die huisvrouwen op het forum niet moet geloven, en eigenlijk een hele leuke vriend heb die ook nog in staat is om.... wat? wat? pokemons te vangen?

Want je gaat toch niet pokemons vangen op de fiets? dat kan toch helemaal niet?

Wel tijdens het wandelen.







En nou zegt ie ook nog dat jullie allemaal geschift zijn. Redt mij!!!
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon ook, ik heb hem nog nooit zo vaak zien wandelen als de laatste dagen.
Ik heb het ook gedownload, erg leuk! Mijn Pokémon met de hoogste CP is een Pidgeotto. Over een tijdje als de Pokémon Go Plus uit is haal ik die er ook bij. En in november is het eindelijk tijd voor Pokémon Sun en Pokémon Moon, die laatste moet ik even reserveren maar er zijn in Nederlad nergens leuke pre-orderbonussen
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bij het maken van een nieuwe Apple id geen keuze none bij betaalopties. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Wij spelen met het hele gezin, dikke pret!

De hond heeft er ook lol van, ik heb nog nooit zoveel vrijwilligers gehad om 'm uit te laten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kwam gisteren binnen met de mededeling dat er een Ratata voor ons huis zat. Schrok me dood
manamana...tutuutududu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven