Entertainment alle pijlers

Rad van fortuin.

22-08-2016 20:29 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
MET WOORDSPOILERS!



Ik dacht, "leuk!!! Jeugdsentiment!". Nah, eigenlijk jongvolwassensentiment maar toch leuk.



Ik heb het nu aan staan maar wat een tegenvaller, ik vind Hazes JR best wel een zak hooi eigenlijk en het lijkt wel alsof ze elk denkbaar irritatiegeluid van stal hebben gehaald. Vooral als er aan het rad gedraaid wordt, wie heeft dat bedacht?



Kijken jullie ook of heb je al doorgezapt?
...
Alle reacties Link kopieren
Zit nog steeds te kijken,wat een dooie boel zeg.

Echt niks aan.

Jammer zeg..
Alle reacties Link kopieren
Twee minuten kon ik het aan. Een nieuw dieptepunt op tv en godsgruwelijk saai op de irritante geluiden na.
Alle reacties Link kopieren
En een kandidaat die Poem heet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gekeken. Jammer dat het 'shoppen' eruit is gehaald dat vond ik vroeger altijd het leukst.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig.. Wat was dat saai! Vroeger vond ik het daarentegen echt geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ik was er na 3 minuten klaar mee, de dubbelzinnige opmerkingen van Andre, de zeer irritante geluidjes, geen draailetters maar tiptoetsen. Doei.
Alle reacties Link kopieren
Niet gezien, maar ik vond vroeger die prijzen zo magisch. Dan zag je een stuk draaiend decor met allerlei huishoudelijke artikelen en als klap op de vuurpijl een voice over die zei "Jullie gaan met z'n tweeën heerlijk drie weken genieten in een all inclusive hotel in Spanje"! Geweldig. Dat zullen ze wel niet meer hebben.
Alle reacties Link kopieren
De laatste 2 minuten gekeken. De presentator leidt vreselijk af met zijn zenuwachtige gewiebel en onduidelijke uitspraak, maar vooral viel het ontzettende niet spannende opdrachtje me tegen. Er staat overduidelijk "de_k ttenb k_ ers nen" (maar dan in de duidelijke rad van fortuin letterblokken. Kandidaat kreeg al meer dan de helft van de letters cadeau. Goh, welke activiteit zal het zijn???
Daar zaten we nou echt op te wachten



De Honeymoon quiz, die moet weer terug!
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiao schreef op 22 augustus 2016 @ 20:33:

Ik heb ook gekeken. Jammer dat het 'shoppen' eruit is gehaald dat vond ik vroeger altijd het leukst.

Ja precies dat!

En ik mis "onze eigen Leontien" stiekem ook wel.
...
Alle reacties Link kopieren
HA! Ik wist Brandenburger Tor al met 1 letter.
Alle reacties Link kopieren
Toen die presentatievrouw zichzelf (!) een luie Surinaamse noemde was mijn dieptepunt bereikt......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Met gierende banden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 22 augustus 2016 @ 20:44:

Daar zaten we nou echt op te wachten



De Honeymoon quiz, die moet weer terug!Inclusief de tomatensoep en de champagnetoren.
Ik heb het toevallig gezien omdat ik bij mijn ouders zat. Maar wat een tegenvaller zeg. Je zit maar te vergelijken he... Ik wil Hans, Leontine, het oooooooh en aaaaaaaaah als de prijzen komen (of was dat nou de weekendquizz met Fred Oster?) Het heeft het allemaal niet meer.

Zo hebben ze zeg 's aaaa ook eens opnieuw leven ingeblazen, maar daar kun je echt niet meer naar kijken hoor, pfff.
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 22 augustus 2016 @ 20:40:

De laatste 2 minuten gekeken. De presentator leidt vreselijk af met zijn zenuwachtige gewiebel en onduidelijke uitspraak, maar vooral viel het ontzettende niet spannende opdrachtje me tegen. Er staat overduidelijk "de_k ttenb k_ ers nen" (maar dan in de duidelijke rad van fortuin letterblokken. Kandidaat kreeg al meer dan de helft van de letters cadeau. Goh, welke activiteit zal het zijn???ik zit nu al vijf minuten te denken welke activiteit dit dan is . Zegt vast iets over mij...
Alle reacties Link kopieren
De kattenbak verschonen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Joni_de_tweede schreef op 22 augustus 2016 @ 21:19:

Ik heb het toevallig gezien omdat ik bij mijn ouders zat. Maar wat een tegenvaller zeg. Je zit maar te vergelijken he... Ik wil Hans, Leontine, het oooooooh en aaaaaaaaah als de prijzen komen (of was dat nou de weekendquizz met Fred Oster?) Het heeft het allemaal niet meer.

Zo hebben ze zeg 's aaaa ook eens opnieuw leven ingeblazen, maar daar kun je echt niet meer naar kijken hoor, pfff.Gaston deed de prijzen!
Alle reacties Link kopieren
Haha, de kattenbak verschonen, Viennas.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 22 augustus 2016 @ 21:20:

De kattenbak verschonen?



Maar op tv was het veel duidelijker hoor! Ik beschik alleen niet over de rad van fortuin lay out op het Viva Forum
quote:minnimouse schreef op 22 augustus 2016 @ 21:16:

[...]



Inclusief de tomatensoep en de champagnetoren.En vrouwen die met die enorme jaren 80 poefjurken incl hoepel door de studio rennen om op tijd al die opdrachten af te hebben
Ik mis het telefoonalfabet ook zo in het rad van Fortuin!





"Leontine, mogen wij de Z van Zacharias?"
Alle reacties Link kopieren
Maar waar slaat dat irritante rad-draai-muziekje op, heeft iemand dat meegekregen?
...
Ik vond het heel leuk en hartstikke spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven