Entertainment alle pijlers

Postcodeloterijshow en Linda

05-10-2014 23:24 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Postcodeloterijshow met Linda de Mol en 1 tegen 100 met Caroline Tensen geweldig.



Vorige week begon de PC-show weer, maar ik erger me wel eens over wat irritante dommigheidjes. Vorige week zei Linda iets in de trent van "en dan nu waar de mannen naar uitkijken" toen de dames met de gouden koffertjes aan kwamen lopen met er achteraan de woorden dat zijzelf niet meer zo jong was als die jonge dames en ook dikker was geworden op een toon alsof je als vrouw dan hebt "afgedaan" terwijl misschien meer dan de helft in die zaal ouder was dan Linda en vast ook dikker dan Linda. Ik ken mannen die juist op oudere volslanke dames vallen.



Die vrouw die vorige week in de finale kwam deed het geweldig. Ze was er met haar zoon. Ze noemde heel geconcentreerd én rustig de getallen voor de koffers die dan geopend konden worden en dan.....vraagt Linda aan de zoon welk nummer hij wil kiezen. De jongen zegt een getal, en dan is het zo'n foute koffer dat ik denk "laat die vrouw toch haar spel afmaken".



Vandaag idem dito. Een man komt in de finale. Hij is er met zijn vriendin. De man doet het geweldig en noemt de getallen...en dan doet Linda het weer. Weer vraagt ze aan de partner welk koffer zij zou nemen. en zelfs de woorden "dan noem jij nu een nummer, en daarna doen we jouw nummer. Potjandikkie, Het is zijn spel, hij heeft die finale gewonnen, hij kan zelf zijn vriendin vragen als hij dat wil, vragen of ze het eens is met het nummer of met haar overleggen, maar niet Linda. Ik vond het rete-irritant.



Ben ik de enige die het irritant vind?, zie ik het verkeerd ?
LOEP ME MAAR aub.
Ik ga er woensdag heen. Leuk he?!

Wel jammer dat introducés helemaal niets mogen behalve de tribune vullen, maar misschien gaat mijn vade wel met een mooie prijs naar huis. In ieder geval de zaalprijs. Wat was dat afgelopen zondag?
Mocht het trouwens gebeuren dat pa in de finale komt, dan ga ik me daar echt wel tegenaan bemoeien, al dan niet op verzoek. 'Je drukt nú op die rode knop!'.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha ik ga iets heel doms zeggen maar het is dus niet live?? Dat heb ik serieus altijd gedacht..
Natte tosti..
Jee, waar maak je je druk om? Dan kijk je toch gewoon niet? Linda zal het wel doen om een beetje variatie in het spel te brengen. Als die man achter de desk achter elkaar nummertjes gaat lopen roepen was het wel erg saai. En daarbij, het is toch een pure gok? Dus of hij of zij nou een een nummer roept, wat maakt het uit. Om daar nou een heel topic aan te wijden...
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 06 oktober 2014 @ 19:19:

Hahahahaha ik ga iets heel doms zeggen maar het is dus niet live?? Dat heb ik serieus altijd gedacht..Ik wist dat ook niet en was heel verbaasd! Het lijkt best wel live, zeker ook met Winston erna en zo. Die is dus (uiteraard ) wel live.
quote:MevrouwTomatensoep schreef op maandag 06 oktober 2014 19:19 Hahahahaha ik ga iets heel doms zeggen maar het is dus niet live?? Dat heb ik serieus altijd gedacht..Opnames niet, maar als Winston langs de deur komt wel. Ik kijk toch altijd even naar buiten...
Alle reacties Link kopieren
Kijk gewoon niet. Beter voor je bloeddruk.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 oktober 2014 @ 08:54:

Echt deze tv programma's vind je geweldig???

Kijk smaken verschillen dat snap ik echt maar dan nog.Ja ik en duizenden anderen kijken er naar.



Vind ik leuk ja. Ik zal niet gauw kijken naar die rennende-door-een-vreemde-stad-opdrachtspelletjes waar je binnen een bepaalde tijd iets gedaan moet hebben want anders....ojee dan komt er tien punten minder in de pot.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 06 oktober 2014 @ 19:10:

Ik ga er woensdag heen. Leuk he?!

Wel jammer dat introducés helemaal niets mogen behalve de tribune vullen, maar misschien gaat mijn vade wel met een mooie prijs naar huis. In ieder geval de zaalprijs. Wat was dat afgelopen zondag?Veel plezier woensdag.



Als deelnemer van de PC-loterij betaal je elke maand een bedrag. Je mag heel blij zijn als je ooit de kans krijgt om in de Studio te komen. Al die deelnemers die in de Studio zitten mogen heel blij zijn als ze ooit de kans krijgen om uitgekozen te worden een kans te maken om naast Linda te mogen staan.



Al die deelnemers mogen één introducé mee nemen en ze krijgen allemaal (dus ook de introducé) een prachtige verzorgde dag met lekker eten (heb ik gehoord van goeie kennis). Dat de introducé niet mee kan doen met het spel om een kans te wagen naast Linda te staan kan ik zééér goed begrijpen, want de deelnemers mogen al blij zijn die kans te krijgen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Die meiden met die koffers zijn toch ook niet verkeerd om te zien? En ach ti's idd een spel & een show.. Kijkt lekker weg op de zondagavond niet teveel bij nadenken
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 06 oktober 2014 @ 19:11:

Mocht het trouwens gebeuren dat pa in de finale komt, dan ga ik me daar echt wel tegenaan bemoeien, al dan niet op verzoek. 'Je drukt nú op die rode knop!'.Als je vader het zo ver schopt dat hij bij de rode knop staat, dan heeft hij het goed gedaan en heeft hij geen aanwijzingen-in-die-mate nodig.



Ik zou het rete-irritant vinden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 06 oktober 2014 @ 19:19:

Hahahahaha ik ga iets heel doms zeggen maar het is dus niet live?? Dat heb ik serieus altijd gedacht..Ja klopt het is niet live. Het publiek kan zich later zelf op tv zien.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 06 oktober 2014 @ 21:59:

[...]





Als deelnemer van de PC-loterij betaal je elke maand een bedrag. Je mag heel blij zijn als je ooit de kans krijgt om in de Studio te komen. Al die deelnemers die in de Studio zitten mogen heel blij zijn als ze ooit de kans krijgen om uitgekozen te worden een kans te maken om naast Linda te mogen staan.



Al die deelnemers mogen één introducé mee nemen en ze krijgen allemaal (dus ook de introducé) een prachtige verzorgde dag met lekker eten (heb ik gehoord van goeie kennis). Dat de introducé niet mee kan doen met het spel om een kans te wagen naast Linda te staan kan ik zééér goed begrijpen, want de deelnemers mogen al blij zijn die kans te krijgen.Het was maar een grapje Ik snap wel dat introducés niet mogen meespelen, want dat zou de sfeer van het programma veranderen als iedereen zijn slimste, best hoofdrekenende, neefje mee gaat nemen. Ik kijk er wel naar uit. Een vriendin van mij, met dezelfde postcode als mijn vader, gaat mee met haar bejaarde buurman en ze neemt ook nog twee mensen van haar galerij mee. Wordt reuze gezellig. Ik ben benieuwd of ik in beeld kom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben, in een grijs verleden, weleens met mijn moeder naar een opname van de postcodeloterijshow (heette het toen nog Postcodebingo, ik weet het niet eens meer) geweest. Het werd toen nog gepresenteerd door Pernille la Lau.



Was op zich heel erg leuk om een keer mee te maken (zij deed het ook echt heel goed, er hoefde bijna niets opnieuw te worden opgenomen). Jammer alleen dat ik als verstijfd op de tribune zat, omdat ik zo bang was te worden uitgekozen voor het 'kaasspel'



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:zas schreef op 06 oktober 2014 @ 19:21:

Jee, waar maak je je druk om? Dan kijk je toch gewoon niet? Linda zal het wel doen om een beetje variatie in het spel te brengen. Als die man achter de desk achter elkaar nummertjes gaat lopen roepen was het wel erg saai. En daarbij, het is toch een pure gok? Dus of hij of zij nou een een nummer roept, wat maakt het uit. Om daar nou een heel topic aan te wijden...Nummertjes-achter mekaar roepen word sowiezo niet gedaan. Er word altijd wat vertelt tussen door, maar als het nummer gekozen moet worden door de finalist, vind ik het niet leuk dat Linda die kans afgeeft aan de partner/introducé van de finalist. Dat is iets van de laatste twee keren en vind ik niet kunnen. De winnaar van gisteren zei op een gegeven moment het nummer al vóórdat Linda de vraag kon stellen. Hij zelf vroeg ook soms de mening van zijn vriendin, zo kan het dus ook.



Ik kijk graag naar de PC-loterij en zie niet in waarom ik er niet naar moet kijken vanwege een of twee dingetjes die ik irritant vind....hoewel ik gisteren bij de finale wel even op het punt stond om de tv uit te zetten, maarja ik wou toch graag het spel verder volgen. Ik vond het trouwens allebei heel sympathieke kandidaten in de finale gisteren. De dame won een mooi geldbedrag toen ze op de groene knop drukte.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 oktober 2014 @ 22:16:

vind ik het niet leuk dat Linda die kans afgeeft aan de partner/introducé van de finalist.

Misschien kun je Linda een brief sturen, om haar te zeggen dat ze daarmee moet kappen.

Paar gebakjes erbij, als vriendelijk gebaar.



Ja sorry, flauw....
You don't have to fit into the format
Prachtig verzorgde dag?

Ben twee keer geweest, redelijk uitgebreide lunch - weet alleen dat er niet echt aan vegetariers was gedacht - , en een pakketje met een krentenbol, appel, iets van een mars, en ongetwijfeld wat te drinken, kreeg je mee de studio in, en na afloop een kadootje voor iedereen (paraplu ofzo)



Wel ok, maar prachtig verzorgde dag met lekker eten? Nee, dat heb ik niet meegekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:brownie24 schreef op 06 oktober 2014 @ 22:00:

Die meiden met die koffers zijn toch ook niet verkeerd om te zien? En ach ti's idd een spel & een show.. Kijkt lekker weg op de zondagavond niet teveel bij nadenken Ja die zijn ook leuk. Maar daar hoeft Linda zich toch niet voor "aftekraken" vanwege haar leeftijd (wat nog best jong is) en haar gewicht (dat best oké is). Wat moet dan een dame van 50 of 60 zeggen als een redelijk-jonge-Linda al zo doet over zichzelf ?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Lucky_Birdie schreef op 06 oktober 2014 @ 22:24:

Prachtig verzorgde dag?

Ben twee keer geweest, redelijk uitgebreide lunch - weet alleen dat er niet echt aan vegetariers was gedacht - , en een pakketje met een krentenbol, appel, iets van een mars, en ongetwijfeld wat te drinken, kreeg je mee de studio in, en na afloop een kadootje voor iedereen (paraplu ofzo)



Wel ok, maar prachtig verzorgde dag met lekker eten? Nee, dat heb ik niet meegekregen.Oh, in de brief stond dat er een buffet is. Het is ook precies rond lunchtijd dus ik hoop niet dat we alleen maar een krentenbol en een appel krijgen. Misschien stop ik voor de zekerheid maar een broodje in mijn tas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 06 oktober 2014 @ 22:20:

[...]



Misschien kun je Linda een brief sturen, om haar te zeggen dat ze daarmee moet kappen.

Paar gebakjes erbij, als vriendelijk gebaar.



Ja sorry, flauw....
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 06 oktober 2014 @ 22:28:

[...]





Ja die zijn ook leuk. Maar daar hoeft Linda zich toch niet voor "aftekraken" vanwege haar leeftijd (wat nog best jong is) en haar gewicht (dat best oké is). Wat moet dan een dame van 50 of 60 zeggen als een redelijk-jonge-Linda al zo doet over zichzelf ? Linda is toch 50? En niet meer zo slank als vroeger, maar ze kleedt zich goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 06 oktober 2014 @ 22:33:

[...]



Linda is toch 50? En niet meer zo slank als vroeger, maar ze kleedt zich goed.Nou ze ziet er toch piekfijn uit.



Jonge grieten zijn leuk, maar Ook "grieten" van 50 of 60 kunnen leuk zijn en mogen gezien worden.
LOEP ME MAAR aub.
@betjebig: het is en iets van een buffet, en een koffertje die je mee de studio in krijgt.

Ik ben zelf vegetarier, en ik weet nog dat er voor mij weinig tussen zat bij het buffet.



Maar het was wel leuk om mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Betjebig, viel plezier morgen. Wel leuk dat je samen met je vader gaat. En als je morgen in beeld komt vraag dan "mag ik even de groeten doen van missie M.?"
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het spannend!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven