Entertainment alle pijlers

Project Catwalk 2010

13-09-2010 20:08 865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint weer een nieuwe serie van PC



Programma waarin tien getalenteerde modeontwerpers een kans krijgen om hun creaties in de spotlights van de fashion industry in Los Angeles te krijgen en naamsbekendheid te verwerven. De designers worden hier zoals altijd bij gecoacht door Tim Gunn.







Wie kijkt weer mee?
Alle reacties Link kopieren
Wel op de broek ja.
Alle reacties Link kopieren
Hadden jullie trouwens ook van die zwempakkies volgenaait met van die driehoekjes met bad 1, 2, 3, 4, 5 en 6 en dan van die rechthoeken als je het proefgezwommen en voor je A en B diploma?
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 18 oktober 2010 @ 22:22:

Huh???? Hoezo Hollands Fashion Designer volgende week maandag om 2130 uur? Dat kan niet! We zijn nog lang niet klaar!!!Ja wat is dit nu weer?? Iemand een idee, of PC dan eerder of later komt?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 oktober 2010 @ 22:24:

Maar jullie kregen de knielapjes in minivorm niet op maillots dus?



Als mijn moeder hier meeleest zal ze me nu dan wel herkend hebben Nee, gaten in maillots werden in huize ouders van spuuk gestopt. Net zoals gaten in sokken.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 18 oktober 2010 @ 22:25:

Hadden jullie trouwens ook van die zwempakkies volgenaait met van die driehoekjes met bad 1, 2, 3, 4, 5 en 6 en dan van die rechthoeken als je het proefgezwommen en voor je A en B diploma?Jahh, A t/m F diploma. Alhoewel ik alleen A & B er op had genaaid.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, maillots werden gestopt. Moet zeggen dat ik liever appels en peertjes erop had gehad. Dat stoppen bleef je toch zien.



Mijn moeder naaide het meeste van mijn kleding en dan kreeg ik er standaard van dezelfde stof strikken bij voor in m'n staarten.....yuk! (en eenzelfde jurk voor m'n barbie, dat was dan wel heel schattig)
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 18 oktober 2010 @ 22:25:

Hadden jullie trouwens ook van die zwempakkies volgenaait met van die driehoekjes met bad 1, 2, 3, 4, 5 en 6 en dan van die rechthoeken als je het proefgezwommen en voor je A en B diploma?Driehoekjes ken ik niet. Van die rechthoekige lappen voor A en B wel. Rood en blauw als ik het me goed herinner.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 18 oktober 2010 @ 22:25:

[...]





Ja wat is dit nu weer?? Iemand een idee, of PC dan eerder of later komt?Ik heb op de RTL site gekeken maar daar kan je de programma's van volgende week nog niet zien. Maar dit ga je toch niet menen????!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Die outfits van Seth zijn inderdaad goed. Zou een terechte winnaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen A gehaald, op mijn 14de (had watervrees als klein kind)
Alle reacties Link kopieren
Zwart-wit heeft gewonnen
Alle reacties Link kopieren
Ja, seth heeft gewonnen
Alle reacties Link kopieren
Deze dus



Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaa, Seth heeft gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 18 oktober 2010 @ 22:26:

[...]





Nee, gaten in maillots werden in huize ouders van spuuk gestopt. Net zoals gaten in sokken.Hmm, dan deed mijn moeder het misschien zo gek nog niet. Ik had appeltjes en voetballen enzo. Toch beter dan een prop draad op je knie
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ja die, maar ik had ook driehoekjes voor bad 1, 2, 3 enz.
Alle reacties Link kopieren
Yesss, Seth gewonnen!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig mag Amy blijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 oktober 2010 @ 22:29:

Deze dus



[afbeelding]Ja, die had ik ook! A t/m F
Alle reacties Link kopieren
Leuk, de ijzerwarenwinkel. I schroefjes en spijkertjes
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
tot volgende week (hoop ik.....)
Alle reacties Link kopieren
Terechte winnaar en verliezer (alhoewel die broek wel erg lelijk was, had die dame wel lef).



Dames, fijne avond verder!
Alle reacties Link kopieren
Bye bye.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven