Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael nemen er nog eentje.

02-06-2015 08:15 363 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf vanavond 20:30 bij RTL5, wie gaat er ook weer kijken en lekker commentaar geven op de hormonen en ruzies, de pruiken en de bruin-oranjetinten die langskomen



Alle reacties Link kopieren
ben er nu al klaar voor! love it!

een programma waar je niet bij na hoeft te denken en je alleen maar hoeft te verbazen haha.



ben erg benieuwd want in het voorstukje lijkt het alsof zij hem er een beetje ingeluisd heeft met zwanger worden en dat hij dat eigenlijk niet wilde.
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel kinderen hebben ze inmiddels al?! Ik zie 2 kleintjes en een bolle buik



Ik heb er echt helemaal niks mee, en toch... als je er per ongeluk langszapt móet je gewoon even kijken
Live and let live ♧
Alle reacties Link kopieren
Dit word hun tweede, linkse kind op de foto is van micheal's zus, die ook links op de foto staat.
Het zijn net de simpsons alleen dan oranje in plaats van geel
Alle reacties Link kopieren
Als ik het niet vergeet ga ik zeker kijken

Dat ze hem er ingeluisd heeft zou best kunnen, meen me een aflevering te herinneren dat ze zat te klootviolen met haar pil.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 02 juni 2015 @ 08:36:

Dit word hun tweede, linkse kind op de foto is van micheal's zus, die ook links op de foto staat.Gelukkig, dacht al; zover kan ik toch niet achterlopen ;)
Live and let live ♧
Alle reacties Link kopieren
quote:pigwidgeon_ schreef op 02 juni 2015 @ 08:42:

Als ik het niet vergeet ga ik zeker kijken

Dat ze hem er ingeluisd heeft zou best kunnen, meen me een aflevering te herinneren dat ze zat te klootviolen met haar pil.Volgens mij heeft ze toendertijd bij Angelina ook lopen kloten met haar pil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Youniek schreef op 02 juni 2015 @ 08:44:

[...]





Gelukkig, dacht al; zover kan ik toch niet achterlopen ;)Nee dat valt weer mee hé.
Jeetje wat ziet die Samantha er uit zeg....
Wat dan Matroesjka, ik dacht juist het tegenovergestelde, vind haar redelijk normaal op deze foto, voor zover het kan bij haar.
O heerlijk ik ga kijken.!
Daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen. Non-televisie dus, geef mij maar een docu die ergens over gaat.

Iets over het huisvesten van vluchtelingen in Nederland of een uitzending over hoe de zorg naar de maan gaat in Nederland.
Ach een beetje flut tv zo nu en dan mag best.
Ik zag ze op de voorpagina van de Veronica gids, ik herkende ze niet! Zijn ze beiden gelift ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Vera! Op die foto's vind ik vooral Samantha heel veel veranderd. Volgens mij heeft ze iets aan haar neus laten doen!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:bumbly schreef op 02 juni 2015 @ 09:41:

Inderdaad Vera! Op die foto's vind ik vooral Samantha heel veel veranderd. Volgens mij heeft ze iets aan haar neus laten doen!



Hij lijkt eerder breder dan smaller en ik denk niet dat dat de bedoeling is van een nose job ;)

Misschien ligt het aan de lichtval of make-up?
Alle reacties Link kopieren
En dat enorm tuttige schilderij op de achtergrond: At These moments, time stood still...
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 02 juni 2015 @ 09:05:

Jeetje wat ziet die Samantha er uit zeg....

Valt het je nu pas op ?

Fouter dan fout maar stiekem leuk dat het weer begint. (Ok wel beetje een Royke substituut...)
Alle reacties Link kopieren




Hier was ze nog een stuk jonger maar ze ziet er hier wel normaler uit vind ik.
.
Alle reacties Link kopieren










Zoooo zonde, haar ogen staan ook anders, denk door die zware nepwimpers.

Maar ik vind het wel een leuk programma, ik vind haar ouders ook leuke mensen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 02 juni 2015 @ 10:17:

[img]http://www.meidenblog.nl/wp-content/upl ... wanger.jpg[/img]



[img]http://www.hoevrouwendenken.nl/wp-conte ... barbie.jpg[/img]





Zoooo zonde, haar ogen staan ook anders, denk door die zware nepwimpers.

Maar ik vind het wel een leuk programma, ik vind haar ouders ook leuke mensen.



Inderdaad heel erg zonde, ik denk ook wel dat er op de bovenste foto photoshop aan te pas is gekomen (maar dat maakt niet uit).

Maar op foto 1 is wel degelijk een stuk beter, haar ogen spreken veel meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven