Entertainment alle pijlers

Realityserie Peter Jan Rens & Virginia

01-01-2017 21:02 880 berichten
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie gaat er ook kijken?

Het is dan wel direct de top trash tv van 2017. Maar toch ben ik wel benieuwd. Overmorgen bij rtl 5 om 20.30.



Uit de veronica Magazine:

Eindelijk is het zover: Peter Jan Rens en zijn 43 jaar jongere tortelduifje Virginia gaan trouwen. Tenminste, dat is het plan, maar bij deze twee kemphanen weet je het maar nooit. Er is genoeg sores om een eigen realityserie mee te vullen.



Het koppel gaat voor de zoveelste keer verhuizen. Het is het begin van een nieuw hoofdstuk in hun leven, dat hopelijk leidt tot een huwelijk. Maar bij Peter Jan en Virginia is niets zeker...
Alle reacties Link kopieren
Ik, ze is het nichtje van mijn beste vriendin.

Kijken of ze op tv net zoals in het echt is
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hoe is ze in het echt?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat ze hieraan verdienen (, schreef ze cynisch). Arm dochtertje, of houden ze die uit beeld?
Alle reacties Link kopieren
Ikke, heeerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 01 januari 2017 @ 21:09:

Hoe is ze in het echt?Ontzettend aardig eigenlijk.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit 'Jouw vrouw, mijn vrouw' met hen gezien en ik vond Virginia een leuke meid.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 01 januari 2017 @ 21:12:

[...]



Ontzettend aardig eigenlijk.



Dat idee heb ik ook.



Volgens mij is die hele verloving in scene gezet. Ik denk dat ze helemaal niet bij elkaar terug zijn, maar het alleen voor het geld doen. Geloof er niks van dat ze echt gaan trouwen.
Ze kwam op mij ook erg aardig over bij jouw vrouw en mijn vrouw. Maar ze vluchten wel steeds weg bij alle huizen.
Alle reacties Link kopieren
Huuuh, deze twee waren toch uit elkaar?! Al een jaar ofzo?
Ja,maar ze zijn weer bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker kijken, bedankt dat je mij eraan herinnert hebt. Mijnheer Kaktus intrigeert mij, die gekte van hem, zijn leven met de veel jongere en obese Virginia, die van hem af wil en zegt hem fysiek niet aantrekkelijk te vinden maar nu toch weer bij hem is. Het spoor van rotzooi dat hij achterlaat. Volgens mij was hij vroeger wel "normaal" had geloof ik ook een relatie met Angela Groothuizen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga zeker kijken, eens kijken of man er ook zo over denkt.



Heb Virginia ook bij jouw vrouw, mijn vrouw gezien, kreeg ineens een heel ander beeld van haar dan dat ik van haar had, dus ben benieuwd hoe ze in dit programma over gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
oh ik wist nog niet dat dit zou komen, maar ik ga wel ff kijken. ik was vroeger gek op meneer cactus, maar nu vind ik het een beetje een engerd
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het eerst eens opnemen en dan kijken



Aan de ene kant wil ik het wel zien maar aan de andere kant denk ik "bah" ik wil die vieze man en oplichter geen aandacht geven,

Maar al helemaal wil ik niet een uur van mijn avond aan hem kwijt zijn
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 02 januari 2017 @ 06:39:

Ik zal het eerst eens opnemen en dan kijken



Aan de ene kant wil ik het wel zien maar aan de andere kant denk ik "bah" ik wil die vieze man en oplichter geen aandacht geven,

Maar al helemaal wil ik niet een uur van mijn avond aan hem kwijt zijn Vieze man?!
,
quote:Gisselle schreef op 01 januari 2017 @ 21:37:

.Volgens mij was hij vroeger wel "normaal" had geloof ik ook een relatie met Angela Groothuizen.Of hij zag er vroeger gewoon best wel lekker uit, plus inpalm-babbel.
quote:Gisselle schreef op 02 januari 2017 @ 08:03:

[...]



Vieze man?!



Heb bij hem ook altijd n beetje dat idee. Beetje "viezig" en vooral onbetrouwbaar.

Komt mss ook ondat ik als jonge meid een een keer naar de meneer cactus show ben geweest in ons dorp (jaren 80). Erna werden er handtekeningen uitgedeeld. De manier waarop ik toen benaderd werd, brrrrrr,.

Laat ik het zo zeggen, hij vond de aandacht van die jonge meiden wel heel erg leuk, mijns inziens.... En nog steeds trouwens, gezien de leeftijd van z'n aanstaande
Dat wordt smullen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 02 januari 2017 @ 08:03:

[...]



Vieze man?!

Ja

Ik vind hem er vies uit zien..

Toen eigenlijk al..naar nu helemaal

Met een vrouw van meer dan 40 jonger

Ja bah Sorry ik vind het een viezerik..

En wat atjuuh zegt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Zijn schuldeisers zeggen dat ze beter in het programma opgelicht kunnen zitten.
Ik had (toen ik als kind keek) ook altijd dat bij-gevoel bij PJR. Alsof hij elk moment met vieze praatjes kon beginnen. Kwam ook omdat dat liedje bij mij als 6-jarige vraagtekens opriep ("Mama, heb ik ook lurven en kladden?").
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa! Lekker trashen.



Van Virginia kreeg ik bij 'Jouw vrouw, mijn vrouw' ook een positief beeld. Ik vraag me dan alleen wel af waarom ze steeds van woning naar woning vlucht met Kaktus want volgens mij laten ze een hoop schulden achter.



Ik zag laatst ook foto's in een roddelblad dat Emile Ratelband geld kwam halen bij hen twee en Virginia zag er ook uit alsof ze aan het viswijven was. Tja ... in elk geval lekker trashen
Alle reacties Link kopieren
Die schuldeisers hebben misschien wel loonbeslag gelegd via RTL (als ze daar op contract zitten)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven