Entertainment alle pijlers

[SBS6] The Biggest Loser...

26-08-2013 18:15 178 berichten
...of te wel de grootste verliezer!



Een dagelijks uitgezonden show over mensen die moeten afvallen. Naar mijn idee hetzelfde als Big Diet van vroeger of als Obese maar dan langer dan een uurtje.



Wie gaat er ook kijken?

Ik heb me voorgenomen om het te gaan kijken! Ook ter motivatie van mijn eigen afval plannen.
Alle reacties Link kopieren
Peter!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 27 augustus 2013 @ 20:23:

Nooit van gehoord.

Niet?



http://lute.nu/
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik dacht ze hebben gewoon een slanke kok gezocht en gevonden, zoveel zijn er niet denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 27 augustus 2013 @ 20:27:

Nee, ik dacht ze hebben gewoon een slanke kok gezocht en gevonden, zoveel zijn er niet denk ik.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat wordt morgen wat met die berg vet.
Alle reacties Link kopieren
Eh?? Best eten wat je normaal niet eet? Zoals vers fruit? Ik ben ook gewoon te zwaar maar eet heel veel verse groenten, kruiden, fruit mager vlees en vis.

Vond het zo'n rare opmerking.
Jezus, wat een viswijvige trut die trainster! Als iemand zo tegen mij zou praten zou ik haar per direct de laan uit sturen. Belachelijk.
Alle reacties Link kopieren
Onsympathiek programma, ze hebben die kandidaten helemaal gek gemaakt met dat competitief element erin. Kan nooit goed zijn zo hard trainen terwijl je eerst niets deed, bij wijze van spreken dan. Het gaat om scoren en kijkcijfers en eigenlijk niet om de (gezondheid van de) deelnemers.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk gaat het allemaal om de kijkcijfers.

Een programma waar de deelnemer 1 pond per week afvalt is niet interessant.Kijkers moeten WOWWWW zeggen dus 30 kilo afvallen in 3 maand is toch wel minimaal nodig.
Alle reacties Link kopieren
Sjezusdat geschreeuw van dat wijf...niet bepaald opbeurend...ik mis chris Powell
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een onverantwoord programma. Begon al met die km hardlopen.
Alle reacties Link kopieren
Jemig, zijn dit wel opgeleide trainers, of mislukte sbs presentatoren!

Als je mensen wilt stimuleren ga je ze toch niet zo afbeulen dat ze liggen te kotsen. Straks legt er nog echt iemand het loodje.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Maar die ene man die 'omviel', ben even zijn naam kwijt, die stelde zich toch gewoon best wel aan? Ik begrijp dat het onwijs zwaar is, maar als je écht omvalt, dan trek je niet eerst nog even je sportbroekje omhoog en zak je vervolgens voorzichtig op je knieën om daarna eindelijk om te rollen.
30 kilo in 3 maanden is ongeveer 2,5 kilo per week!

Ik vind het maar een raar programma, SBS6 doet er alles aan om aan hoge kijkcijfers te komen, dit gaat ten koste van de kandidaten.



Ook echt heel SBS6 om in het begin allemaal eerst even zielig te gaan doen en een jank verhalen te vertellen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het programma erg tegenvallen. De meeste deelnemers vind ik hun omvang en gewicht verschuilen achter drama en smoezen. Nu weer zo'n jankerd die piept dat ze zo graag al 6 jaar kinderen wil en ondanks dat de trainers aangeven dat er oefeningen zijn waarbij ze haarblessure kan ontzien, al naar huis gaat. Die Sandra van de Kamp vind ik nou niet de meest inspirerende trainer. Ze schreeuwt alleen maar, motiveert niet. Ik denk dat ik na vandaag afhaak.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vanavond niet gezien, ik was wat aan mijn overgewicht aan het doen. Maarre, zijn er nog mensen afgevallen, omgevallen of afgeblaft?
Alle reacties Link kopieren
Nou nikki-nuts, die ene mevrouw, ik geloof die met diabetes, die heeft zo hard getraind dat het kapsel van haar schouder gescheurd is, en mag dus niks meer doen met haar armen.

Terwijl de anderen door gaan met circuit trainen zit zij dan op een hometrainer!



Dit is dus best lullig voor haar partner want als zij niet genoeg afvalt hierdoor en hij wel, dan moeten ze er toch uit!



Later in het programma was er nog iemand die het niet meer volhield en die toen ook op de hometrainer verder ging.



Ik weet niet of ik nog meer ga kijken, vind die trainers zo stom bezig! Ik erger me dood!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 28 augustus 2013 @ 21:50:

Ik heb het vanavond niet gezien, ik was wat aan mijn overgewicht aan het doen. Maarre, zijn er nog mensen afgevallen, omgevallen of afgeblaft?





Ik vergat nog te vertellen dat ze naar huis is, Elbi, trainers hebben nog flink met haar gepraat, maar mocht niet baten. Ze heeft het opgegeven.

Volgend jaar is ze natuurlijk NOG zwaarder, nah ja.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die trainer een beetje een jochie. De trainster vind ik goed.

Hoe zij die Beaudien er doorheen trok, hartstikke goed.

Ze moeten wel hard zijn, als je in 14 weken zoveel wil afvallen dat je die wedstrijd wint, dat lukt niet met zijden handschoentjes aan.

Ze zullen doorbraken moeten forceren.
Vind je? Ik kreeg juist enorme jeuk van hoe ze haar aanpakte. Echt nergens voor nodig om zo te schreeuwen en doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik straks weer ga kijken. Of is het niet op vrijdag?
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 30 augustus 2013 @ 18:55:

Ik denk dat ik straks weer ga kijken. Of is het niet op vrijdag? Jawel, ik was te laat voor het kijken.
Alle reacties Link kopieren
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-09-2013 16:50
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:mikan schreef op 31 augustus 2013 @ 17:53:

Ik heb de afgelopen jaren al meerdere dieten gevolgd, maar ik verviel iedere keer in het oude patroon. Als het zo door zou gaan, kon ik me wel op gaan geven voor The Biggest Loser. Sinds een aantal maanden volg ik nu het [...] en ik moet zeggen dit werkt echt super! De kilo's vliegen er af en mijn zelfvertrouwen is al behoorlijk verbeterd. Ik kan het iedereen aanradenIk vind het fijn om dit te lezen. Hoeveel val je ongeveer per week af? Gemiddeld uiteraard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven