Entertainment alle pijlers

RTL terug kijken zónder te betalen.

25-12-2012 00:19 41 berichten
Er schijnt een site te zijn waar dat kan, maar ik kan hem niet meer vinden..



Wie weet dé site om serie's van RTL te kijken zónder ervoor te betalen ?
Alle reacties Link kopieren
De RTL XL app
Geen idee, maar ik erger me kapot dat je tegenwoordig voor alles moet betalen bij RTL. Ik vertik het dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Bestaat die dan? Tegenwoordig vraagt rtl al geld voor series van Flodder van 20 jaar oud die al ontelbare keren zijn herhaald.

Van de week vergat ik naar Herman te kijken, kon ik alleen tegen betaling kijken, nou in geen 100 jaar dat ik dat doe. Bleek het ook nog een herhaling te zijn van lang geleden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb een mini samsung, dus terugkijken is niet echt fijn. Bovendien is er echt een site wara je het wel gratis ( ik bin zuunig ) terug kan kijken.



Ik vertik het om voor een trash programma te betalen, vandaar





*highfivet Mazzelen, fijn je even te zien !!! *
Hier op viva heeft wel eens een link gestaan, maar lui als ik ben heb ik géén zin om alle toppiks door te zoeken naar die site.



*knuffelt MVtje dn nog maar even*
*highfive terug*
Ik lees mee, na allebei de Divorce afleveringen nu ook de kerst All you need gemist.... Maar uit principe wil ik daar gewoon niet voor betalen. Let dus op herhalingen, maar een omweg is ook fijn!
Ik ben idd opzoek naar Divorce. All you need kan me all you can get stolen geworden ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Borodini_ schreef op 25 december 2012 @ 00:23:

Hier op viva heeft wel eens een link gestaan, maar lui als ik ben heb ik géén zin om alle toppiks door te zoeken naar die site.



*knuffelt MVtje dn nog maar even*



Ohhhhh dan mag ik ook terug knuffelen smmmmmmmmmmmmaaaakkkk.



Ik zou zeggen, mail de mods
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, ik weet wel wat je bedoelt maar die site is niets, als je op een link klikte dan kreeg je niets te zien. Ik slaap er even een nachtje over hoe die ook al weer heette.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zoiets als http://www.sidereel.com/ maar dan voor Nederlandse series?



Ken ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit staat op de rtl site bij Divorce: gisteren

Gister de tweede aflevering gemist? Kijk donderdag naar de herhaling! Samen met #Disaronno 22.30 RTL4



Misschien kun je dán kijken?
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk irritant ja dat je voor bijna állenprogramma's moet betalen! Ik lees mee, ben benieuwd of er een omweg is
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik geen link mag neerzetten, maar zoek piraat petey85 eens op in de baai
Volgens mij kan je Divorce helemaal niet terug kijken bij RTL? ik dacht dat je alleen Nederlandse programma's terug kon kijken, al dan niet tegen betaling. Ik zou voor de herhaling gaan, zoals Luni oppert.
Divorce is een Nederlands programma...
quote:luni schreef op 25 december 2012 @ 07:30:

Dit staat op de rtl site bij Divorce: gisteren

Gister de tweede aflevering gemist? Kijk donderdag naar de herhaling! Samen met #Disaronno 22.30 RTL4



Misschien kun je dán kijken?



Dan moe ik werken

Maar wel bedankt voor het zoeken
Alle reacties Link kopieren
Tvblik.nl misschien? Daar staat wel veel op.
Alle reacties Link kopieren
Rtl heeft volgens mij bedacht dat voor alle afleverigen betaald moet worden. Er is geen televisieprovider meer die het nog gratis aan kan bieden in 2013.

Maar nu beginnen ze blijkbaar ook alles op het internet betaalde diensten te laten worden?

Is het niet mogelijk om die herhaling op te nemen?





Ik hoop toch echt dat er niemand is die wel gaat betalen voor die afleveringen!
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Borodini_ schreef op 25 december 2012 @ 08:57:

[...]





Dan moe ik werken

Maar wel bedankt voor het zoeken Graag gedaan hoor, heb net wel aynil kerstspecial gekeken, gratis, maar begrijp dat je voor de series moet betalen,.kwalijke zaak.
Alle reacties Link kopieren
http://www.hebikietsgemis ... divorce/aflevering-2.html
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk dat ze dat doen! Veel mensen zijn nu inmiddels gewend aan terugkijken via internet of via programma gemist op tv. Providers gooien overigens niet hun prijzen naar beneden, terwijl er wel iets wijzigt in hun aangeboden diensten...

Ik ga zeker niet betalen voor het terugkijken.

Antwoord op je vraag heb ik niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:upwiththebirds schreef op 25 december 2012 @ 09:32:

Tvblik.nl misschien? Daar staat wel veel op.Die klikt altijd door naar RTL.
Alle reacties Link kopieren
quote:NymphadoraTonks schreef op 25 december 2012 @ 10:12:

http://www.hebikietsgemis ... divorce/aflevering-2.htmlKlikt ook door naar RTL XL.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven