Entertainment alle pijlers

Realityserie Peter Jan Rens & Virginia

01-01-2017 21:02 880 berichten
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie gaat er ook kijken?

Het is dan wel direct de top trash tv van 2017. Maar toch ben ik wel benieuwd. Overmorgen bij rtl 5 om 20.30.



Uit de veronica Magazine:

Eindelijk is het zover: Peter Jan Rens en zijn 43 jaar jongere tortelduifje Virginia gaan trouwen. Tenminste, dat is het plan, maar bij deze twee kemphanen weet je het maar nooit. Er is genoeg sores om een eigen realityserie mee te vullen.



Het koppel gaat voor de zoveelste keer verhuizen. Het is het begin van een nieuw hoofdstuk in hun leven, dat hopelijk leidt tot een huwelijk. Maar bij Peter Jan en Virginia is niets zeker...
Alle reacties Link kopieren
quote:luca schreef op 18 januari 2017 @ 17:38:

Ik heb het ook zojuist terug gekeken. Hij manipuleert haar oa over haar moeder uitnodigen. Er telkens over beginnen net zolang tot ze ja zegt. En dan tegen haar vader: Virginia wil haar moeder uitnodigen.... lekker rellen. Hij weet dat die vader dan niet komt.dit viel mij ook op..dat gaat toch nergens over..eerst drammen en dan haar de schuld geven.dadelijk krijgt ze nog ruzie met haar vader terwijl het niet eens haar idee was..echt onbegrijpelijk
Alle reacties Link kopieren
Wat moeten we eigenlijk hiervan geloven? Inderdaad, ik heb ook medelijden met de oudste dochter.



http://www.nu.nl/weekend/ ... alsof-niet-echt-leer.html





2014

s je baby een kans om je van een andere kant te laten zien?



"Ja, want ik heb nooit een kind gehad. Mijn dochter Lutein is nu 33, maar ik was alleen de donor voor twee vrouwen die met elkaar samenleefden. De afspraak was dat ik er verder nooit meer iets mee te maken had. Later gingen ze uit elkaar en toen zeiden ze: 'Hier heb je je kind'. Toen heb ik haar voor een deel opgevoed en haar door de pubertijd gehaald."



Op haar zestiende koos ze voor haar moeder.



"Het is geen pretje de dochter van Peter Jan Rens te zijn. Lutein zei altijd: 'Ze vragen niet hoe het met mij gaat, maar hoe het met mijn vader gaat.' De druk is hoog hoor. Ik had in die tijd permanent fotografen voor de deur. Maar ik weet niet wat er was gebeurd als ik niet bekend was geweest. Tussen haar moeder en mij was natuurlijk totaal geen liefde."

----------------------

En hier is zijn oudste dochter.



http://www.spelevisie.tv/vertrokken_pre ... lutein.htm
Alle reacties Link kopieren
Wat een Hollandse lul zeg, die Rens: 'Ik wil een boot, ik wil wat eten en drinken en als we terugkomen, ben ik getrouwd en kom ik nooit meer van haar af. Haha.' De arrogante Hollandse botenboer zegt: dat kost dan 200 euro per uur en de Spanjaard pakt ze haar he-le-maal in. Het is zo typisch voor de manier waarop we in Nederland tegenwoordig zaken doen.
@7102 waarom plaats jij de link met een foto van zijn dochter. Ik denk dat zij hier helemaal niet mee geconfronteerd wil worden.

Het gaat over PJR en eventueel iedereen erom heen die in de soap te zien zijn. Zijn dochter vraagt niet om aandacht.
Alle reacties Link kopieren
De narcist en de borderliner..
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
quote:dianavankrimpen schreef op 18 januari 2017 @ 22:03:

@7102 waarom plaats jij de link met een foto van zijn dochter. Ik denk dat zij hier helemaal niet mee geconfronteerd wil worden.

Het gaat over PJR en eventueel iedereen erom heen die in de soap te zien zijn. Zijn dochter vraagt niet om aandacht.Ze is blijkbaar zelf voor de camera gaan werken!
quote:lolanu schreef op 18 januari 2017 @ 22:18:

[...]





Ze is blijkbaar zelf voor de camera gaan werken!





Dat bedoel ik niet maar ik was niet duidelijk in mijn vorige post zie ik.

Wat ik bedoelde is de negatieve aandacht die PJR krijgt. Ik denk dat zij daar niet mee gelinkt wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Als ik Lutein was, ging ik er op in, en daarna zouden mijn piemelschilderijen als warme broodjes pistoletjes over de toonbank vliegen voor grof geld!

Tsja..



We zullen het zien..
Je verwacht het niet........
Huh??



Edit: heb gegoogled, ik snap het. Wist dit niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianavankrimpen schreef op 18 januari 2017 @ 22:30:

Huh??



Edit: heb gegoogled, ik snap het. Wist dit niet.
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 18 januari 2017 @ 17:44:

[...]





Precies.

Als we dan toch medelijden gaan hebben met iedereen om die mensen heen dan heb ik ook medelijden met zijn oudste dochter en het andere kind van Virginia.Welk andere kind?
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 18 januari 2017 @ 23:17:

[...]

Welk andere kind?Virgien werd op haar 14e moeder van een jongetje en PJ heeft als zaaddonor gefungeerd voor een lesbisch koppel. Daar is Lutein uit geboren.
Pff ik zit terug te kijken. Ik kan Virginia niet uitstaan, wat een bazig type is dat zeg. Wat is ze toch respectloos naar haar vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 19 januari 2017 @ 21:14:

Pff ik zit terug te kijken. Ik kan Virginia niet uitstaan, wat een bazig type is dat zeg. Wat is ze toch respectloos naar haar vriend.Nou hè! Maar die pj gedraagt zich ook echt als een slappe zak hoor. Een onderdanig lulletje. Daar zou ik ook agressief van worden.
quote:Geelheer schreef op 19 januari 2017 @ 21:23:

[...]





Nou hè! Maar die pj gedraagt zich ook echt als een slappe zak hoor. Een onderdanig lulletje. Daar zou ik ook agressief van worden. Ze kift alleen maar op hem. Ze doet helemaal niet aardig.
Alle reacties Link kopieren
Waar is dat jongetje van virginia dan?
Bij Virginia's moeder.
quote:forsyth schreef op 19 januari 2017 @ 22:22:

Bij Virginia's moeder.Waarom niet bij Virginia zelf?
Omdat ze als minderjarige geen gezag had?
quote:forsyth schreef op 19 januari 2017 @ 22:36:

Omdat ze als minderjarige geen gezag had?Oh... ik weet echt niet hoe dat werkt. Dat zal toch niet levenslang zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat al.
Alle reacties Link kopieren
Zijn ze nu getrouwd vraag ik me af?

Dat zou toch de 17e gebeuren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 19 januari 2017 @ 22:38:

[...]





Oh... ik weet echt niet hoe dat werkt. Dat zal toch niet levenslang zijn?Er zullen vast ook andere redenen zijn daarvoor.. Dat gaat anderen niks aan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 20 januari 2017 @ 06:44:

[...]



Er zullen vast ook andere redenen zijn daarvoor.. Dat gaat anderen niks aan



Rustig maar .

De vraag bedoelde ik in algemene zin. Voor de rest maakt het mij ook echt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 20 januari 2017 @ 06:52:

[...]





Rustig maar .

De vraag bedoelde ik in algemene zin. Voor de rest maakt het mij ook echt niet uit.Ik ben rustig?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven