Entertainment alle pijlers

Realityserie Peter Jan Rens & Virginia

01-01-2017 21:02 880 berichten
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie gaat er ook kijken?

Het is dan wel direct de top trash tv van 2017. Maar toch ben ik wel benieuwd. Overmorgen bij rtl 5 om 20.30.



Uit de veronica Magazine:

Eindelijk is het zover: Peter Jan Rens en zijn 43 jaar jongere tortelduifje Virginia gaan trouwen. Tenminste, dat is het plan, maar bij deze twee kemphanen weet je het maar nooit. Er is genoeg sores om een eigen realityserie mee te vullen.



Het koppel gaat voor de zoveelste keer verhuizen. Het is het begin van een nieuw hoofdstuk in hun leven, dat hopelijk leidt tot een huwelijk. Maar bij Peter Jan en Virginia is niets zeker...
quote:mamsvan schreef op 20 januari 2017 @ 07:23:

[...]



Ik ben rustig?Het las een beetje opgefokt.
Op fok is een hele Rens-revival gaande. De man is een soort cult-held geworden
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreemde naam Lutein.. Is dat een afgeleide van kapitein en nog iets erbij?.



En waarom is de best betaalde presentator ooit, de meest gevraagde presentator uit die tijd nu zo onderdanig? waarom laat hij zich domineren door Virginia? en zijn verliefdheid op Virginia, die niet heel erg ontwikkeld is en zichzelf ook niet goed verzorgd, begrijp ik ook niet. Ze komt uit een heel ander milieu, en daar gaat hij dan koffie drinken enz.. bij de tokkies Gio en zijn familie enz.



Ik heb dat stuk met Jensen gezien, wat een leugenaar zat daar met zijn smoezelige kostuum, zijn voetjes reikten net niet tot de grond.
quote:binkie schreef op 20 januari 2017 @ 06:12:

Zijn ze nu getrouwd vraag ik me af?

Dat zou toch de 17e gebeuren?

Ja ze zijn getrouwd.



http://www.weekend-online ... n-peter-jan-rens-getrouwd
Qua milieu ontlopen ze elkaar weinig hoor. Dat je ooit (in sommige kringen) een gevierd presentator was, wil niet zeggen dat je een navenant niveau van beschaving hebt.
quote:Habbekratz schreef op 20 januari 2017 @ 09:57:

[...]



Ja ze zijn getrouwd.



http://www.weekend-online ... n-peter-jan-rens-getrouwdKijken hoelang ze dit volhouden ; - )
quote:Gisselle schreef op 20 januari 2017 @ 09:54:

Wat een vreemde naam Lutein.. Is dat een afgeleide van kapitein en nog iets erbij?.



En waarom is de best betaalde presentator ooit, de meest gevraagde presentator uit die tijd nu zo onderdanig? waarom laat hij zich domineren door Virginia? en zijn verliefdheid op Virginia, die niet heel erg ontwikkeld is en zichzelf ook niet goed verzorgd, begrijp ik ook niet. Ze komt uit een heel ander milieu, en daar gaat hij dan koffie drinken enz.. bij de tokkies Gio en zijn familie enz.



Ik heb dat stuk met Jensen gezien, wat een leugenaar zat daar met zijn smoezelige kostuum, zijn voetjes reikten net niet tot de grond.Inderdaad naar mannetje en staat ver boven alles en iedereen. Heeft een ravage aan ellende achter gelaten en lijkt er nog van te genieten ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:forsyth schreef op 19 januari 2017 @ 22:36:

Omdat ze als minderjarige geen gezag had?Nu toch wel?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 20 januari 2017 @ 07:42:

[...]





Het las een beetje opgefokt.

O

Sorry
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 20 januari 2017 @ 16:22:

[...]



O

SorryHoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Ik las het verkeerd.
quote:forsyth schreef op 20 januari 2017 @ 08:44:

Op fok is een hele Rens-revival gaande. De man is een soort cult-held geworden Link?
Ik heb de aflevering van jouw vrouw mij. vrouw terug gekeken. Ik was het helemaal eens met Rob Geus. Toen de vrouw van Rob refels opstelde zei Jp al regels zijn spelregels en zijn er om gebroken te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 20 januari 2017 @ 20:06:

Ik heb de aflevering van jouw vrouw mij. vrouw terug gekeken. Ik was het helemaal eens met Rob Geus. Toen de vrouw van Rob refels opstelde zei Jp al regels zijn spelregels en zijn er om gebroken te worden Sorry hoor maar in dat programma waren Rob Geus en zijn vrouw twee grote, belachelijke kneuzen. Toen was ik echt wel op de hand van Virginia.
quote:Philae2 schreef op 20 januari 2017 @ 19:19:

[...]



Link?o ja sorry

http://forum.fok.nl/topic/2352949/1/25#p168279739
en deze

http://imgur.com/ojwsDhu
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 20 januari 2017 @ 09:54:

Wat een vreemde naam Lutein.. Is dat een afgeleide van kapitein en nog iets erbij?.



En waarom is de best betaalde presentator ooit, de meest gevraagde presentator uit die tijd nu zo onderdanig? waarom laat hij zich domineren door Virginia? en zijn verliefdheid op Virginia, die niet heel erg ontwikkeld is en zichzelf ook niet goed verzorgd, begrijp ik ook niet. Ze komt uit een heel ander milieu, en daar gaat hij dan koffie drinken enz.. bij de tokkies Gio en zijn familie enz.



Ik heb dat stuk met Jensen gezien, wat een leugenaar zat daar met zijn smoezelige kostuum, zijn voetjes reikten net niet tot de grond.

Jij leest een stukje in de televaag van Ratelband waar in staat tokkel familie en jij neemt dat voor waar aan?

Virginia is opgegroeid bij haar moeder en er is niks tokkie aan haar moeder en stiefvader!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik vind hun relatie echt niet zoveel anders dan de relaties die hier worden besproken met "HELP" in de titel. Misschien is deze relatie zelfs beter ...



Hang een camera in elk willekeurig gezin en je kaken raken vast de grond bij sommige beelden.
Alle reacties Link kopieren
Bij jou vrouw/mijn vrouw kwam het tokkie gehalte van mevrouw rens al duidelijk na boven
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Habbekratz schreef op 20 januari 2017 @ 09:57:

[...]



Ja ze zijn getrouwd.



http://www.weekend-online ... n-peter-jan-rens-getrouwd

Ik dacht: ze zal toch niet zo dom zijn om zijn achternaam aan te nemen?

Maar jawel hoor





Als ze maar niet zo dom is om óók nog in gemeenschap van goederen te trouwen.
quote:mali30 schreef op 21 januari 2017 @ 07:41:

[...]



Jij leest een stukje in de televaag van Ratelband waar in staat tokkel familie en jij neemt dat voor waar aan?

Virginia is opgegroeid bij haar moeder en er is niks tokkie aan haar moeder en stiefvader!Weet jij meer dan wij? Vertel!
Alle reacties Link kopieren
In dat Fok topic staat een link naar die film waar Rens met Monique van de Ven in zat. Als je wil zien hoe Rens naakt eruit ziet en klaarkomt, dan heb je de film van je leven gevonden . Wat een vreselijke film zeg.
Heb net via Youtube stukjes Jouw vrouw, mijn vrouw terug zitten kijken. OMG! Al zet je een pistool op mijn hoofd, ik zou nog niet kunnen kiezen tussen PJR en Rob Geus.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 20 januari 2017 @ 20:30:

[...]



Sorry hoor maar in dat programma waren Rob Geus en zijn vrouw twee grote, belachelijke kneuzen. Toen was ik echt wel op de hand van Virginia.Eens!
quote:minnimouse schreef op 21 januari 2017 @ 12:39:

In dat Fok topic staat een link naar die film waar Rens met Monique van de Ven in zat. Als je wil zien hoe Rens naakt eruit ziet en klaarkomt, dan heb je de film van je leven gevonden . Wat een vreselijke film zeg.Inderdaad heb de film destijds gezien ben die scène nooit vergeten en niet omdat hij zo goed was!
Een paar jaar geleden had de kinderbescherming Virginia nog kunnen redden uit de klauwen van meneer Kaktus. Vrees dat t nu te laat is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven