Entertainment alle pijlers

[SBS6] The Biggest Loser...

26-08-2013 18:15 178 berichten
...of te wel de grootste verliezer!



Een dagelijks uitgezonden show over mensen die moeten afvallen. Naar mijn idee hetzelfde als Big Diet van vroeger of als Obese maar dan langer dan een uurtje.



Wie gaat er ook kijken?

Ik heb me voorgenomen om het te gaan kijken! Ook ter motivatie van mijn eigen afval plannen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Steph, in het begin was het gemiddeld 1,5 - 2 kilo. Daarna ongeveer 1 kilo. In totaal ben ik 20 kilo kwijt. Nu gaat het niet hard meer. Daarnaast zit ik supergoed in mijn vel
Alle reacties Link kopieren
quote:mikan schreef op 31 augustus 2013 @ 18:48:

Hallo Steph, in het begin was het gemiddeld 1,5 - 2 kilo. Daarna ongeveer 1 kilo. In totaal ben ik 20 kilo kwijt. Nu gaat het niet hard meer. Daarnaast zit ik supergoed in mijn velDat is best wel veel wat je per week kwijt raakte. Ook al gaat het nu niet zo hard laat je niet ontmoedigen! En het allerbelangrijkste: Je zit lekker in je vel, supergoed zelfs
Alle reacties Link kopieren
quote:soetekees schreef op 30 augustus 2013 @ 18:08:

Ik vind die trainer een beetje een jochie. De trainster vind ik goed.

Hoe zij die Beaudien er doorheen trok, hartstikke goed.

Ze moeten wel hard zijn, als je in 14 weken zoveel wil afvallen dat je die wedstrijd wint, dat lukt niet met zijden handschoentjes aan.

Ze zullen doorbraken moeten forceren.Het zijn allebei vreselijke schreeuwers, en de wedstrijd winnen?, er zal uiteindelijk een winnaar uit komen, het zou de trainers egaal moeten zijn wie dit is.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
leuk programma hoor. Ik vind dat de PT's het goed doen, ze zetten uitdagende parcoursjes uit. Maarrrrr... het is wel opvallend dat er zoveel gewonden vallen. Het programma is erop gericht om vooral entertaining te zijn, het competitie-element zorgt voor leuke tv. en is dus het belangrijkste. Helaas gaat dat ten koste van de deelnemers. Sommige zullen bij een andere aanpak beter afvallen. Het gaat er nu om om in 14 weken zoveel mogelijk kilo's te dumpen. Maar in het belang van de deelnemers zou het erom moeten gaan om na vijf jaar nog steeds het verloren gewicht kwijt te zijn.



Dat Elbi af zou vallen zag ik al mijlenver aankomen. Boudien gaat ook nog weg en die blonde houdt het ook niet vol.

De sportieve kerel komt ver, en Dave en Ron ook. Liesbeth en Mieke zijn mijn favoriet
quote:satsuma schreef op 28 augustus 2013 @ 01:11:

Onsympathiek programma, ze hebben die kandidaten helemaal gek gemaakt met dat competitief element erin. Kan nooit goed zijn zo hard trainen terwijl je eerst niets deed, bij wijze van spreken dan. Het gaat om scoren en kijkcijfers en eigenlijk niet om de (gezondheid van de) deelnemers.O, haha ik ben mosterd
quote:mienietjefietje schreef op 28 augustus 2013 @ 12:51:

Jemig, zijn dit wel opgeleide trainers, of mislukte sbs presentatoren!

Als je mensen wilt stimuleren ga je ze toch niet zo afbeulen dat ze liggen te kotsen. Straks legt er nog echt iemand het loodje.welnee. Als je niet getraind bent dan raak je al gauw verzuurd en ligt het kotsen op de loer. Ik heb er trouwens nog niet 1 echt over zijn nek zien gaan.
en ze zijn natuurlijk voor het programma gescreend en medisch gecheckt. Je gaat niet zo maar dood hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat we vooral sporten-sporten-sporten zien. Ik zou het leuk vinden om ze ook te zien tijdens het eten, 's avonds als ze ontspannen, gesprekken op de bank etc. Iets meer diepgang.
iets meer variatie in sport kan ook wel, alles is interval/ circuit.
Voor de mensen die klagen over het gedrag van die trainster, en over de manier van laten sporten totdat ze omvallen en kotsen; is gewoon exact gekopieerd van de Amerikaanse versie. Daar heb je Jillian (die van de 30 day shred), die ook krijst en afbeult tot in het absurde. Het gaat er daar al 14 seizoenen zo aan toe.

Niet dat ik het een goede methode vind verder, maarja.
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd wat eraan voeding zoal gegeten wordt,van al dat gesport krijg je toch hartstikke veel trek Dan heb je aan een rijstwafel niet genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mieke en Liesbeth zo'n leuk duo! Gezien het wedstrijdelement in combinatie met wetenschap (mannen vallen sneller af dan vrouwen en jonge vrouwen vallen sneller af dan oudere vrouwen) zullen ze er wel niet lang in zitten. Jammer!
Alle reacties Link kopieren
In de amerikaanse versie gaat het niet om de kilo's maar de procenten die ze afvallen. Dus zal hier ook wel zo zijn.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat het om percentages gaat denk ik wel dat team oranje en paars het lang uit gaan houden, niet vanwege hun doorzettingsvermogen (vooral die Kevin, die jongen heeft echt een goede schop onder zijn hol nodig van die trainers. Ik vond het stiekem jammer dat hij alsnog 9 kilo kwijt was met dat gezeur van hem), maar toch echt om hun startgewicht.

Jaren geleden had je ook Big Diet, ging ook om percentages, maar uiteindelijk wonnen daar ook de personen die begonnen als echte zwaargewichten.



En dan over het programma. Erg leuk dat sporten, maar ik zou wel meer willen zien van de voeding. Want laten we wel wezen, na dit programma ga je niet meer 6 uur per dag trainen. Als je werkt of studeert heb je daar simpelweg geen tijd voor. Gezond eten is minstens zo belangrijk, en dat zie je niet.



Verder is het echt SBS6, zowel het programma als de deelnemers. De meeste toch (een tikkeltje) ordinair. Ik zou ook wel meer onderlinge conversaties (en confrontaties) willen zien. Nu zie ik ze alleen in discussie gaan met Sandra en Anjura.
Alle reacties Link kopieren
quote:powerlady schreef op 05 september 2013 @ 10:44:

Ondanks dat het om percentages gaat denk ik wel dat team oranje en paars het lang uit gaan houden, niet vanwege hun doorzettingsvermogen (vooral die Kevin, die jongen heeft echt een goede schop onder zijn hol nodig van die trainers. Ik vond het stiekem jammer dat hij alsnog 9 kilo kwijt was met dat gezeur van hem), maar toch echt om hun startgewicht.



Omdat die Kevin niet om 6 uur op wilde staan? Sorry hoor, maar dat zou bij mij ook in het verkeerde keelgat schieten. En ik dacht dat de morgenstond heeft goud in de mond al een tijdje verouderd was. Laat die mensen gewoon opstaan wanneer ze zelf willen en ook ontbijten wanneer ze zelf willen. 't zijn geen kinderen hoor!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 06 september 2013 @ 10:04:

[...]





Omdat die Kevin niet om 6 uur op wilde staan? Sorry hoor, maar dat zou bij mij ook in het verkeerde keelgat schieten. En ik dacht dat de morgenstond heeft goud in de mond al een tijdje verouderd was. Laat die mensen gewoon opstaan wanneer ze zelf willen en ook ontbijten wanneer ze zelf willen. 't zijn geen kinderen hoor!



Nee, door dat gezeur van dat joch. En die blikken die hij zendt als hij weer wat moet doen.

En het zijn inderdaad geen kleine kinderen, maar als je ze maar laat aanklooien dan denk ik niet dat ze slanker dat klooster gaan verlaten.
Was het gisteren niet op de buis? Alleen maar door het voetbal?

Jammer. Ik volg het programma de hele week op mijn hometrainer, is een goede stok achter de deur en zo fiets ik mooi 5 x per week een half uur. Dacht eerst dat het verzet was naar 17.30 maar dat bleek een herhaling te zijn

Het helpt goed want je fietst al gauw 15 km en verbruikt toch elke dag ongeveer 344 kcal.

Ik zou ook graag wat meer voedingstips zien want ik ben ook een type die misschien wel gaat crashen, gewoon bang om te veel te eten omdat je alleen maar gefocust bent op het afvallen.
Ik mis trouwens ook de psychologische begeleiding.
Alle reacties Link kopieren
Wie zijn er nu naar huis gestuurd ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vanavond is er pas weer een weging. Afgelopen week is het rose team naar huis gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is er weer geen aflevering vanwege voetbal.
Alle reacties Link kopieren
quote:yanou schreef op 10 september 2013 @ 11:16:

Vanavond is er pas weer een weging. Afgelopen week is het rose team naar huis gestuurd.Ahh dank je, dat waren de 2 dames toch.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaan al die mensen die met het programma mee doen. Niet naar een goede sportschool waar goede begeleiding is aan een coach en dieetdeskundige. Trek er een jaar voor uit of meer.



Zonder die schreeuwerige cameras en die kijk op je vetrollen.



Weet iemand wat gezond afvallen is? Hoeveel is gezond per week om af te vallen ??
Dit heeft inderdaad een hoog entertainmentgehalte ten koste van die deelnemers...



Je ziet ze alleen maar sporten. Vier keer per dag, alsof ze daar tijd voor hebben als ze weer naar hun gewone leven moeten. Alsof niet algemeen bekend is dat als je wilt afvallen eten veel belangrijker is dan sporten. Alsof je spieren nooit rust nodig hebben om te groeien...



Laat inderdaad eens wat zien van het psychologische proces, van hun voeding, hoe ze de dag doorkomen als ze niet sporten.



En ja, ook niet helemaal fair om alleen maar naar gewicht te kijken. Dat zegt lang niet alles. Bij de weging was er eigenlijk niemand meer echt spectaculair afgevallen. Sommigen zelfs erg weinig, gezien het lage aantal calorieën dat ze krijgen en het vele sporten. Dat klopt toch niet?



Ook totaal verrassend dat er nu twee mannenteams in de onderste regionen zitten. Ook al kijken ze naar %, het zou logisch zijn als de mannen het het langste volhouden. Zij vallen nou eenmaal sneller af. Idem voor de jonkies. Ik vind het gele team absoluut het leukst, maar deze dames van in de 40 gaan het uiteindelijk gewoon afleggen tegen de rest, hoe goed ze ook hun best doen...
Alle reacties Link kopieren
Niet als de rest minder sport en meer eet.



Het is een echt SBS programma. Heeft er iemand al naar dat afvalgebeuren van de Avro gekeken? Of is dat nog niet begonnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven