Entertainment alle pijlers

Postcodeloterijshow en Linda

05-10-2014 23:24 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Postcodeloterijshow met Linda de Mol en 1 tegen 100 met Caroline Tensen geweldig.



Vorige week begon de PC-show weer, maar ik erger me wel eens over wat irritante dommigheidjes. Vorige week zei Linda iets in de trent van "en dan nu waar de mannen naar uitkijken" toen de dames met de gouden koffertjes aan kwamen lopen met er achteraan de woorden dat zijzelf niet meer zo jong was als die jonge dames en ook dikker was geworden op een toon alsof je als vrouw dan hebt "afgedaan" terwijl misschien meer dan de helft in die zaal ouder was dan Linda en vast ook dikker dan Linda. Ik ken mannen die juist op oudere volslanke dames vallen.



Die vrouw die vorige week in de finale kwam deed het geweldig. Ze was er met haar zoon. Ze noemde heel geconcentreerd én rustig de getallen voor de koffers die dan geopend konden worden en dan.....vraagt Linda aan de zoon welk nummer hij wil kiezen. De jongen zegt een getal, en dan is het zo'n foute koffer dat ik denk "laat die vrouw toch haar spel afmaken".



Vandaag idem dito. Een man komt in de finale. Hij is er met zijn vriendin. De man doet het geweldig en noemt de getallen...en dan doet Linda het weer. Weer vraagt ze aan de partner welk koffer zij zou nemen. en zelfs de woorden "dan noem jij nu een nummer, en daarna doen we jouw nummer. Potjandikkie, Het is zijn spel, hij heeft die finale gewonnen, hij kan zelf zijn vriendin vragen als hij dat wil, vragen of ze het eens is met het nummer of met haar overleggen, maar niet Linda. Ik vond het rete-irritant.



Ben ik de enige die het irritant vind?, zie ik het verkeerd ?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Waar je je al niet druk om kan maken zeg.
Alle reacties Link kopieren
Het is een spelletje..
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
En hoe voel je je daarbij?
Alle reacties Link kopieren
Snap je wel hoor, mar was me niet eerder opgevallen eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Is mij ook opgevallen ja en zijn vriendin was ook erg bemoeierig! haha.



Ik vind Linda wel een leuke vrouw maar soms irriteer ik me wel aan haar. Ze maakt regelmatig een geluidje met haar mond wat ik echt super irritant vind als ik zit te kijken. En dat van vorige week dat ze zei dat ze niet meer zo slank is.. PFFT !
Alle reacties Link kopieren
Linda voorkomt zo een hoop ruzie thuis achteraf.



Kan de ene partner nooit zeggen. Wat ben jij toch een sufferd je had hele andere koffers moeten kiezen. Of je had moeten stoppen of doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 05 oktober 2014 @ 23:26:

Waar je je al niet druk om kan maken zeg.Niet 'druk om maken' maar iets rete-irritant vinden.



En het eitje was vanmorgen wel goed gekookt.

De fiets was niet plat. En de tuin kreeg een fijne regenbui.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Linda een leuk mens en ook zij kan haar onzekerheden hebben. Zie niet in wat daar irritant aan is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 05 oktober 2014 @ 23:33:

Linda voorkomt zo een hoop ruzie thuis achteraf.



Kan de ene partner nooit zeggen. Wat ben jij toch een sufferd je had hele andere koffers moeten kiezen. Of je had moeten stoppen of doorgaan.Of juist andersom.

Als iemand het geweldig doet, de hele avond al.Terecht in de finale is gekomen.Als je dan de 'bal' afpakt en het nummer laat kiezen door de partner die niks gedaan heeft voor die finaleplaats, die dan juist het foutste nummer kiest brengt eerder ruzie in de tent lijkt me.



Maar de finalist van vorige week en de finalist van vanavond lijken me allebei niet het type dat er ruzie om zou maken. Maar ze hadden wel de kans zelf moeten krijgen om de partner eventueel te vragen. Nou leek het bijna alsof de vriendin de finale gewonnen had en daarom nummers kon kiezen.



Ik was blij dat de man op een gegeven moment de nummers noemde voordat Linda de vraag kon stellen.
LOEP ME MAAR aub.
Ik snap zelf nooit dat de partners willen kiezen.

Zou ik echt niet op mijn geweten willen hebben als ik de ¤5.000.000,- eruit trok!!
Alle reacties Link kopieren
Wat kun je in hemelsnaam goed of fout doen aan nummertjes noemen? Het is gewoon gokken, de ene keer gok je goed en de andere keer fout. Als iemand de juiste koffers er uit pikt heeft hij mazzel, heeft niets met "goed doen" te maken.

Maar goed, ik kan in die show dus niks spannends of leuks ontdekken. Bij 1 tegen 100 kun je je nog afvragen of de moeilijke en de makkelijke vragen niet van hetzelfde papiertje komen (wordt nooit gecontroleerd, en soms zijn de moeilijke vragen simpel en de makkelijke moeilijk, maar het is maar net waar je interesse ligt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:lamadrugada schreef op 05 oktober 2014 @ 23:42:

Ik snap zelf nooit dat de partners willen kiezen.

Zou ik echt niet op mijn geweten willen hebben als ik de ¤5.000.000,- eruit trok!!Ik ook niet. De zoon vorige week trok een miljoenenkoffer. en de vriendin vanavond trok ook de 2 miljoen eruit.

Eigenlijk niet erg, maar het is niet correct dat Linda beslist dat de partner een getal gaat noemen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Dat iemand daar überhaupt naar kijkt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik ergerde me mateloos over dat hoesten vorige week. Geen moment liet ze onbenut om het nog maar eens te zeggen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 05 oktober 2014 @ 23:47:

Wat kun je in hemelsnaam goed of fout doen aan nummertjes noemen? Het is gewoon gokken, de ene keer gok je goed en de andere keer fout. Als iemand de juiste koffers er uit pikt heeft hij mazzel, heeft niets met "goed doen" te maken.

Maar goed, ik kan in die show dus niks spannends of leuks ontdekken. Bij 1 tegen 100 kun je je nog afvragen of de moeilijke en de makkelijke vragen niet van hetzelfde papiertje komen (wordt nooit gecontroleerd, en soms zijn de moeilijke vragen simpel en de makkelijke moeilijk, maar het is maar net waar je interesse ligtHet is natuurlijk een gok, maar soms hebben mensen een goed voorgevoel. Als ze het de hele avond al goed doen vind ik niet dat Linda er anderen bij gaat betrekken. Want de finalist word dan meestal ineens zenuwachtig omdat dan ineens een wending komt in de lijn die ze aanhouden. De vraag "weet je het zeker?" is dan ook een rare vraag want je kan het toch nooit zeker weten bij een gesloten koffertje.



De vragen bij 1 tegen 100 zijn spannend, maar inderdaad de makkelijke vragen kunnen weleens moeilijker zijn dan de moeilijke vragen. En dan dat vooraf vragen "wat ga je met het geld doen?' terwijl ze het nog maar eens eerst moeten zien te winnen.
LOEP ME MAAR aub.
Ik irriteer me aan haar hoofd.

Zo raar onnatuurlijk strak getrokken, waardoor je van die rare neus rimpels krijgt, en ik haar er een beetje muis achtig uit vind zien.

Voor mij een reden om niet naar haar programma's te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar heel nep met haar 'oh daar moet ik toch bijna van gillen, ja dat heb ik soms dat bijna gillen, jullie niet?'



Pff. Vermoeiend.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar zo leuk!!!



Snap dus echt al die ergenissen niet.



En ik vind ook dat je gokt, niets meer of minder.
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het niet.
Alle reacties Link kopieren
Echt deze tv programma's vind je geweldig???

Kijk smaken verschillen dat snap ik echt maar dan nog.
Bij ons wordt het ook gekeken, niet door mij maar ik hoor het dus wel. Ik erger me mateloos aan Linda, dat gegil van haar tussendoor. Vind het een vreselijk mens.
Het is gewoon puur voor de show, dat ze de partners gaan vragen: "Wat zou jij nu kiezen?" om vervolgens te bekijken of de deelnemer erin meegaat of eigen getal noemt. Zodat men in de woonkamers vervolgens zegt: "Oooh had hij maar wel/niet geluisterd!"

Meer zit er niet achter.
Is mij ook opgevallen dat ze de ander er zo bij betrekt. Ik weet niet of die twee al samenwonen en zo, maar als je alleen nog maar 'verkering' hebt, is het niet zo voor de hand liggend dat je een hoge geldprijs deelt met de ander, maar voor Linda blijkbaar wel.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kijk je überhaupt naar een programma waar je je aan ergert? Kijk naar een andere zender, of doe eens gek, pak een boek...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven